Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2387

bon dia gent,

ei sobre la pregunta numero 10, a mi no em quadra la resposta...

Diu que és la d, osigui que totes son correctes, però la pregunta A diu que nomès la protecció civil de l'estat... si nomès és aquesta llei com pot ser que tambè o siguin la carta municipial i la llei de P.C de la Gene?

A veure si algú em pot aclarir el tema merci...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2390

• jordy_sowter
  • Avatar de jordy_sowter Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 101
  • Gràcies rebudes: 0
Veritat! hi ha un problema de formulació de la pregunta. Pensa també que "en teoria" l'exàmen ha sortit de la memòria extraordinària d'algun opositor, i podria haver algun errorcillo que otro.

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2391

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
bueno...això de la memoria fotografica...una mica extrany,no?jejeje. però tens rao, podria ser una pregunta impugnable

El que no em mata, em fa més fort

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2396

Si sus fixeu la resposta D no diu totes les respostes són correctes.
el que diu és TOTES. referint-se a : la protecció civil de l'estat, la protecció civil de la gene i la carta municipal.

que de fet són les que menciona a les altres preguntes. desde el meu parer és entenedora. I pel que sé aquell any ningú la va impugnar.

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2403

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
a lo millor la van impugnar però no van fer cas pel que dius tu, pq es suficientment entenadora.crec jo

El que no em mata, em fa més fort

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2431

Hola companys!!

Tinc un dubte sobre la pregunta 54 del examen de bombers de bcn. Per aqui s'ha dit que es la c, pero jo no ho acabo de veure clar. Jo diria la b, perque se suposa que el radi de gir de les vorades esta mes separat del centre de la circumferencia de gir, per tant es mes gran que el de pareds no? es a dir, tu amb el camió per no tocar la vorada t'has d'obrir mes que per no tocar la pared, per tant el radi de la circuferencia de gir de la vorada es major. Potser m'equivoco a l'hora interpretar la pregunta, pero crec q es així. Q en penseu?

Força i constancia!!

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2432

referent a la pregunta 51 i consultant el temari segueixo tenint dubtes.

Com ja s'ha dit, la pressió de la botella la regula el manoreductor. Però al temari de BCN2006 diu ke a diferència de les antigues vàlvules de control, la consola de control no té vàlvula de sobrepressió pk el buidat del circuit es realitza amb els mateixos comandaments. I més endavant comenta que els coixins tenen una vàlvula de sobrepressió incorporada i per tant la seva activació no depèn de la consola de control.

I dic jo, akesta no seria una resposta correcta?

Els somnis són futures realitats!!

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2433

A veure!
Quan gires a tope amb un vehicle i apures la vorera, el morro pasa per sobre de la vorera. Pertant per una mateixa distancia entre voreres o parets necessites un radi de gir mes petit entre parets per no tocar-les, ja que no pots apurar per sobre de la paret. Això donaria com a bona la resposta B.
Però algú ha mirat la fitxa tècnica de un vehicle? encara que sigui la del seu cotxe!! Només hi ha un radi de gir!! el que dona com a correcte la resposta D.

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2436

M-574 va escriure: referent a la pregunta 51 i consultant el temari segueixo tenint dubtes.

Com ja s'ha dit, la pressió de la botella la regula el manoreductor. Però al temari de BCN2006 diu ke a diferència de les antigues vàlvules de control, la consola de control no té vàlvula de sobrepressió pk el buidat del circuit es realitza amb els mateixos comandaments. I més endavant comenta que els coixins tenen una vàlvula de sobrepressió incorporada i per tant la seva activació no depèn de la consola de control.

I dic jo, akesta no seria una resposta correcta?

a veure company.....sí que és cert que hi ha alguns coixins que tenen vàlvula de sobrepresió, però no tots, ni molt menys. i de les consoles que es fan servir al cos, el que no fa cap d'elles és mesurar la presió de l'ampolla.Això ho fa com bé has dit el manoreductor. per lo tant com que la b: control de la pressió -es controla des de la consola; la c: ompliment dels coixins- ho fas desde la consola; la d: activació de la válvula de sobrepresió- ho fa automàticament des de la consola....només la A: presió de les ampolles no es fa desde la consola.
espero haver ajudat.

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2682

Hola companys! tinc uns dubtes..
amb el nou CTE i l'estatut 2006,podem considerar akestes preguntes obsoletes??

7 (respecte el port,no estic segur), 18, 19 (seria A1 L de Line-tuberia), 25, 43
es correkte?

-Sobre la pregunta 25 tenia entès 2 BIE's consekutives 2hores prova d'estanqueitat (25mm = 20kg/cm^2) (45mm = 15kg/cm^2)
-Despres la preguntan20 seria mes correcte L'escuma (escumògen+aigua= escumant; escumant+aire= escuma)
-Per últim la 54 q ja s'ha comentat al post,pero que em crea dubtes encara.

Moltes Gràcies!

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2692

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hola Nelic.

Tema bie. Antes de su puesta en marcha, a de superar una prueba de estanqueidad, durante un minimo de 2 horas a una presion estatica igual a la maxima de servicio, minimo 980 kPa(10Kg/cm2) Por otra parte, ha de garantizar durante una hora como minimo, y en el supuesto caso de funcionamiento simultaneo de dos bies una presión mínima de 2bar de presión dinámica en la punta de salida del orificio de la lanza.

Espero que te haya resuelto algo...

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2750

En la pregunta 51 crec que la correcta és la D.
Ja que el control de la vàlvula de sobre-presió és fa automàticament a diferència de l'antiga vàlvula de control. I el manoreductor el que fa és reduir la presió de sortida de la botella a la que necesita l'element receptor però el control de la presió és mira a la consola de control.

Es la meva opinió com a estudiant del temari, si hi ha algú que tingui experiència amb aquests elements que ho expliqui ja que jo hem vaso amb la teoria.

Gràcies

Exàmen opo bcn 2005 fa 19 anys 2 mesos #2778

corregeixo la meva resposta. Estic d'acord amb vosaltres.
Crec que la correcta és: 51-A

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.189 segons
Gràcies a Fòrum Kunena