Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: formació bbvv REMN

formació bbvv REMN fa 1 any 4 mesos #60131

• BV20
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 2
Bones companys,

Els de REMN hem rebut un mail on expliquen que volen fer dos cursos; un entre setmana de dimarts a divendres i un altre els dissabtes i diumenges.
No especifiquen l'horari dels cursos però calculant les 330 hores en 55 sessions del calendari surt a 6 hores cada dia.
Algú sap si seria tot el dia o es faria al matí o a la tarda? Depenent dels horaris escolliria... perquè jo treballo de dilluns a dissabtes al matí i hauria de parlar amb el jefe per compaginar-ho.
Algú més es troba en aquesta situació?

Gràcies i salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

formació bbvv REMN fa 1 any 4 mesos #60133

• milaks
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 121
  • Gràcies rebudes: 39
Potser trucant a Regió et poden ajudar una mica. Jo el que recomano es que truquis i a veure que t'expliquen.
Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: BV20

formació bbvv REMN fa 1 any 4 mesos #60134

• llorenç
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 8
Pots copiar el correu aqui?

formació bbvv REMN fa 1 any 4 mesos #60135

• jowybs
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 12
Hola nois jo també he rebut el correu i he preguntat un parell de coses, i m'han contestat super rapid, aqui us deixo algo de info. (Regio Metropolitana Nord)

Bon dia,
El passat dia 14 de juliol es va reunir el tribunal qualificador de les proves selectives per a l’ingrés a la secció activa del Cos de bombers voluntaris de la Generalitat de Catalunya i va aprovar la llista de persones participants proposades per realitzar el curs selectiu a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya. En aquest llistat hi figures com a aspirant per a un parc de bombers de la regió d’Emergències Metropolitana Nord.
És per aquesta raó, que em poso en contacte amb tu per tal d’exposar-te la forma en la que aquesta formació es realitzarà en aquesta Regió.
Tot i que amb posterioritat ja te n’informarem de forma més detallada, la formació serà de caràcter mixt amb una part de les hores en línia mitjançant la plataforma de l’ISPC i una part, la de més durada, presencial.
Després de sondejar alguns dels aspirants dels que en disposàvem d’informació, a la Regió d’Emergències Metropolitana Nord s’ha pres la decisió de fer dos cursos amb periodicitat diferenciada. Un dels cursos serà en cap de setmana, en dissabtes i diumenges, i acabarà al mes de novembre de 2018. L’altre curs serà entre setmana, de dimarts a divendres, i acabarà a mitjans d’abril. T’adjunto una planificació aproximada dels mateixos, encara pendent de confirmació. En aquest calendari hi figuren en verd les jornades que es fan entre setmana i en blau les que són en cap de setmana.
Aquesta és la voluntat que tenim a la Regió per tal que cada aspirant pugui optar pel curs que més li convingui. Això serà així sempre que hi hagi un nombre mínim d’aspirants per cadascun dels dos cursos. És per aquesta raó que contactem amb tu per tal que ens diguis quin és el curs al qual et voldries apuntar. Ens hauries de donar la resposta en relació a la teva preferència abans del dia 8 de setembre per tal de poder tancar els grups. Aquesta resposta l’hauries d’enviar al Sr. Josep Manuel Méndez, bomber responsable de la formació de la Regió, l’adreça del qual la tens en còpia.
En el cas que no rebem cap indicació al respecte, entendrem que et serà possible de realitzar qualsevol dels dos cursos i et posarem al grup en el que hi hagi menys aspirants.
Salutacions.

Després jo vaig preguntar per els horaris i demés, i es preveu que serà pel matí de 8 a 2 o de 9 a 3 encara no se sap, sumant 30 min per fer descans es a dir fins les 14:30 o 15:30.
Vaig preguntar que tenint en compte que els que ho fan entre setmana acaven a l'abril i els de cap de setmana al novembre, si es començarien les practiques i nomenament abans o no. Han contestat que no, que es un procés selectiu i que per tant fins que tothom no hagi acabat la formació i les practiques no es fará el nomenament dels 350 bvv. Així que tocará esperar, sabia que seria un procés llarg...pero taaaaaaaaant!?

Be us adjunto el calendari que s'esmena al correu.

Arxiu adjunt:

Nom del fitxer: voluntaris2017.v2.pdf
Mida del fitxer: 43 KB

Salut companys!
Adjunts:

formació bbvv REMN fa 1 any 4 mesos #60140

Hola,

Respon al correu que t'han enviat amb els dubtes que tinguis. Responen molt ràpid. Jo he triat l'opció entre setmana ja que en caps de setmana es un procès etern... Més d'un any de formació amb practicament tots els caps de setmana ocupats. En canvi amb l'opció entre setmana a l'abril ja em acabat. El problema es que per la resposta que m'han donat sembla que fins a que tots acabin la formació no podrem començar les pràctiques... així que fins novembre-desembre res.... Si això li sumem les pràctiques i que tothom (depenent dels horaris de cadascú) les hagi acabat ens anem a mitjans-finals del 2019 per al nomenament...

La veritat que ha costat molt arribar fins aquí pero amb aquest sistema d'accès tant poc àgil donen ganes de renunciar... Espero que com a mínim si la majoría triem l'opció entre setmana poguem començar les pràctiques a l'abril-maig per molt que el nomenament sigui quan tothom hagi acabat... No se si coincidiu amb mi pero haurien de fer un replantejament del sistema d'accés i formació, em sembla una gran decisió que es faci per convocatoria pública, oposició per que entrin els millors i que tinguem una bona formació inicial, pero es vital que s'agilitzin els terminis.

Salut i ànim companys!

formació bbvv REMN fa 1 any 4 mesos #60141

• milaks
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 121
  • Gràcies rebudes: 39
Les practiques les començarem un cop acabem el curs, a l'abril. El que si que haurem d'esperar es el nomenament , ja que ens hauran de nomenar a la vegada els 350 aspirants.

formació bbvv REMN fa 1 any 4 mesos #60142

Air va sortir el tema de conversa de que si tant el curs de Formació com les pràctiques estan remunerades?
I no ho vaig saber respondre ....

salut

formació bbvv REMN fa 1 any 4 mesos #60143

Ho saps del cert que començarem al acabar al curs?

Jo vaig preguntar-ho en el email en que confirmava que optava per l'opció d'entre setmana i em van respondre que segurament hauriem d'esperar al novembre...

Tant de bó sigui com dius per que no m'agradaría la idea d'estar tants mesos parat!

formació bbvv REMN fa 1 any 3 mesos #60144

jowybs aquests horaris són per caps de setmana o entre setmana? Merci

formació bbvv REMN fa 1 any 3 mesos #60145

• jowybs
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 12
Jo vaig escollir la opció entre setmana per tant suposo que em parlaría d'entre setmana, nose si seguirán el mateix patró per cap de setmana, imagino que sí.

formació bbvv REMN fa 1 any 3 mesos #60152

Bones, sé que la pregunta no té res a veure amb el tema però creieu que obriran noves convocatòries de bbvv abans de fer el nomenament de la convocatòria actual (mitjans-finals de 2019 com s'ha dit per aquí) O pel contrari no es pot obrir nova convocatòria fins acabar al 100% l'anterior? A l'últim consell de bbvv que es va celebrar, el conseller d'interior es va comprometre a treure 150 noves places abans i d'acabar 2017, d'aquí ve el dubte,Gràcies per endavant companys!

formació bbvv REMN fa 1 any 3 mesos #60153

• genisru
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 273
  • Gràcies rebudes: 128
Bones, si que ho poden fer, pensa que quan surti la nova convocatoria ja estarem fent el curs i un nou proces triga 1 any gairabe abans de que entreu a l'escola... i com has dit el conseller va anunciar 150 places de bv ( tema tempos si que no em fiaria res) sortira? Segur quan?? ... paciencia i gas!! Salut company
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: acg

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.181 segons

Back to top