Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: MERITS OFICIALS PROVISIONALS

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 2 setmanes 10 hores #64251

• ungoliath
  • Avatar de ungoliath Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1002
  • Gràcies rebudes: 262
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: josep3, melóambpernil, pukas23, casi300, firequitx24, jmarti, correabombera

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància
Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 2 setmanes 10 hores #64252

• firequitx24
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 61
  • Gràcies rebudes: 11
No hi ha res adjuntat😱 jajjajaa

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64259

Bones,
de veritat que ningú ha detectat res estrany als mèrits provisionals??? ....
No vull ser malpensat però hi ha una sèrie de personatges que a la passada oposició del 2015 tenien 0 punts d'experiència professional i que per art de màgia aquesta oposició els hi han aparegut 12 punts,.... a mi els mesos que hi ha d'una oposició (2015) a l'altra no em quadra el càlcul perquè surti exactament 12,...
Algú ho havia detectat?
Em fa ràbia que arribat fins aquí, la gent es passi els principis pel forro i que ara tot s'hi valgui per aconseguir plaça...
potser m'equivoco i els mèrits són vàlids però alguns cosa em fa sospitar que no...
Em sap greu haver de presentar una reclamació a RRHH però estic pensant en fer-ho perquè aquesta gent pot fer que la meva plaça balli i que no quedi dins la selecció...
a veure què opineu els altres.
gràcies

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64260

Hi han hagut salts molt besties degut a estudis. Molta gent s'ha dedicat hores a treure FPs.
En contraposició hi ha la gent que ha fet un salt enorme a causa de l'experiència laboral.
Si han fet un canvi de feina des de la publicació de bases de la última opo (2 anys i 10 mesos) poden tenir un màxim de 10,2 punts.
A això podem sumar que hagin fet 3 campanyes forestals en els anys anteriors (entre 8 i 9 mesos) que donaria entre 2,4 i 2,7 punts.
I també existeix la possibilitat que vinguin de la branca sanitària que avanç no comptava com a mèrits.
Si tenim en compte això és possible que siguin puntuacions legítims. Però a la vegada tots sabem que la gent manipula els contractes. Com demostrar-ho?? Això m'agradaria saber a mi....

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64261

Que agoserada es l'ignorància

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64262

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum

Metsans va escriure: Bones,
de veritat que ningú ha detectat res estrany als mèrits provisionals??? ....
No vull ser malpensat però hi ha una sèrie de personatges que a la passada oposició del 2015 tenien 0 punts d'experiència professional i que per art de màgia aquesta oposició els hi han aparegut 12 punts,.... a mi els mesos que hi ha d'una oposició (2015) a l'altra no em quadra el càlcul perquè surti exactament 12,...
Algú ho havia detectat?
Em fa ràbia que arribat fins aquí, la gent es passi els principis pel forro i que ara tot s'hi valgui per aconseguir plaça...
potser m'equivoco i els mèrits són vàlids però alguns cosa em fa sospitar que no...
Em sap greu haver de presentar una reclamació a RRHH però estic pensant en fer-ho perquè aquesta gent pot fer que la meva plaça balli i que no quedi dins la selecció...
a veure què opineu els altres.
gràcies

Increïble, t'has registrat i escrius el teu primer missatge per vomitar merda?

Jo al 2015 tenia 3,4 punts... i aquest 13.45 i espero que al final sigui 16.45...
No se que has fet tu en aquest temps, però jo m'ho he currat tant com he pogut, CFGM, currar d'electricista 3anys, l'angles, etc...
Així que, SI es possible passar de pocs a molts... i m'ofèn que gent com tu posi en dubte la honestitat de les persones de manera gratuïta.

Salut mestre

Força i Constància

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64263

• ambilusio
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 13
  • Gràcies rebudes: 1
Bones company, entenc que pensis així, però no deixa de saber greu. Comentarte que jo sóc un dels que el 2015 no tenia punts i ara sí, molt ràpidament: just començar la oposició del 2015 i comentar amb els companys el dia a dia, me'n vaig adonar que sense punts no entraria, O si més no, ho tenia.molt complicat....vaig canviar de feina, per una que valoressin punts, desplaçant-me més d'una hora per anar i una per tornar, i jugant-me una feina fixa per una temporal(que al final ha estat fixa), perdent diners de sou i desgast de cotxe...aquesta va ser la.meva aposta, i ahir es va veure recompensada amb uns quants punts més..no sé si suficients X entrar, però almenys si per estar simultàniament dins. Veurem com.acaba tot, però com jo, n'hi ha més i companys que són sanitaris, que tenien 0 punts la última i ara estan a 12 en tinc almenys 2...no puc dir que tothom ho hagi fet bé, però que molts, si que.m'atreveixo a dirho..
ànims i a encarar el que ve amb el màxim de coherència.
Salut

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64264

Jo també he canviat de feina des de la última oposició i a la vegada he estat afavorit per la introducció de campanyes forestals. En el missatge anterior he subratllat que la majoria de mèrits s'han aconseguit a base d'esforç i sacrifici, però no deixen d'haver-hi inconsistències molt greus en aquesta fase. Personalment conec casos del 2014, 2015 i del 2018. No és il·legal modificar contractes i alguna part de la gent que pot ho fa. Feta la llei feta la trampa.
Però no deixa de ser una cosa que ens hauria de preocupar i que hauríem de lluitar perquè fos més rigorós.

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64267

• ambilusio
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Per cert, us heu adonat que sent 3 punts els màxims com a altres mèrits, hi ha una persona amb 3'5??no tinc res contra ell, xro s'hauria d'informar d'alguna manera oi???

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64268

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
És cert, segurament ja se n'adonaran tot i que no farà variar la situació de ningú ja que actualment està fora de plaça.
Altra cosa és que reclami punts (ja que pel que va dir esperava molts més punts) i que llavors entri en plaça, tot i que per afectar realment aquest 0,5 hauria de quedar entre el 76 i el 79 perquè afectés a algú ...

En fi ja es veurà...

salut

Força i Constància

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64271

El company que té 3,5 punts on el màxim son 3 és colega meu. Ja ha trucat ell mateix per informar de l'error. Està a l'espera de que li comptin molts més punts d'experiència professional que per el que sigui no li han comptat.

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64273

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 119
  • Gràcies rebudes: 52
Entenc que si no heu fet cap "xanxullo" amb els contractes haurieu d'estar tranquils...Imagino que el que es pot fer és creuar aquestes dades amb la gent del 2015 que apareix amb una experiencia incompatible amb la que acrediten ara, és a dir, jo imagino que aquesta gent haurà modificat alguna cosa respecte feines que no els van comptar com a mèrits el 2015, almenys perquè s'ho mirin.

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64275

• bomber.riberenc
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 15
Anem per parts:

1) Que s'indiquin 3,5 punts a una persona dels "Altres mèrits" demostra aquest error. Però el més greu és que si s'evidencia un error a la taula, implica que en pot haver més d'un perquè el mètode seguit per fer la taula de mèrits no és fiable. Amb això vull dir que si la persona que va picar al ordenador 3,5 en comptes de 2,5, també s'ha pogut equivocar en "Experiència Professional" per exemple picant 4,25 en comptes de 3,25 i cap de nosaltres (ni el que pica la xifra) és capaç d'adonar-se de l'error perquè queda enmmascarat en una puntuació que està dins els barems.
Crec que cal exigir que el mètode per omplir la taula no pugui tindre mai cap error i solament denunciar aquell error no soluciona el problema. Una solució seria que per exemple que dos persones per separat elaboressin la mateixa taula i creuessin les taules, d'aquesta forma la probabilitat de cometre el mateix error a la mateixa casella es redueix moltíssim.

2) En relació al comptatge dels mèrits, també hi poden haver errors en el comptatge, i encara més greu que hi hagin documents fraudulents. Però clar, un contracte de treball en una empresa privada es pot canviar per un altre perquè al final és un paper que només tè l'empresa i el treballador i no hi ha cap organisme neutral que vetlli per assegurar que aquell paper sigui original i no s'hagi modificat a posteriori. Però en aquest cas el que apunta Metsans es podria comprovar fàcilment si la persona va entregar un document a l'oposició del 2015 (i que RRHH de l'ajuntament encara conservi) i es pugui contrastar amb el document (nou?) que hagi presentat a l'actual del 2018. Pel que fa a títulacions entenc que RRHH s'hauria de posar en contacte amb l'òrgan emissor per validar aquell document, i no solament contrastar la fotocòpia que hem entregat amb l'original(que pot ser una falsificació) que presentarem durant les mèdiques.

3) Segur que hi han altres temes encara més foscos...

Us proposo crear un grup de treball comú per plantejar un possible escrit i trametre'l al Tribunal Qualificador. El meu correu-e és bomber.riberenc "arroba" gmail "punt" com

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64276

• ambilusio
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
Un detall, els contractes tots, estan a la seguretat social. És molt arriscat fer el que dieu de falsificar un contracte... Més sabent que es motiu d'exclusió.

MERITS OFICIALS PROVISIONALS fa 1 setmana 6 dies #64277

Tal com diu el company ambilusio, cada contracte esta registrat a la seguretat social (SEPE).
Apart d’això, segons ens van comentar en una prova, hi haurà un dia en el que s’han d’entregar tots els originals dels mèrits puntuats, per tal que ells en facin la compulsa. Si hi ha alguna falsificació allà ho veuran dic jo

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.237 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok