Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: PLACES VACANTS EPAF

PLACES VACANTS EPAF fa 6 anys 3 mesos #46239

• centralreps
  • Avatar de centralreps Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 152
  • Gràcies rebudes: 14
Hola a tots,

Aquest matí he rebut una trucada del Departament d’Interior. M’han dit que he estat convocat demà a les 08:30 al c/diputació. Suposo que igual que tots els epaf que estem en el bloc 2 i no ens van cridar al 1er acte d’adjudicació.

Jo ja tinc plaça de aof. Però pel que tinc entès la feina dels EPAF és més completa i a part poden treballar amb eines automàtiques (moto-serres, desbrossadores…)

En contra aquest any, el contracte d’EPAF és d’un mes menys. Companys que han treballat en aquesta categoria aquest any han preferit agafar un parc amb contracte de 4 mesos.

Independentment, es veu que l’any que ve, en contra del que s’havia dit, es farà una borsa de treball nova i que els membres de la borsa d’aquest any hauran de tornar a fer proves l’any que ve per entrar en una nova borsa.

Algú que anés a l’acte d’adjudicació de places em sabria dir si quedaven places d’EPAF per la província de Girona?

Tot i així, no estic del tot convençut ja que si l’any que ve es fes borsa de treball amb els AOF considerant les llistes d’aquest any, potser no em val la pena passar-me a EPAF. Tot i que pel tema experiència ho preferiria...

Si algú va anar a l’acte d’adjudicació d’aquest any o ha treballat mai d’EPAF, li agraïria que em pogués donar un cop de mà.

Salut companys!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PLACES VACANTS EPAF fa 6 anys 3 mesos #46244

• santfostenc
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 1
Pel que tinc entés la gran diferencia entre AOF i EPAF aquest any es que AOF es un contracte com els de sempre, de durada determinada, i l'any que ve es fa una altre campanya, una altre convocatoria i un altre contracte, i en canvi el de EPAF a partir d'aquest any, será un contracte FIXE DISCONTINU.

Re: PLACES VACANTS EPAF fa 6 anys 3 mesos #46251

• winston wolf
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 38
No ho crec que sigui de fix discontinu, jo vaig estar a la reunió i no ens van dir res d'aixo, sino, et dic jo que molts no haguesin renunciat, és més, sens va assegurar que no hihaura campanya d'hivern, apart si hi hagues campanya seria de com a molt 20-30 persones, i es quedarien la plaça les primeres de la llista.
Com bé diu el centralreps, l'any que ve es fara una nova borsa de treball de epaf, com deu mana, no com aquest any que hi havia gent amb la nota del 2010 i altres amb la nota del 2011, notes poc reals, ja que eren de 2 examens diferents.

Pel que fa a places a girona no ho se, pero Amer, no ho volia ningú... vam preguntar a un company de girona i no shavia ni on era, aixi que... ja ho sabeu, els aof que no eu entrat per que us han tret la plaça, que sapigueu que son les places de epaf que no es cobriran, enfadeu-vos, crideu i feu reclamacións, per ke aixo és la tonteria més gran que els he vist fer a aquests pallassos d'interior. 3 mesos de epaf i 4 de aof.... limitan l'acces a les persones a epaf? Anserio... no se ke tenen al cap

Ale, sort companys!

Re: PLACES VACANTS EPAF fa 6 anys 3 mesos #46252

• alg1991
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 94
  • Gràcies rebudes: 11
Cuantes plaçes han faltat per omplir epaf?? moltes o que? pel que dieu sembla que moltísimes fins el punt que han convocat ara a el segon bloc de la borsa, no se com ompliran ara tot aquest buit, molts dels que estem a una plaça x exemple de aof ens matariem x pillar una de aquestes..:S

Re: PLACES VACANTS EPAF fa 6 anys 3 mesos #46266

• centralreps
  • Avatar de centralreps Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 152
  • Gràcies rebudes: 14
Ahir em van dir que unes 30 i pico.
Han trucat a tot el bloc 2. I a hores d'ara qui hi hagi anat ja ho sap, però no crec que hagin emplenat totes les places...

Tal i com diu en winston wolf no lliga garie 3 mesos d'EPAF i 4 d'AOF. Si haguessin facilitat que la gent entrés a EPAF, segurament entrarien els 10 que s'han quedat fora... No s'ho han muntat gaire bé aquesta campanya...

Salut!!

I sort als que esteu a poques places d'entrar que encara sonarà la campana ;)

Re: PLACES VACANTS EPAF fa 6 anys 3 mesos #46270

• firefighter25
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 59
  • Gràcies rebudes: 20
han convocat a la repesca 41 places vacants, de les quals unes 25 han sobrat!
no se com s'ho faran per omplirles perque ja han acabat tota la llista.

Re: PLACES VACANTS EPAF fa 6 anys 3 mesos #46271

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 10
això els hi passa per no deixar les coses clares des de bon principi. No crec que fós tant difícil haver dit de bon principi que els contractes serien de tres mesos pels epafs i que començaven el 1 de juliol. El que no em colaran es que ni ells mateixos ho sabien fins el matiex dia d'adjudicació de places... hi ha hagut un secretisme o un no voler dir les coses des del començament que tampoc entenc a què ha vingut. Cada vegada flipo més amb tot plegat. i de veritat que no entenc a que ha vingut tant secretisme. Ara a buscar 25 epafs a saber d'on (tant de bo sigui a forestals que no han pogut entrar... pero els tocarà fer formació i la casa no està com per gastar en formació a personal... o sigui que potser queden buides i tot això que s'estalvien o que va a parar... vés a saber on, millor no pensar-ho...
Lamentable tot plegat.
Es el mateix que el dia de signatura de contracte i la roba... tothom sap que serà divendres però no sap ni la hora ni res... tot són previsions... es que no ho entenc, depenguéssim de si plou o neva o entendria les previsions però és tant difícil concretar el dia? tot és si però no... bueno potser però ja veurem... casi segur que si però a veure si al final serà que no... ja us direm algo, aneu mirant per si de cas... una bona metàfora de com funciona aquest govern que ens mana

Re: PLACES VACANTS EPAF fa 6 mesos 1 setmana #60899

A veure aquesta CF2018 si n'hi hauran de places vacants....

PLACES VACANTS EPAF fa 6 mesos 1 setmana #60901

Buenas tardes compañeros foreros!, soy novato en la aun por confirmar nueva bolsa de EPAF. Estoy mas o menos a la mitad de la bolsa (rondo el limite del corte original de los 125). Se que es una pregunta muy abierta, pero alguien podría hacer una estimación/valoración de que esperar en estas posiciones de la bolsa?, cuanto tiempo creeis que tardaran en llamarnos?.
Es un tema complejo esto de las bolsas de empleo. Seria ideal estar disponible totalmente hasta que te llamen, pero a no ser que uno sea medianamente rico....como lo haceis los que estais en bolsa para combinarlo con vuestro trabajo habitual?.
Espero haber acertado haciendo la pregunta en este hilo del foro, sino mis disculpas!.
Salut companys!

PLACES VACANTS EPAF fa 6 mesos 1 setmana #60903

• genisru
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 272
  • Gràcies rebudes: 128
Buenas boreas, si miras el movimiento de plazas de epaf que ha habido estos últimos años, es muy poco y supongo que debe haber alguna que otra vacante , con las 250 personas nuevas que entrarán en la borsa durante estos años estarán cubiertos, yo creo que está campaña trabajarán unos 30/40 i en las siguientes trabajarán menos, así que sin ánimos de desanimarte pueden pasar 2/3 años x lo menos... sobre la otra duda que planteas , en mi caso intento convinar-lo con faenas en las que los meses de campaña pueda dejarlo y hacer la campaña, se hace duro pero supongo que muchos de nosotros compartimos el mismo sueño y es lo que toca, saludos!!

PLACES VACANTS EPAF fa 6 mesos 1 setmana #60905

Merci por responder genisru, es mas o menos lo que pensaba. Saludos!

PLACES VACANTS EPAF fa 6 mesos 6 dies #60913

Aquest any i dubto que 2019, treballin els de la nova borsa creada aquest any.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.232 segons

Back to top