Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: canvi de residència

canvi de residència fa 5 dies 14 hores #60112

• roger
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 51
  • Gràcies rebudes: 7
Hola companys,

Sóc un dels aspirants q ha aconseguit plaça.
Per motius laborals és probable q hagi d'anar a viure a més de 200kms d'on visc ara.
Justament aniria a viure a una zona molt rural i a prop d'un parc de bbvv on hi han hagut places desertes (és a dir, q si m'hagués empadronat aquí abans amb un 5 pelat hauria entrat i no m'hauria calgut el 9 i algo q he tret).
No se què fer, em faria molt il.lusió ser bbvv. I tot i q puc mirar de mantenir el padró d'on visc ara no se si podré mantenir el fet d'anar a fer formació (i després pràctiques) tan lluny de casa.
Fa temps vaig trucar a convocatòries i els hi vaig explicar x sobre el meu cas, em va pendre com q volia fer un juguedeta, una llàstima la poca empatia del Departament. No se si mirar de fer un escrit més formal demanant el canvi (q pugui fer formació a una altra regió) o començar el curs i a veure q passa, saben q potser no l'acabaré.
Alguna suggerència?
Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

canvi de residència fa 5 dies 7 hores #60113

• jagine
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 17
Hola!

Primer que res dir que la plaça l'has guanyada a pols i per tant et tinc que felicitar i donar-te l'enhorabona. Jo si fos tu esgotaria totes els opcions per canviar-te de plaça i poder fer el curs de formació.

Ara bé, si no pots garantir que podras assistir al curs i molt menys poder complir al parc que t'han assignat (comptant que o et puguin fer el canvi de parc) jo desde l'egoisme diria que notifiquesis o lliberesis la plaça... ho dic jo prquè estic el seguent en un parc que estan ampliant plaçes i amb una mica de sort podria exercir de bbvv (que me'n moro de ganes, com tu). A partir d'aqui no et puc dir res més, simplement espero que et puguin canviar el parc i així poder ser bbvv i sinó, si vols, deixar el teu lloc a un altre que també se'n mor de ganes! :)

Salut!

canvi de residència fa 5 dies 7 hores #60114

Ei Roger!

Doncs quina putada que després de casi un any d'oposició que ara passi això pero clar amb uns periòdes tant dilatats en el temps... El 25/07 farà just un any que es va fer la convocatoria d'aquesta promoció. El 6 d'octubre comença el curs que acaba la primera setmana de juny i després encara quedará la fase de pràctiques (380 hores més), es a dir, que el nomenament no serà fins a finals del 2018 o principis del 2019 casi 3 anys desde que es publica la convocatoria fins que estem operatius al parc

Es normal que en 3 anys la gent tingui canvis en la seva vida, canvis de feina, de parella, coses que poden motivar un canvi de residencia... Potser hauries de fer l'esforç d'intentar fer el curs i les pràctiques, aconseguir el nomenament i quan ja siguis membre de la secció activa sol·licitar el canvi de parc. El canvi d'adscirpció per causa justificada de canvi de residencia es un procediment que esta previst en el reglament pero crec que primer hauries de tenir el nomenament.

Espero que tinguis sort!

canvi de residència fa 5 dies 4 hores #60115

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 237
  • Gràcies rebudes: 39
Bones Roger.

Crec que has de triar, o la feina o la plaça.

Personalment agafaria la plaça, feines sempre van sortint.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

canvi de residència fa 4 dies 21 hores #60116

• roger_35bg
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 17
Roger,
Ja que t'has fotut la currada i has anat seguint tot el procés i aguantant les demores dels resultats i tota la pesca... ara què menys que poder ser BV i més encara si és en un parc on hi ha places desertes. A més per part de convocatòries i de bombers seria inadmissible xutar un voluntari d'un parc podent-lo posar en un altre on en falten!!

Jo parlaria amb convocatòries fent una carta formal i trucant el dia després. És clau adjuntar el justificant conforme canvies d'ubicació de treball i per tant de domicili, així no et poden dir formalment que vols fer una jugadeta.
Els estàs fent un favor ja que així, si posen una miiica de voluntat, podran cobrir una plaça més. Millor per ells si els avises, perquè sinó tindrien una plaça deserta i per sorpresa.

Només faltaria que a sobre que el mètode que han utilitzat per fer la selecció ha deixat places descobertes (entre altres que l'únic factor que mesura el temps de resposta al parc sigui l'empadronament en línia recta) encara et titllin de listillo!

Ànims i ja explicaràs!

canvi de residència fa 2 dies 18 hores #60117

• roger
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 51
  • Gràcies rebudes: 7
Gràcies nois pels comentaris!
Suposo q els hi enviaré un escrit al tribunal demanant el canvi.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.153 segons

Back to top