Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Academia de bomberos

Academia de bomberos fa 2 setmanes 5 dies #67547

• Dedeiivid
  • Avatar de Dedeiivid Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots, sóc un jove de 25 anys que sempre ha volgut ser bomber, des de fa 7 anys em dedico a la cuina però ja m'he decidit a bolcar-me en el que de veritat vull fer ..
Tinc alguns dubtes i m'agradaria que algú me les pugui resoldre ja que per internet no he trobat massa informació.
He llegit que hi ha algunes acadèmies amb denúncies per estafa com masterd però sí que hi ha altres de les que la gent parla bé, o almenys és el que jo he vist.
¿Que opineu de institut Numància, institut Rocafort, feste fort I campus training? ¿D'aquestes amb qual us quedaríeu?
Val la pena una acadèmia, o és llençar els diners?
¿Bombers de la Generalitat o Barcelona?
No tinc pressa per aconseguir-ho, se que això requereix temps i constància, però ara tinc temps lliure i m'agradaria bolcar tot el meu temps en això.
Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Academia de bomberos fa 2 setmanes 3 dies #67561

Bones company! Benvingut a aquest procés extrany que és opositar :)

Primer de tot dir que jo porto tota la vida dedicant-me a l'hosteleria també (en el meu cas a ser cambrer). M'ha fet il·lusió trobar a algú més per aquí.

Jo fa cosa de dos anys que vaig redere del tema i no sóc cap entès, però ja que ningú et respon intentaré donar-te un cop de mà (al principi també tenia molts dubtes i em va passat com a tu).
Et recomano que abans d'obrir un tema nou, busquis les respostes al fòrum en temes anteriors, ja que és molt probable que algú hagi fet la mateixa pregunta que tu abans (hi ha un buscador al mateix fòrum que t'ajudarà).

Sobre el tema d'acadèmies et diré que hi ha opinions diverses. Algunes persones afirmen que no valen la pena i que la majoria són una estafa. Alguns altres que si en trobes alguna de bona et pot anar molt bé. Vaig conèixer un bomber que va entrar les opos passades i em va dir que ell estudiava per lliure i que es va apuntar a un d'aquests cursets intensius que fan Racord Girona. Jo el que estic fent és comprar tots els temaris possibles i estudiar per lliure (no vaig bé ni de temps ni de diners). Si en un futur m'ho puc permetre m'apuntaré a alguna acadèmia o a algun curs intensiu.

Les acadèmies que recomanen normalment en aquest fòrum són Fes-te Fort i Racord Girona (dels quals jo estic comprant el temari).

Respecte el tema de BCN o Gene... Mira, això és un debat una mica extrany i cadascú té motius personals per una o altra cosa. El que casi tothom far és opositar pels dos i aviam a quin aconsegueixen entrar.

Espero haver-te servit d'ajuda, tu ves fent i no et desanimis mai.

Molta sort i molta força!! ;)

Academia de bomberos fa 2 setmanes 3 dies #67564

jo recomano racord o feste fport, són les més potents. de les altres per desgracia he sentit moltes queixes i preus desorbitats! anims!

Academia de bomberos fa 2 setmanes 2 dies #67565

• Adrià_Racordnià
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Teóric vaig estar a festefort i força bé! Físiques em quedo amb Ràcord sens dubte.

Academia de bomberos fa 2 setmanes 2 dies #67566

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 319
  • Gràcies rebudes: 128
Les acadèmies van bé si les saps aprofitar, sinó són una pèrdua de temps i de diners. Com dien els companys, Racord i Fstf son les millors. Acadèmia Llorenç també n'he sentit a parlar molt bé i crec q és molt complerta. Tot i això, mira d'esforçar-te al màxim en fer tot el q puguis pel teu compte ja q estem en un boom de opos i les acadèmies se'n aprofiten i no tindran cap compassió a l'hora de xuclar-te la sang... Molts ànims!!!

Academia de bomberos fa 2 setmanes 2 dies #67567

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 88
  • Gràcies rebudes: 58
El que t'anirà millor sens dubte serà esbrinar si tens amics que dominin els temes (i si no en tens, es bon moment per buscar-los), i convidar-los a sopar o fer uns beures a canvi de classes. A mi personalment amb hidràulica i electricitat m'ha anat de collons tenir un conegut de qui "aprofitar-me", ja que el fet de que et puguin explicar les coses d'una manera personal i et puguin anar resolent els dubtes que vagin sorgint no té preu, i a les acadèmies aquest punt de personalització falta, ja que sovint son una trentena de persones a les classes, amb diversos nivells i el temps de la sessió és el que és, independentment de si vas a Ràcord, FtF o Òrbita.

Tot i així, depenent de la capacitat de planificació i estudi que tinguis, jo et recomano anar-hi per adquirir els hàbits i auto-obligar-te a preparar els temes abans d'anar a la classe.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.111 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok