Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Acadèmies bombers Barcelona

Acadèmies bombers Barcelona fa 2 setmanes 5 dies #67548

• Dedeiivid
  • Avatar de Dedeiivid Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots, sóc un jove de 25 anys que sempre ha volgut ser bomber, des de fa 7 anys em dedico a la cuina però ja m'he decidit a bolcar-me en el que de veritat vull fer ..
Tinc alguns dubtes i m'agradaria que algú me les pugui resoldre ja que per internet no he trobat massa informació.
He llegit que hi ha algunes acadèmies amb denúncies per estafa com masterd però sí que hi ha altres de les que la gent parla bé, o almenys és el que jo he vist.
¿Que opineu de institut Numància, institut Rocafort, feste fort I campus training? ¿D'aquestes amb qual us quedaríeu?
Val la pena una acadèmia, o és llençar els diners?
¿Bombers de la Generalitat o Barcelona?
No tinc pressa per aconseguir-ho, se que això requereix temps i constància, però ara tinc temps lliure i m'agradaria bolcar tot el meu temps en això.
Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Acadèmies bombers Barcelona fa 2 setmanes 5 dies #67550

Pel que he sentit , masterD una estafa. Fes-te fort i racord són dues academies que la gent parla molt bé d'elles.Per tant em quedaría amb alguna d'aquestes dues. Al inici pot ser una muntanya massa gran començar a estudiar tot el temari. Una acdémia t'ajudarà segur, pero també pots ser autodidácta. Una bona manera de començar sol es llegint el temari de bombers voluntaris que trobaras per gencat. Després una bona opció es comprar un bon temari (fes-te fort i racord tothom parla prou bé). Temari ADAMS molt just, no te'l recomano.
Bombers Gene o BCN? Pots començar miran-te les bases de les últimes convocatòries. Pel teu perfil potser t'interessa mes una o altre.

Salut

Acadèmies bombers Barcelona fa 2 setmanes 4 dies #67554

• Arni95
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 48
  • Gràcies rebudes: 11
Hola Dedeiivid, complemento el que ha dit el company Baste que penso que té raó en tot. Acadèmies jo de tu compaginaria Fes-te Fort, més extens pro bo per pillar base, Racord Girona que està moltbé i després voluntari per pillar concepte general i el nostre amic Google mirant les bases que son molt importants per comprendre tot. Acadèmia per fer algo especific com les físiques o ofici va bé, classes de temari cadascú va diferent, jo sempre ho he fet a casa empollant com un loco i he passat dos cops el teoric satisfactòriament i en canvi tinc companys que han fet cursos i encara no han passat mai el primer tall. Depen el que vulguis dedicar i de la base que tinguis o et curris. Gene o Bcn? El cos és diferent i el procés d’opisició també; resumint molt Gene has de fer psicotècnics, treure un bon teòric i bones físiques, bcn en canvi has d’anar passant moltes proves i son rellevants els mèrits, un ofici controlat (mecànic, constructor, electricista, sanitari),practicar camió, etc etc, i tema saber a quin vols anar depen del que busquis i com bé diu el company el teu perfil i el que tagrada. Ja diràs si t’hem ajudat i que et falta per contestar, ànims!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok