Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: 3a prova avaluació psicològica

3a prova avaluació psicològica fa 1 mes 3 dies #70631

• JesLR
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 13
  • Gràcies rebudes: 1
Bones gent! Tinc un dubte referent a la tercera prova de la oposició en curs a BV.

La tercera correspon a la avaluació psicològica i no acabo d'entendre quin contingut tindrà, un test de personalitat? un test psicotecnic (abstracte, verbal etc) els dos?

Us adjunto el text de les bases on ho explica.
Gràcies.

Tercera prova: avaluació psicològica. Test psicotècnic i entrevista personal.

La prova d’avaluació psicològica consistirà en la realització d’un test psicotècnic de personalitat i/o
competències i una entrevista personal per avaluar les característiques personals de la persona participant i
determinar-ne l’adequació al perfil competencial en relació amb les funcions pròpies dels membres de la Secció
Activa del cos de bombers voluntaris

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

3a prova avaluació psicològica fa 1 mes 2 dies #70632

Bones company,

En referent al test entenc que es tracta d'un test de personalitat (no de competències aptitudinals com és verval, númeric...etc).
Són preguntes del tipus: Estas d'acord, en desacord o totalment desacord en que ets una persona responsable, per posar-te un exemple.
Un test per cert que a la última opo de bombers va carregar-se a moltíssima gent

Molts ànims
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: JesLR

3a prova avaluació psicològica fa 1 mes 2 dies #70633

• JesLR
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 13
  • Gràcies rebudes: 1
Bones i gràcies per la resposta!

Jo personalment penso com tu però el que em sorprèn es que aquesta primera part de la tercera prova te dos punts de valoració i la entrevista vuit.
Els tests de personalitat tinc entès que no es puntuen en escala numèrica, simplement ets apte o no apte. Per això dubte si a part del de personalitat hi haurà un aptitudinal.

Pel que dius de la anterior opo ja ho se del cert, jo soc un dels que es va quedar fora per això! XD

Gràcies de nou!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.083 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.