Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

De professió: Opositor... fa 19 anys 2 mesos #2131

• arros amb oli
  • Avatar de arros amb oli Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 0
Bones companys... com va això? Nomès volia fer una pregunta. Quants de vosaltres esteu treballant i preparant les opos a l'hora? Em refereixo a una jornada de 8h diaries (que mai son 8 pero tant se val...) .
Avui m'he preguntat si realment els que ho estem fent així tenim alguna possibilitat davant de la gent que esdedica exclusivament a preparar les opos, i m'he plantejat inclús deixar la feina... per poderme dedicar en cos i ànima a preparar-me.
Però es clar vaig cap als 30 i no em fot massa gràcia això de deixar la feina... No se... M'agradaria saber si hi ha algu en la meva situació (saber que no estas sol reconforta jeje :) ) i a quina conclusió ha arribat.
Jo la veritat es que per l'experiència que tinc de companys que han entrat, tots... o una de dues: estaven estudiant o van plegar de kurrar.
Quin dilema!

Au... Salut a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

De professió: Opositor... fa 19 anys 2 mesos #2132

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hola company!

Mi caso: curro por la mañana y plego a las 3. Tengo toda la tarde para estudiar y preparar las físicas, pero te aseguro que cuando llevas unos meses acabas hasta los webos, porque no paro en todo el día. Aparte al mismo tiempo me estoy sacando el carnet de trailer y encima por si fuera poco, el fin de semana estoy liado con un intensivo para el ADR.pero el algo quiere algo le cuesta, no? jejeje. Normalemente me voy a entrenar 3 horas al gim por las tardes y luego ceno algo y estudio un par de horitas, total que me voy a sobar sobre la 1 o las 2 diariamente. Se hace pesado, pero espero que un dia haya valido la pena todo el esfuerzo, dinero y tiempo. También es verdad que tienen mas posibilidades la gente que se dedica exlusivamente a preparar las opos sin tener que currar pero creo que si tienes un horario compatible, paciencia ganas etc etc es posible alternar las 2 cosas, o las 3 cosas...según como lo mires, estudiar, fisicas, currar, carnet intensivos etc etc... Los límites te los pones tu mismo, o no...?

Enga un saludo y animos!

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

De professió: Opositor... fa 19 anys 2 mesos #2133

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
jo treballava en un joc q cobraba una pasta, inclus més q de bomber, pero tb feia el 4ª torn 6 dies de treball 2 de festa i canviaba de torn, pero tampoc estaba malament pq no era tan mala la feina, però vaig deixar la feina sobretot per poder dedicarme a ser bomber exclusivament, però clar...jo tinc 23 anys...i visc amb els meus pares, només pago cotxe...són condicions q em permateixen viura de la "renta" i del q e anat estalviant.
Tb es veritat q ala meva pasada opo de gene vaig estudiar mentre treballava alla i entrenava igual i vaig aconseguir arribar fins el final..no se...jo si tu pots compaginar i el treball en el q estas es bo..no ho deixis, el q pasa tindras una temporada q només viures per estudiar, entrenar i treball,i gairebé no tindras temps ni per novia, ni per amics, ni per fills ( si en tens de tot això clar).

El que no em mata, em fa més fort

De professió: Opositor... fa 19 anys 2 mesos #2134

• arros amb oli
  • Avatar de arros amb oli Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
Si això ja ho porto fent durant 2 anys kiki... l'any passat, em van tirar a les físiques de la gene (6.3 buff... per 2 putes dècimes), i la veritat es que ralla bastant el tema, per que a mès amb les hores que hi dedico i l'esforç que estic fent no veig que millori tot el que hauria de millorar.

El problema es que el meu horari no es tant combinable, i un cop he nat al gimnas i he arribat a casa i sopat i tot plegat, se m'han fet dos kuarts d'onze de la nit... i es clar despres de tot el dia tpok no es rendeix lo que s'hauria de rendir. (Per posarte a estudiar saps? jeje) com diu el David espero que algun dia tot això valgui la pena...

per cert fills encara no (no tink temps :D ) però novia ... de moment si, no se si m'aguantarà gaire mès pero de moment aguanta jeje

De professió: Opositor... fa 19 anys 2 mesos #2136

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
si no aguanta ella s'ho pert! pq quan estiguis de bomber triumfaras com els chichos! jajaja pq no se si ho sabe pero de bomber hi ha un gran nombre de separats o q han deixat les seves parelles pq es donen conte de la gran vida q poden tindre i les dones no els hi deixen viurela trankils.jejeje

El que no em mata, em fa més fort

De professió: Opositor... fa 19 anys 2 mesos #2140

q grande kikis jajajaja M'aure de començar a plantejar deixar la meva :lol:

Força i constancia!!

De professió: Opositor... fa 19 anys 2 mesos #2158

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Salut nanos,
Jo al acabar la carrera me'n vaig anar cap a França a currar, i a estalviar...
En un any i mig de feina nocturna vaig poder estalviar el suficient com per tornar a casa dels pares i viure del coixí que em vaig fer... Fent malabarismes, això si... És una sort poder-s'ho muntar així i tenir la familia que et recolzi, és una GRAN sort. Ho agraeixo.
De totes maneres, n'hi ha molts, que avuí tiren mànegues, que tb ho han aconseguit amb una feina, segurament amb més esforç...
Per a ells: CHAPEAU!!!!!
Salut a tots

De professió: Opositor... fa 19 anys 2 mesos #2168

WENAS COMPANYS.
LA MEVA SITUACIO ES LA SEGUENT:
TREBALLO DE 8:30 A 6:00 DE LA TARDA.
PEL MATI TINC QUE SORTIR A LES 7:30 Y ARRIBU A KSA A LES 7:00
NOMES ARRIBAR PIRU AL GIMNAS ON EM PASU 2:30H +O- Y ESTUDIAR POS FAIG UNA HORETA I SI LA FAIG DE LO MORT QUE ARRIBU..., ENCARA QUE JO DE MOMENT NO TNC PRESA PER PRESENTARME JA QUE TINC 21 ANYS I TINC TEMPS DE SOBRES.
LO MES FOTUT DE TOT AIXO ES EL HORARI.
Y M'ESTIC PLANTEJANT DEIXAR-LO.
M'AGRADARIA TROBAR UN CURRO DE JORNADA INTENSIVA PELS MATINS I AL MIG DIA SORTIR.SERIA PERFECTE.
AIXO SERIA LO SEU.
Y AIXI SERA!
SORT A TOTS I ANIMS!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.141 segons
Gràcies a Fòrum Kunena