Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Press banca amb el métode BILBO

Press banca amb el métode BILBO fa 7 mesos 3 setmanes #67531

• fireparadox
  • Avatar de fireparadox Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Benvolguts, com molts sabreu existeix el métode d'entrenament BILBO, i que per el que sembla s esta extenent força i sembla que és efectiu.
En el meu cas, la prova de pressbanca hem costa molt i començaré a aplicar aquest sistema, algú heu entrenat amb aquest métode i us ha funcionat??
Actualment tant sols faig 2 ó 3 repeticions amb 65kg, amb 50 kg en faig unes 17/20.Sento que hem costa molt millorar..

Si sabeu algún sistema que funcioni, o que creieu que hem pugui annar bé en el meu cas us ho agrairía molt. Gracies a tots! anims! i força!

Us deixo l'enllaç del métode BILBO per si algú no sap que és i si us pot servir(
)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Press banca amb el métode BILBO fa 7 mesos 3 setmanes #67532

• Elnou
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 136
  • Gràcies rebudes: 18
Hola,

A mi tambe em costa el press banca i estic fent Bilbo desde fa 8 setmanes (encara es aviat per saber si em va be). El que no em cuadra es el que dius que pots fer 20reps amb 50kg i 2 amb 65.

En el meu cas faig 23 reps amb 50kg i 12 reps amb 65kg, si fss la bilbo t'anira be, ves incrementant el pes com expliquen i veuras que pots fer mes de 2 o 3 reps amb 65.

Salut!

Press banca amb el métode BILBO fa 7 mesos 3 setmanes #67533

Creatina

Press banca amb el métode BILBO fa 7 mesos 3 setmanes #67534

Jo fa temps que faig bilbo i em funciona molt bé. Amb 3 mesets fent freqüència de dos cops a la setmana guanyaras unes molt preciades repeticions. Altament recomanat! I creatina també, augmenta un 5%el rendiment i poder fins a un 10% en novatos, 5grams al dia suficient i sense necessitat de fase de càrrega, però es pot fer.

Va, ànims!

Press banca amb el métode BILBO fa 7 mesos 3 setmanes #67535

està molt be tot aixo del mètode bilbo i tal... pero NO està recolzat amb ciència i anys d'estudis. jo fa un any vaig començar a practicar i vaig fer 3r el primer cop amb el pes. vaig fer-ho alternant cicles de fm i transforman ( aprox 25 dies naturals per cicle) a dia de avui faig les 15 repeticions amb 30 segons despres de treballa fm amb 90,95 i 100kg que era algo impensable per mi. el mètode bilbo pot ser molt lesiu. tens segurament 3 mesos, està clar que les coses es preparen amb més temps però així tens numeros de lesionarte, i llavors ja no guanyaràs res més.... jo vaig estudiar tot això i vaig preferir confiar en el que diu la ciència i puc afirmar que m'ha anat be.

Press banca amb el métode BILBO fa 7 mesos 3 setmanes #67536

També depèn del teu pes corporal. Si peses menys de 65kg es fa molt difícil fer les 15 reps (però molta gent ho fa, o sigui que tu també pots!). Jo peso 71-72kg mesurant 1,73m i no se'm fa pas fàcil fer les 15 reps. De fet les feia en 20 segons, vaig estar 3 mesos sense entrenar i al tornar en feia 10. M'ha costat 2 mesos tornar-les a recuperar. Si et fots creatina en 1 mes guanyaràs 2-3 repeticions, el problema es que guanyaràs pes. jo vaig guanyar 2,5kg en 3 setmanes (vaig anar a la opo amb 74kg, quan mai havia passat de 72kg) i m'ho notava molt a l'hora de córrer i de fer el circuit (estava més pesat, molt menys àgil i als entrenaments feia temps més baixos i a la opo obviament també). Com et dic, és el mètode ràpid per guanyar-ne, però es possible que et perjudiqui en altres coses.

Press banca amb el métode BILBO fa 7 mesos 3 setmanes #67538

Ull amb el press banca.
Una tècnica incorrecta, combinat amb un excés de pes i/o mal entrenament, provoquen les tant temudes tendinitis al hombro, i aprendre pel sac la opo llavors ...

Salut

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.127 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok