Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Canvi bases gene

Canvi bases gene fa 1 setmana 2 dies #66493

• firerescue
  • Avatar de firerescue Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 5
Bonesss companys! Tinc un dubte que no se si serà ben rebut per la resta d'opositors però jo el faig de totes maneres amb bona intenció. Estic pensat en enviar un escrit en el futur per a la eliminació de que els peus cavus siguin una exclusió mèdica. De fet a barna no ho es i en altres comunitats tampoc. Considero que no es un motiu de pes al segle 21 on amb unes simples plantilles es soluciona.

Sabeu quin és el procediment a seguir? Anar al departament i fer una instancia? Algu més estaria dacord en ferho tambe?

Moltes gràcies i ànimsss a tothom!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Canvi bases gene fa 1 setmana 2 dies #66494

• toktok
  • Connectat
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 56
  • Gràcies rebudes: 36
Bones firerescue, no crec que ningú ho vegi malament, de fet tothom està en el seu dret. No sé quin és el procediment, però suposo que el funcionament deu ser el mateix que per impugnar: fer l'escrit aportant el màxim de dades que recolzin la teva peticio i fer entrar la instància per registre a qualsevol seu de la Gene, el que no se si s'hauria d'enviar a convocatories o algun altre departament.
Salut
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: firerescue

Canvi bases gene fa 1 setmana 2 dies #66495

• Aaron Fisiomber
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 62
  • Gràcies rebudes: 23
Bones firerescue! Jo he fet les mèdiques de bombers de la Generalitat i et dic que això en concret no t'ho miren, ja que no et fiquen a sobre del mirall on es pot diferenciar aquesta forma de l'arc plantar. T'ho dic per a què no sigui això el que et tiri enrere per opositar a bomber, ja que ara per ara, aquest motiu com altres que fiquin a les bases, no ho miren. Espero que sigui del teu interès; salut i força!

Canvi bases gene fa 1 setmana 2 dies #66497

En desacord aaron,
A les ultimes mediques em vaig trobar que el metge que et feia la revisio general em va veure que portava plantilles i vva anar a buscar un altre metge per mirarme altre cop, al no tindreles totes van anar a buscar un tercer que estava en un despatx i em van fer ficar a sobre un mirall per veure si tenia pont o era totalment pla! Per sort em van donar lapte!
Tot i aixi, penso que la descalificacio pels peus ha de ser bastant exagerada, el fet de portar plantilles a vegades nomes es per sobrecarrega dentrenaments!
Força i salut!

Canvi bases gene fa 1 setmana 2 dies #66498

• 7341zwhp
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 251
  • Gràcies rebudes: 4
Deberías hacerlo a través de un sindicato, ponte en contacto con ellos, expón el tema y ofrécete a hacer el escrito. Trata de dejarselo en bandeja, que el sindicato solo tenga que defender tu escrito cuando se reúnan a negociar. Por último que el escrito sea lo mas corto claro y conciso posible. Suerte.

Canvi bases gene fa 1 setmana 21 hores #66500

• kenfollat
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 2
Ei firerescue, a mi també m'interessa el tema de l'escrit abans de que surtin les bases. Si vols deixa el mail de contacte i parlem.

Canvi bases gene fa 1 setmana 5 hores #66505

• firerescue
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
Ei gràcies per les respostes companys! Suposo que has de tenir la sort de que el metge no t'ho miri, però això ja no depèn de mi.
Tal i com diu 7341zwhp em sembla una bona idea també anar a un sindicat on tractar el tema, ja que de manera individual potser no té tanta força i no em fa gràcia que algu s'en recordi del meu nom si decideixo presentar-me finalment.
M'he estat informant i es que em resulta molt curiós que sigui exclusió peu cavus i no peu pla que podriem dir que és l'altre extrem. També em resulta poc lògic que per ser sots inspector de la gene directament no sigui exclusió quan també realitzen tasques operatives, ni per ser bomber de barcelona. De fet, per ser bomber de madrid i de sevilla, tampoc surt definit explicitament i canviant de cos a mosso d'esquadra tampoc ho defineixen explicitament.

Kenfollat, m'agradaria passar-te el mail per privat però no he trobat la manera, a veure si em pots fer un cop de mà!

Moltes gràcies i ànims!

Canvi bases gene fa 1 setmana 2 hores #66507

• kenfollat
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 2
Firerescue, crec que ara ja no es poden enviar missatges privats.
Et deixo un correu i parlem si vols: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Canvi bases gene fa 6 dies 12 hores #66508

• Aaron Fisiomber
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 62
  • Gràcies rebudes: 23
d'acord cruixent, no ho sabia! A mi i als meus companys no ens van fer aquesta prova, suposo que t'he la fan si veuen per exemple com tú has dit, si portes plantilles, però ja està bé saber-ho, mersi!

Canvi bases gene fa 6 dies 2 hores #66510

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 179
  • Gràcies rebudes: 128
A mi em van veure que portava plantilles i va passar de tot. Jo vai passar les mèdiques amb el genoll fet pols (lligaments i menisc) tot i q no es notava gaire.
Tmb tinc peu cavus, pro tinc linea de continuitat entre taló i els metas..
Ha de ser molt exagerat el peu cavus per que et fotin a carrer.
Ànims!

Canvi bases gene fa 3 dies 3 hores #66517

• firerescue
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior

Tyler Durden va escriure: A mi em van veure que portava plantilles i va passar de tot. Jo vai passar les mèdiques amb el genoll fet pols (lligaments i menisc) tot i q no es notava gaire.
Tmb tinc peu cavus, pro tinc linea de continuitat entre taló i els metas..
Ha de ser molt exagerat el peu cavus per que et fotin a carrer.
Ànims!

Amb que us van veure les plantilles què voleu dir? Us van veure els peus i us van preguntar si portaveu directament? O va ser casualitat de que les van veure a les sabates?

Si hi ha sort i no les veuen maniria millor la veritat jajaj
Salut!

Canvi bases gene fa 3 dies 3 hores #66518

• 7341zwhp
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 251
  • Gràcies rebudes: 4
A mi no me miraron los pies en ningún momento en las medicas...

Canvi bases gene fa 3 dies 2 hores #66519

Al estirarme a la camilla em va dir que tenia els peus una mica plans i que si portava plantilles!
Li vaig dir que les portava per entrenar perque sem carregaven les cames de tant correr i despres va anar a buscar laltre metge i llavors laltre per posarme a sobre el mirall!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.166 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok