Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

tall 280 primers fa 17 anys 2 mesos #23380

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Si te salieron 50 de sinónimos, 50 de series de números y 50 de abstracto, si que es igual..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

En estos tiempos de crisis...........

tall 280 primers fa 17 anys 2 mesos #23384

Tron va escriure: Valiente,

Sólo digo que no acabo de verlo tan claro, no quiero tergiversar nada. Si dice:

"Solament podran superar aquest exercici 280 ... has de treure un 5 per que es tingui en compte el seu examen a l'hora de determinar les persones que superin aquest 4t exercici"

Para mí significa que superan este ejercicio 280 personas, pero no dice que utilice la nota de este ejercicio para eso... es más, dice que, si sacas más de un cinco, se te "tendrá en cuenta" el examen a la hora de determinar las personas que pasan el ejercicio... Pero eso no quita que se te tenga en cuenta este examen y también el de conocimientos. ¿no?

Ale, ahí, tergiversando sigo, que me gusta.

Dicho todo esto, supongo que tenéis razón porque en las bases del año pasado pone el mismo párrafo pero con el de conocimientos. Y el año pasado se utilizó sólo el de conocimientos (entre los que sacaban 5 en los 2, ta claro), ¿no? No me acuerdo....

:lol: sabes k te digo tio... QUE YA LO VEREMOS NO?? :wink: SUERTEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tall 280 primers fa 17 anys 1 mes #23439

Jo quan llegeixo ""Solament podran superar aquest exercici 280" es que si no ets dels 280 millors, no superaras l'exercici, i si no el superes, vol dir: "Fins l'any que ve".
Sort.

tall 280 primers fa 17 anys 1 mes #23535

Algú te l'arxiu del psicotecnic? que el penji i aixi ho tenim tots...

perque jo tb sòc dels que no tenien l'examen de l'any passat.

gràcies

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.129 segons
Gràcies a Fòrum Kunena