Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Exclusions Mèdiques

Exclusions Mèdiques fa 2 setmanes 2 dies #66470

• JanOli
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom!

M'he decidit a presentar-me a la propera convocatòria i tinc un dubte respecte les exclusions mèdiques.

Jo sempre he tingut un asma de tipus al·lèrgic, és a dir, que no és crònic i només apareix quan tinc símptomes d'al·lèrgia. Em preocupa una mica el paràgraf de les bases, que consideren l'asma com una exclusió mèdica:
"Asma, mesurada per sibilàncies a l'auscultació i disminució del VEMS per sota del 85%, encara que sigui conseqüència d'una infecció respiratòria"

Tal com ho presenta, en una prova d'aspiració en principi crec que no tindria cap problema. De totes maneres em faré una prova per comprovar-ho.

Sabeu com d'exhaustiva és aquesta prova mèdica? Encara que no ho esmenti, sabeu si és excloent el fet de tenir al·lèrgies respiratòries (pol·len, pols...)?

Us agrairia consells al respecte. Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Exclusions Mèdiques fa 2 setmanes 1 dia #66472

Bones!
Et recomano que demanis hora al metge per fer lespirometria i haviam si entres als barems que demanen.
Per altre banda si ets capaç de fer una bona navette no crec que tinguis problemes per passar aquesta prova, tot i aixi, asseguraten!
Salut i força!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: JanOli

Exclusions Mèdiques fa 2 setmanes 1 dia #66480

• nissaga
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 119
  • Gràcies rebudes: 39
Per l'experiència d'aquestes últimes mèdiques diria que no et fan proves d'al·lèrgies, ho hauries de dir tu en un paper que et donen al principi on et pregunten si últimament has près medicació per algo, si fumes, si tens algun problema de ronyons, etc. En aquest cas, si creus que no és greu, no posis res (evidentment).

L'espirometria et faran bufar, no aspirar. Molta gent es va fer paranoies amb els valors que indicava la maquineta però al final res de res. Fins i tot em van dir de gent que la va passar estant encostipat.

És bo ser precabut però pensa que a les mèdiques van molt per feina.

Exclusions Mèdiques fa 2 setmanes 1 dia #66481

• JanOli
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Gràcies per les respostes!

Sí, ja sabia que et fan bufar. Quan he escrit aspirar, en realitat volia dir espirar. Disculpa la confusió.

Merci pels consells. Ara crec que no tindré cap problema a passar les proves.

Exclusions Mèdiques fa 1 setmana 8 hores #66503

• RacordGirona
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 36
  • Gràcies rebudes: 21
Hola JanOli,

Coneixem casos com el teu que no han tingut cap problema.

Ara bé, el millor és anar al pneumòleg que et toqui de la seguretat social, o algun per la privada, i li expliques el teu cas i que t'aconselli. Es pot tractar per alleujar molts els efectes!

El dia de les proves, més val no posar que prens medicació, ja que et miraran més amb detall.

Ja diràs el què ;) Salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.110 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok