Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Excel provisional de nota final (amb mèrits)

Excel provisional de nota final (amb mèrits) fa 1 mes 4 dies #66366

• durodetarro
  • Avatar de durodetarro Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 33
  • Gràcies rebudes: 29
Em sap grau comentaris com aquest Toktok, si us plau, llegeix de nou els missatges. En cap moment s'ha fet xantatge emocional a ningú, com hem dit, respectem qualsevol postura. Tampoc és cert que és informació privada, en aquest Excel mai és compartirà informació privada. Com he dit, això s'ha creat per ajudar a aquella gent que està al límit a saber si te opcions o no les te. Per això, no crec que sigui necessari crear aquest mal rollo dient coses que s'escapen de la realitat.

Dit això agrairia aparcar aquest tema, i retornar al objectiu principal d'aquest fil, que es purament informatiu i orientatiu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Excel provisional de nota final (amb mèrits) fa 1 mes 4 dies #66367

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 243
  • Gràcies rebudes: 104
Perdoneu xo estic alucinant amb els comentaris del company aron.
Primer de tot, la informació si q és privada i ho serà fins q surtin els mèrits publicats.
Segon, conec a més d'una de les persones q no han posat els mèrits i per mi son grans persones, grans companys i crec q més d'un d'ells no ha vist mai aquest excel i no deu ni entrar a aquest foro xq últimament es bastant "inutil" (dic inutil xq abans era molt útil per resoldre i debatre dubtes i ara practicament només s'utilitza x especular...).
I tercer, tothom és lliure de fotre el que vulgui no està obligat ni és poc empàtic ni comença amb el peu tort per no posar els mèrits que te.
Jo personalment vaig posar els meus mèrits (zero) fa temps i tmb m'agradaria q tothom els poses xo d'aquí a titllar als teus futurs companys de mals companys n'hi ha un bon tros eh...
Es poden dir les coses ben dites com ho fa el teu company durodetarro, no cal posar-se a menysprear crec jo.
Ah! Per cert, ja vaig dir en un altre fil q un instructor del ispc em va dir q es començaria el curs al gener...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Marc BG

Excel provisional de nota final (amb mèrits) fa 1 mes 3 dies #66368

Gràcies Durodetarro, heu fet una feina de 10!
Per mi, el més important és que la informació que hi hagi a l'excel sigui veraç i que tothom que hagi posat els seus mèrits ho hagi fet correctament per tal de poder agafar l'eina com una bona referència. Per aquest motiu, és bo que les modificacions o actualitzacions siguin afegides només per dues persones i que l'excel no sigui editable per tothom.
A partir d'aquí, si falten dades de 24 persones és algo que no ens ha de preocupar ni molt menys servir per critar la gent que no les hagi posat, cadascú és lliure de fer el que cregui convenient, al cap i a la fi, l'excel és un "extra" que ens donat un parell de molt bons companys, sense ells, no tindríem cap referència fins a mitjans/finals d'octubre.

Apa, bon estiu!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Miki NPK, durodetarro

Temps de càrrega de la pàgina: 0.115 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok