Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Certificat mèdic

Certificat mèdic fa 1 any 10 mesos #57613

• resistent
  • Avatar de resistent Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 37
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots, algú em podria dir on s'ha de presentar certificat mèdic??
Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Certificat mèdic fa 1 any 10 mesos #57614

• genisru
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 273
  • Gràcies rebudes: 128
Bones, jo ho e fet aquest mati, a l'edifici de la generalitat a Girona depent de la regio a la que estiguis, aqui et diu les direccions

interior.gencat.cat/web/.content/home/03...listes-def-90_16.pdf

Salut!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: furilla127

Certificat mèdic fa 1 any 10 mesos #57628

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 53
Perdoneu. Algu em pot passar el text q hi ha de constar en el certificat medic q no ho trobo enlloc. Gracies.

Certificat mèdic fa 1 any 10 mesos #57630

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 64
  • Gràcies rebudes: 30

Miki NPK va escriure: Perdoneu. Algu em pot passar el text q hi ha de constar en el certificat medic q no ho trobo enlloc. Gracies.

"EL/LA SR/A (NOM, COGNOMS DEL METGE, NÚMERO DE COL·LEGIAT I PROVÍNCIA DE COL·LEGIACIÓ) CERTIFICA QUE LA PERSONA PARTICIPANT (NOM, COGNOMS I NÚMERO DE DNI) REUNEIX LES CONDICIONS FÍSIQUES NECESSÀRIES PER A LA REALITZACIÓ DELS EXERCICIS FÍSICS, INCLOSOS EN LA CONVOCATÒRIA DEL PROCÉS PER A L'INGRÉS A LA SECCIÓ ACTIVA DEL COS DE BOMBERS VOLUNTARIS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA (núm. de registre de la convocatòria bv 90/16)".
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Miki NPK

Certificat mèdic fa 1 any 10 mesos #57643

• manelpeca
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0

Holstainh va escriure:

Miki NPK va escriure: Perdoneu. Algu em pot passar el text q hi ha de constar en el certificat medic q no ho trobo enlloc. Gracies.

"EL/LA SR/A (NOM, COGNOMS DEL METGE, NÚMERO DE COL·LEGIAT I PROVÍNCIA DE COL·LEGIACIÓ) CERTIFICA QUE LA PERSONA PARTICIPANT (NOM, COGNOMS I NÚMERO DE DNI) REUNEIX LES CONDICIONS FÍSIQUES NECESSÀRIES PER A LA REALITZACIÓ DELS EXERCICIS FÍSICS, INCLOSOS EN LA CONVOCATÒRIA DEL PROCÉS PER A L'INGRÉS A LA SECCIÓ ACTIVA DEL COS DE BOMBERS VOLUNTARIS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA (núm. de registre de la convocatòria bv 90/16)".

Hola, no acabo d'entendre molt be com s'ha de presentar el certificat medic, nomes has de portar aquest redactat a un metge que el firmi i ja esta? sense saber res mes de quines proves son ni res?

Certificat mèdic fa 1 any 10 mesos #57644

• Forrest Talp
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Ja hi som!
  • Missatges: 244
  • Gràcies rebudes: 189

manelpeca va escriure:

Holstainh va escriure:

Hola, no acabo d'entendre molt be com s'ha de presentar el certificat medic, nomes has de portar aquest redactat a un metge que el firmi i ja esta? sense saber res mes de quines proves son ni res?

No, has de comprar el certificat medic a un estanc (un full de color groc) i el metge te l'ha d'omplir amb el redactat esmentat. Llavors segons et coneixi el metge et preguntarà per a què és i et farà proves si no et coneix. No crec que un metge signi un certificat per fer exercici d'alta intensitat a qualsevol sense fer-li cap prova (si et vé un atac de cor o qualsevol altre cosa la caga fort) tot i que hi ha cada metge...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Holstainh, manelpeca

Certificat mèdic fa 1 any 10 mesos #57657

Malauradament et puc fer una llista de varis que conec que et firmen el paperet groc mirant-te lu més bàsic. De tots els certificats mèdics que es presentaran per fer les físiques m'agradaria saber quants hauran fet una prova d'esforç. Molts, per no dir la gran majoria, van a que els paguis el certificat, alguns (per sort) es preocupen per la salut també.

Certificat mèdic fa 1 any 10 mesos #57667

quin número de registre s'ha de ficar ?

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.173 segons

Back to top