Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: 0 mèrits pel CFGM

0 mèrits pel CFGM fa 2 mesos 2 setmanes #64266

• Erra
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Tinc 0 punts per haver posat el CFGM com a titulació requerida a la sol.licitut.
Creieu que amb una reclamació adjuntant la ESO em donaran els 3 punts? Jo entenc que els 0 punts son per la gent que no tenen ESO i han cursat un cfgm a traves d'una prova dacces, i aquests no poden reclamar res. Per tant, els qui em comès aquest error i tenim la ESO, hauriem de poder recuperar els 3 punts.
Que n'opineu??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

0 mèrits pel CFGM fa 2 mesos 2 setmanes #64270

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 1043
  • Gràcies rebudes: 301
Som molts els que no ens han comptat el CFGM o CFGS, no se si tots amb el mateix cas exacte o hi ha diferències. Haurem de reclamar i esperar que no quedin en res anys d'estudi per un error en una sol·licitud...

Jo estic afònic i no puc trucar per telèfon... però potser algú ja ho ha fet demanant que s'ha de fer al respecte. Jo dilluns i tinc veu trucaré

Toquem fusta

Força i Constància

0 mèrits pel CFGM fa 2 mesos 2 setmanes #64272

Si ells s'aferren a la primera part de la frase, poc podem reclamar. "No es valoraran com a mèrit aquells títols que serveixin de base per acreditar el
requisit d’accés."
Ara bé, jo crec que pot ser una mica ambigu el que ve a continuació: "En aquest sentit el Tribunal no puntuarà com a mèrit la titulació de
CFGM/FP-1 si no s’ha indicat en la sol·licitud estar en possessió del títol de graduat/da escolar o de graduat/da en educació secundària obligatòria.”
On la gent que té un grau superior no es pot donar tant per al.ludida o portar a confusions.
En fi, ara ja a nivell reflexiu...què creieu que hi treuen ells d'això? Simplement putejar?

0 mèrits pel CFGM fa 2 mesos 2 setmanes #64274

• balaguemiquel
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
+ 1 també m’ha passat el mateix ! Hauríem de saber quants som i si no ens ho arreglen ,fer alguna cosa ,un error en les formes no pot negar una realitat , a mes en cap moment hem pogut rectificar i subsanar aquest error . Per dir-li dalguna manera

0 mèrits pel CFGM fa 2 mesos 1 setmana #64280

• EchoKiloLima
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 119
  • Gràcies rebudes: 43
Pel que em consta som bastanta gent, més de 10 persones segur..
Jo avui he anat a l'OAC i ho he entrat per registre, aviam què ens diuen...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.105 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok