Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ......

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57495

• Boyle-Mariotte
  • Avatar de Boyle-Mariotte Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 8
Bones gent! Vaig a enviar l´impugnació de les preguntes 4, 17, 20, 21, 22, 23 i 28 del model C. Aixi que si algú ho volia fer que s´animi i així serem més!!
Aquí us la deixo:

PROPOSTA D'IMPUGNACIÓ A LES PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23 i 28 MODEL D'EXAMEN C
Sóc l'aspirant ******* amb DNI ******** adscrit a la convocatòria pel procés selectiu a la secció Activa del cos de bombers voluntaris de la Generalitat de Catalunya 90/16.
Pregunta 4
-“A quina classe pertanyen els següents productes segons l´ ADR: magnesi, liti, sodi i zenc?”
La resposta correcta és la; "A) Cap de les Respostes proposades és correcta". La resposta "b) 4" és incorrecte, ja que la classe 4 no existeix en l'ADR.

pregunta 17
- "Quin nom rep l'acord sobre el transport de MP per ferrocarril?
Les respostes “c) RID” i “d) Dot” són les dues correctes, ja que el DOT també regula el transport de MP als EUA, de manera que la pregunta pot reportar a error.
pregunta 20
- "L'estudi dels Líquids que estan en moviment s'anomena:"
La Resposta "c) Hidrodinàmica" és incorrecte, i sol·licito que es doni per correcta la resposta "a) No Existeix cap estudi dels Líquids en moviment", ja que la hidrodinàmica és definida com "la Part de la dinàmica que estudia el moviment de els líquids en relació amb les causes que l'originen ". Per tant estudia el moviment dels líquids i no els líquids en moviment.
Pregunta 21
- "En quantes classes es divideixen les MP?"
La resposta "b) 9" és incorrecta ja que tots sabem que són 13 i en cap resposta de l'examen apareixia aquesta xifra.
pregunta 22
-"Quan la sang SURT per la boca en forma de vòmit ens trobarem Davant d'una:"
La resposta "d) Hematèmesi" és incorrecta ja que, com és la forma d'un vòmit? en suposar que el vòmit és un líquid, no té forma concreta i s'adapta a la forma de l'envàs, de manera que sol·licito que s'anul·li aquesta pregunta o es doni per bona la resposta "a) evisceració" que és la que més s'adapta a la resposta que jo vaig triar.
Pregunta 23
-“L´aigua és un bon element extintor per a:”
Sol·licito que s'anul·li aquesta pregunta, ja que tots sabem que l'aigua és bon element extintor en qualsevol situació, sempre que la sapiguem utilitzar.
pregunta 28
"Quina és la funció del diferencial en un vehicle?"
La resposta "b) Fer girar els rodes motrius en Diferents velocitats en Terrenys adherents" és incorrecta, ja que també pot fer la mateixa funció en terrenys no adherents, i la resposta correcta seria la "a) calcular les voltes que fa la roda en un Trajecte ", ja que en aquesta resposta no s'especifica el terreny i em sembla més correcta ... endevineu quina he posat jo a l'examen?

tinc més però aquestes ja no les comparteixo perquè no vull que em copieu! B)

una abraçada gent i que passeu bones festes !! ;) ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: espinete

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57496

• genisru
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 273
  • Gràcies rebudes: 128
Company , haviam que responen estic d'acord amb tu pero crec que hi ha algunes que es filar molt prim no conec la teva situacio en quin parc et troves, jo si necessites una nota molt alta tb aniria a per totes , crec que no s'han currat gaire l'examen ,pero ves a per totes encara q penso que no impugnaran ni la meitat.... anims i bones festes!!

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57497

• alpfaOmega
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 5
:blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57498

• Jan1899
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 228
  • Gràcies rebudes: 68
Amb tots els respectes, aqui has patinat....i molt!!! La clase 4 existeix i te 3 subclases, hi han 9 clases (13 son clases mes subclases), el RID es a l estat espanyol, no estem fen l oposicio als EUA, i amb la de l aigua, la l hematemesi i la del diferencial no perdre el temps perque es absurt...quan la gent impugna d aquesta manera fa que impugnacions que poden arribar al final potser es quedin pel cami perque el tribunal es ralla de veure coses com aquestes. No et volia ofendre pero es el que penso company. Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Forrest Talp, Holstainh, genisru, Arundo, Miki NPK, roger_35bg

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57500

la única pregunta impugnable es la de la clase 4. Les altres em sap greu però vas força equivocat. Per exemple el diferencial es un conjunt d engranatges, no calcula res, la evisceració es la sortida de les visceres fora del abdomen.
Tens Tot el Dret a impugnar i de fet et dono la raó en una, pero les altres.....

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57501

• Focfire
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 44
  • Gràcies rebudes: 12

alpfaOmega va escriure: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

:huh: :huh: :huh: :huh: :pinch: :pinch: :pinch: :whistle: :whistle:

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57502

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 92
  • Gràcies rebudes: 47
Jajaja...tots els que llegiu i no veieu el to ironic us exlouria del procès o bé per ser curts o bé per no tenir sentit de l'humor. Bones festes
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ferre, Holstainh

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57503

• Jan1899
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
Em sap greu dir-te que sembla que aquest noi no parla pas amb ironia jajajaj

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57504

• alpfaOmega
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 5
jo al principi tambe em semblava que era una broma sobre tot per aquesta frase:

Boyle-Mariotte va escriure: "la Part de la dinàmica que estudia el moviment de els líquids en relació amb les causes que l'originen ". Per tant estudia el moviment dels líquids i no els líquids en moviment.

:( :( :( :ohmy: :ohmy:

pero ara no estic tan segur....... :dry: :dry: :dry:

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57505

L'ADR té 13 classes, no feu cas a la guia (la guia no és cap bíblia companys!), llegiu-vos l'ADR. Si voleu tb llegiu-vos el TRANSCAT:

interior.gencat.cat/web/.content/home/03...assificacio_mmpp.pdf

Pàgina 10, extret literalment:
"" 6. Classificació de les MMPP.
D’acord amb l’ADR i també amb el RID, les classes de mercaderies són les següents:

Classe Característiques
Classe 1: substàncies i objectes explosius. Matèries explosives.
Objectes explosius.
Matèries i objectes no esmentats anteriorment que tinguin finalitat pirotècnica.
Classe 2: gasos comprimits, liquats o dissolts a pressió. Gasos comprimits.
Gasos liquats.

Classe Característiques
Gasos liquats refrigerats.
Gasos dissolts a pressió.
Generadors d’aerosols i recipients de capacitat reduïda que continguin gasos.
Altres objectes que continguin un gas a pressió.
Gasos no comprimits sotmesos a disposicions especials.
Classe 3: matèries líquides inflamables. Líquids, barreges de líquids o líquids amb substàncies sòlides en solució o suspensió que desprenguin vapors inflamables a una temperatura inferior a 61ºC.
Classe 4.1: Matèries sòlides inflamables. Matèries sòlides inflamables, matèries autoreactives i matèries sòlides explosives desensibilitzades
Classe 4.2: Matèries que poden experimentar inflamació espontània.
Classe 4.3: Matèries que en contacte amb l’aigua desprenen gasos inflamables.
Classe 5.1: Matèries comburents. Matèries que poden desprendre oxigen, fet que afavoreix la combustió d’altres matèries.
Classe 5.2: peròxids orgànics. Matèries tèrmicament inestables que fan descomposició exotèrmica a temperatures normals o elevades.
Classe 6.1: Matèries tòxiques. Poden danyar la salut de l’ésser humà o causar la mort per inhalació, absorció cutània o ingestió.
Classe 6.2: Matèries infeccioses. Matèries que contenen o se sospita que puguin contenir agents patògens.
Classe 7: Matèries radioactives
Classe 8: Matèries corrosives. Matèries que poden fer malbé la pell, els ulls i les mucoses, en contacte amb ells.
Matèries que poden danyar altres mercaderies o als mitjans de transport.
Matèries que poden produir vapors o boires corrosives.
Classe 9: Matèries i objectes perillosos diversos. Productes que presenten un perill diferents dels anteriors.

Totes les mercaderies perilloses pertanyen a alguna de les 13 classes de perill existents."

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57506

les classes 4, 5 i 6 no existeixen!

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57510

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 82
  • Gràcies rebudes: 27
Ja posats...jo impugnaria l'examen sencer perquè la pregunta 61 estava equivocada i com està equivocada 1 cosa, i només t'han donat 1 examen, l'examen està incorrecte.
Llaaaaaamp de deeu
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Bomber.egara, javipressfit

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57535

:lol: :lol:

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57560

• Boyle-Mariotte
  • Avatar de Boyle-Mariotte Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 8
Gràcies a tots els que heu contestat al tema que vaig crear en el fòrum ... feia temps que no em reia tant !!!
especialment gràcies u1063636 i a totes les persones que no em van prendre seriosament. Em quedo més tranquil sabent que puc seguir tenint fe en l'ésser humà

als altres ... tranquils que per si queda dubte aquesta impugnació no interromprà "altres més serioses que puguin arribar al final". de veritat que segueixo flipant amb alguns ... a part d'altres comentaris ... de veritat aquest comentari no suggeria alguna cosa estranya?:

pregunta 22
-"Quan la sang SURT per la boca en forma de vòmit ens trobarem Davant d'una:"
La resposta "d) Hematèmesi" és incorrecta ja que, com és la forma d'un vòmit? en suposar que el vòmit és un líquid, no té forma concreta i s'adapta a la forma de l'envàs, de manera que sol·licito que s'anul·li aquesta pregunta o es doni per bona la resposta "a) evisceració" que és la que més s'adapta a la resposta que jo vaig triar.

en fi ..espero que perdoneu la meva ironia, ja que no vull ofendre a ningú;)

Feliç dia dels sants innocents i Bones festes a tothom!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Miki NPK, javipressfit

MODEL C PREGUNTES 4, 17, 20, 21, 22, 23, 28 ...... fa 1 any 10 mesos #57563

• Jan1899
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
Jsjaja quin fucker! A veure, si haguessis vist la de flipats que volien impugnar mig examen de l opo de funcionaris t esperaries de tot! No em sorpren res ja... :woohoo: :silly: :lol: pero vaja, que ens l hem menjada amb patates menys un jefe jeje

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.405 segons

Back to top