Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13397

• alexmc
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 124
  • Gràcies rebudes: 2
Hola gent, ja ha sortit la notificacio de Barna.

w3.bcn.es/fitxers/ajuntament/45b ... 37.098.pdf

De moment, confirmat, 20 al mati teorica. A veure que pasa amb Gene.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13401

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Ei, ens hem de moure ja... Quina colla de incompetents i insensibles amb l'esforç que tots fa temps que estem fent...
Quina vergonya, ràbia i impotència.
:evil:

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13402

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ja concretarem, però jo demà a la tarda me'n vaig al Síndic.
Si algú s'apunta... Doncs ja quedem...
S'accepten altres propostes com premsa, televisió... Pá mi como si nos vamos todos al diario de Patricia... ...-"Y al otro lado del plató tenemos al tribunal que planeó esto!!!- ¿¿Desea salir y dar la cara, señor del tribunal??"- Pero esto será..... Después de la publicidad...
Apa, salut, que estic que trec foc pels queixals...

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13405

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13407

jo amb que les fiquin per la tarda ja em conformo...
lo important és que pugui fer-les

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13408

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
I encara més:
Pàgina del Síndic per fer una queixa per internet:
www.sindic.cat/ca/page.asp?id=90

Textualment, els casos en què pot actuar el Síndic, per requeriment dels ciutadans o d'ofici:

Casos concrets en què intervé el Síndic:
-Retards indeguts en l'actuació administrativa.
-Errors o arbitrarietats en l'aplicació de les normes legals o quan les normes no s'apliquen com cal.
-Tracte indegut als ciutadans. -Negativa a facilitar la informació que els ciutadans tenen dret a obtenir
-Inexecució de les resolucions adoptades pel Síndic.
-Motivació insuficient de les resolucions anteriors de l'Administració.
-I, en general, qualsevol actuació que deteriori l'exercici legítim dels drets constitucionals

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13412

• jasonpatatan
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
Està clar que tots volem participar a totes, però, que té que veure la generalitat amb l'ajuntament de barcelona? Perque s'han de posar d'acord en fer les proves? No penso igual que es tingui que fer en dates diferents. Per cert, algú em va comentar que en un altre any ja va passar i ho van posar per la tarde.

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13415

Jo ja he fet la meva carta al Sindic:

Soc opositor a Bomber. Em presento a les places ofertades per la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona.
Per tercer any consecutiu, les proves d'ambdues administracions coincideixen el mateix dia, el 20 de setembre.
Repeteixo que no és la primera vegada que passa i per tant, existeix un fet intencionat de discriminació i de tracte indegut, ja que no puc escollir lliurement a la plaça que vull, si no que estic coaccionat i condicionat.

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13422

si ja fa un mes que sabiem que això passaria! i, com el company ha di anteriorment, tenen tot el dret de decidir quan posar les proves; a més, és un clar exemple que coincidint dates s'aconsegueix una criva.

Però pensant-ho b, són 2 administracions diferents que no tenen res a veure l'una amb l'altre, sincerament si aconseguim passar les físiques a la tarda ja ens podem conciderar "guanyaforts!

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13429

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Pues sincerament, ja podrien haver posat el examen el dia 16 y el de català el dia 20 y no tocar el collons aixì!!

El que no em mata, em fa més fort

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13430

Per cert és el divendres 3 i dissabte 4!

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13431

Jo m'apunto a enviar una carta al sindic, i a la prensa, es indignant que ens tractin d'aquesta forma, hi han moltes injusticies en aquesta oposicio com per exemple el tema del certificat mèdic, 30 €!! que més d'un ha pagat per res, això no es just, perqué això es degut a la imcompetència d'ells...ja n'hi ha prou! proposso fer un escrit una carta que la signem tots, via internet, singatures digitals vaja...si esteu d'acord contesteu i jo m'ocupo de moure'l.

Per cer Creata, ells son lliures de fer la opo quan els roti, però que no ho diguin 2 setmanes abans, així molts de nosaltres som lliures d'escollir si estudiem o no, no hi ha cap oposició que diguin la data d'examen 2 setmanes abans, això es totalment surrealista. No s'hauria de presentar ningú així la haurien d'ajornar, hauriem de fer una vaga de opositors, anar tots al examen i no entrar a les clases, anar amb cartells reviindicant el que ens pertany, així veurien que no han de jugar amb nosaltres, però es clar això es una utopia...

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13435

teneis toda la razon , son unos impresentables , pero desgraciadamente no es una novedad , las pruebas del teorico psicotecnico, etc ,de bcn sera a las 8,30 hor , y las fisicas de la gene a las 15,00hor aprox ,suerte y paciencia con esta ppp. casa...............

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13439

Em sembla que de tant opositar, al final perdem tots plegats el món real de vista. Cal posar-se en el paper de l'administració de tant en tant. Ells no fan les opos perquè nosaltres poguem entrar, sinó perquè tenen la necessitat de cobrir unes places. El fet de que un opositor faci dos oposicions a l'hora és el seu problema. Com si un vol fer la de bomber de barcelona, la de poli local d'olot, la de mosso i la d'escombriaire d'amposta. Si li coincideixen exàmens, doncs s'aguanta.

Una vegada més, està clar que és una mal jugada per als opositors i que ho podien haver muntat diferent, però poden fer el què vulguin i estan en el seu dret.

Teoric dia 20, fisiques dss 3 i dmg 4 Oct fa 17 anys 10 mesos #13447

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
D'això no hi ha cap dubte, Smoke,
Però no treu la vergonya de la desconsideració... Dubto que per fer d'escombriaire a Amposta hagis de passar 3 anys amb una dedicació de gairebé el 100%, amb l'esforç econòmic i energètic que això comporta... Ja sabem que és legal, però també es poden fer les coses d'altres maneres...
Salut!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena