com puntuen els psicos....????? aquesta si que és la pregunta del mil·lió...
l'any passat les dolentes no restaven... com sempre. Però es va tenir en conte el parametre de la efectivitat de bones sobre dolentes. Així que AL LORO AMB TOT EL QUE CONTESTEU.
RESTEN O NO RESTEN!!????? ES INCREÏBLE QUE NO SE SÀPIGA DEL CERT! ES VEU QUE LANY PASSAT VAN INTRODUIR UN COEF DEFICACIA, PER TANT AIXÒ VOL DIR KE VAN RESTAR, NO? SI ET PENALITZEN PER CONTESTAR A BOLEO VOL DIR KE RESTEN, NO???? quins collons
Si que resten, es a dir: les respostes erronies no resten directament pero si que ho fan quan s'aplica el coeficient d'eficiencia. o sigui que ja sigui d'una manera o una altra resten.
el que mai he tingut clar es si fan la nota mitjana de cada bateria de test,numeric, verbal, espacial.etc o be s'ha de treure minim un 5 en cada raonament per aprobar, a veure si algu o sap de totes totes
RESTEN O NO RESTEN!!????? ES INCREÏBLE QUE NO SE SÀPIGA DEL CERT! ES VEU QUE LANY PASSAT VAN INTRODUIR UN COEF DEFICACIA, PER TANT AIXÒ VOL DIR KE VAN RESTAR, NO? SI ET PENALITZEN PER CONTESTAR A BOLEO VOL DIR KE RESTEN, NO???? quins collons
Perdoneu pel que diré, eh... Que ningú s'ofengui ni es senti al.ludit, que parlo genèricament... Una vegada ja em van titllar poc menys que d'hipòcrita per dir que, al cap i a la fi, el que s'ha de fer és intentar contestar les màximes preguntes possibles, sense fer trampes, i en el menor temps possible, amb la màxima fiabilitat... I punt.
Apa doncs, tothom a practicar psicos i ja està... Entre tema i tema del teòric... Salut!
A ver turuflowers...! Lo ves mu fácil no? Que listo eres!!! Yo ya me presentao 4 veces y me ha cateao en 3 y entré en la cuarta sin hacer un puto psico. Con lo cuál no hace falta practicar naaa! Es todo un engaño, un palpadinero, las academias y los grupitos que os haceis fotocopias.
Ala y si tienes un amigo dentro todavía es más facil, ahí queda!
Menos mal que dije que nadie se ofendiera ni se sintiera aludido... No he dicho que fuera fácil, ni que no haya que practicar...
A la gente que le cueste ESTÁ CLARÍSIMO que le tocará practicar mucho, ¿¿no te parece?? Pero creo que no es cuestión de llenar páginas y páginas del foro preguntando si los relojes que salen tienen manecillas o si són digitales, y si las letras són mayúsculas o minúsculas, no crees??
Y puestos a ironizar, que por lo visto te encanta, no sé de que te quejas si entraste sin hacer psicos... A tí también te resultaría fácil, ¿¿no??
¿¿Verdad que cada uno entiende lo que le parece...??
Ala, con Dios.
A ver, Bombade, 2 mensajes que has escrito en este foro, 2 críticas malintencionadas que has hecho. Una cosa es dar tu oponión, que para eso está el foro; otra muy distinta es burlarte y atacar a la gente así porque te apetece. Aquí entre todos, quien más quien menos, procuramos echarnos un cable (siempre hay excepciones, claro está). Únicamente te pido que, por favor, la próxima vez que hagas un comentario, pienses primero si las formas usadas son las adecuadas. No creo que a nadie le gusten los malos rollos que algunos parecen que andan buscando ...