Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Proves mèdiques, estrabisme

Proves mèdiques, estrabisme fa 4 mesos 1 setmana #70505

• Marsu
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a tots!

Algú sap si a les proves mèdiques et poden tumbar per un tema d'estrabisme. A les bases de l'última convocatòria no ho diu explícitament. Només diu "alteracions oculomotors importants" i això és molt subjectiu.

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Proves mèdiques, estrabisme fa 1 mes 2 setmanes #70603

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 136
  • Gràcies rebudes: 62
Hola,

Doncs no ho sé, pero en el meu cas ho van mirar amb la clasica tecnica de ferte seguir un dit amb la mirada, en el meu cas estic operat d'estrabisme a la clinica barraquer i practicament no es pot apreciar, en quina situació et trobes? Quin tipus d'estrabisme tens? T'has operat?

Proves mèdiques, estrabisme fa 1 mes 1 setmana #70619

• Marsu
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Bones!

En el meu cas estic operada des dels 3 anys. Només apareix de tant en tant, és a dir, en el meu dia només es veu en moments puntuals. Seguir un dit amb la mirada no em seria un problema. El problema seria si em fessin mirar un punt fixa i em tapessin un ull i després l'altre. tot i així m'han comentat que tema proves visuals, per norma general, només fan el d'agudesa visual, és així?

Proves mèdiques, estrabisme fa 1 mes 1 setmana #70627

• u1063636
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 136
  • Gràcies rebudes: 62
Doncs així no hauries de tenir problema. Exacte et fan test snellen i el de daltonisme. Va ànims

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.097 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.