Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: Convalidació mèdiques 81/18

Convalidació mèdiques 81/18 fa 3 mesos 1 setmana #65977

oriolche va escriure: No se si es van equivocar amb l'entrevista o no picapedra. En tot cas tu no ets ningú per jutjar-ho. Això per començar. 2ona cosa, jo ja sóc dins i tu no, i tinc una visió diferent per valorar les coses des de dins, i t'asseguro que des de dins no és veu gens bé que hagin tret la conducció..
És una xapussa de opo... Només falta que vagin demanant no fer les mèdiques... Després entrarà lo que entrarà.. Vinga company. Ànims i a seguir.

Hostia, una mica bastant sobrat, no?

Primer, tu no saps si aqui ja som bombers o no i desde fa mes temps que tu o no.

Segon, no se si estàs a l'escola o no. Però si ho estàs, encara no ets dins ;)

Jo tampoc veig bé això que demanen de convalidar médiques, i segur que no ho accepta interior. Cada prova es nova a la opo i s' ha de fer. (Idem amb psico, entrevista, corda o natació, que també es apte o no apte). Però d'aqui al teu comentari tant flipat...

I per cert, que hagin tret la conducció es de lo millor que han fet en els últims anys, doncs tant a BCN com a Gene es la prova mes injusta que hi ha, i la que genera més desigualtats. Ja sabem que no és igual per tots i alguns practiquen amb el MATEIX vehicle de la prova i altres, no. Tant a Barna com a Gene hi han mogudes greus en aquesta prova.

Ale, salut ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: alpo, nissaga

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convalidació mèdiques 81/18 fa 3 mesos 1 setmana #65979

Totalment d'acord amb BMC
Afegir, que cada oposició és un món, ja que estic segur que part dels bombers que han entrat en les últimes opos probablement no entrarien en aquesta, ja que el fet de que hagi dos proves t'obliga destacar en les dos, i no passar talls justos i destacar en la conducció i mérits (com si a mosso d'esquadra t'obliguessin a fer conducció😂)
Com he dit, cada oposició te lo seu, i s ha de respectar a tots els opositors que l han superat i als que ho faran en un futur, ja que demostraran els coneixements i les aptitutds per al lloc.
Força i salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Aaron Fisiomber

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.109 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok