Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23534

Según informaciones muy fiables, se que en Barna no saldrá razonamiento abstracto, ni verbal, ni numérico, así que no cal que estudieis esta parte.. no puedo decir quién me lo ha dicho, me juego el cuello..sólo estás siglas puedo dar...EI 60..

Això es el que va dir "el company" di2007vad en un altre post per "despistar" segons diu ara...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23536

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

ninotet va escriure:

Según informaciones muy fiables, se que en Barna no saldrá razonamiento abstracto, ni verbal, ni numérico, así que no cal que estudieis esta parte.. no puedo decir quién me lo ha dicho, me juego el cuello..sólo estás siglas puedo dar...EI 60..

Això es el que va dir "el company" di2007vad en un altre post per "despistar" segons diu ara...

En su defensa diré que en realidad han salido sinónimos, lo cual no es considerado razonamiento verbal propiamente. Las de razonamiento son las series con analogías, etc., tipo: futbolista es a deporte como tramposo es a tongo xD. También que, en cuanto a las sumas, diría que es cálculo... no razonamiento numérico, lo cual serían más bien problemas o sustitución de operaciones por símbolos, series de números, etc. La rotación fue razonamiento espacial, no abstracto, como los dados del MAD... ya que haces un "movimiento imaginario" para llegar a la solución. El abstracto sería matrices de símbolos y series, etc., con lo cual, no sé yo si se podrían englobar aquí las series de letras, vamos, la única incongruencia. Ahora bien, a qué se refería di no lo podemos saber ninguno...

De todas formas, di, yo no me fío de nadie aquí. A mí, sinceramente, me caías / caes bien, aunque no considero que por ello tenga que confiar más o menos, igual que tú no te fiarías de mí. En estos temas es mejor no consider a casi nadie 100 % fiable. Eso sí, si fue para despistar... no sé. Hay gente que imagino que sí se fiaría...

Aún así, con las cadenas de amiguetes por academias y demás, si el examen se filtró para uno o dos, a saber si no ha llegado hasta los oídos de más de 280 incluso... Aún habrá 300 dieces en el psicotécnico xD.

De todas formas, a mí ya me complicaba mucho el entrar la estupidez de mi instructor, por culpa del cual no se me contarán gran parte de las respuestas, así que ya estaría fuera...

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23545

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Bueno hurky , aqui en mi opinion todos somos compañeros/rivales.

Compañeros porque nos vamos dando animos, damos puntos de opinion, alguna pekeña ayudita , pero a la vez nadie pasa ni regala apuntes y cosas que le hayan costado tiempo, esfuerzo , etc. Como mucho se trapichea algun intercambio de material por beneficio mutuo.

Asi que es lo que nos toca a los opositores, apoyarnos moralmente mientras nos peleamos para conseguir una plaza cada uno individualmente con su estrategia.

Venga, a no desesperarse que en 4 dias se veran las cartas encima de la mesa.

que ganas que ganas :D

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23547

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Acabo de llegar y me encuentro con esta chorrada!! jaja
Mira, es como si digo que no te estudies cartografia, que en Gene no saldrá..me lo ha dicho el cap del departament d´interior..Te lo crees??
Si alguien no entendió el mensaje, de psicotécnicos y de personalidad no irá muy bien..
No puede uno hacer una broma, para despistar, claro!!

En estos tiempos de crisis...........

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23554

duix va escriure: Ei, que no m'heu entès bé em sembla. Que una cosa és que et matis a fer i buscar psicos per tot arreu, com portu fent jo més de 3 anys, i l'altre és que sàpigues quin psico sortirà, que els companys que vaig veure portaven totes les respostes de les sumes apuntades a la goma d'esborrar!!! Com sabien que entraria justament aquell psico? No fotem home, que jo també m'he fotut un fart de fer sèries de lletres, de números, de figures...etc.Cada dia li dedico 1 p..a hora al psico dels collons i només vaig poder fer 30 sumes. Sabeu quantes en van fer tota aquesta gent?

Duix: Estàs segur d'això q estàs dient??? Si estàs completament segur de que hi havia gent que savia exactament el psico que sortiria és per denunciar-los. És molt greu això, q no us adoneu???!!!

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23565

• bomberotorero
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 0
Penso el mateix que en Ciscu, sense comptar amb el terreny emocional (la il·lusió posada per tots aquells que volem ser bombers) materialment hi ha calers pel mig i no pocs, les hores perdudes estudiant són això, hores perdudes si hi ha qui té les respostes a una goma d'esborrar...

Al meu parer, si és cert aquesta gent ho tindrà magre amb el test de personalitat. Al menys això els hi desitjo.

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23568

Que inocents!!! Ningu sabia que surtiria el PMA, per fa dos anys va sortir, com es repeteixen els psicos (tant a gene com barna), has de ser molt curt per no empollarte els que han sortit en anys anteriors, que molta gent té, i que son molt facils de trobar.
Garrulo todoaquel que no s'hagi mogut peraconseguirlos. Garrulo todo aquel que no va a les opos de urbana a fer el psico, que amb molta probabilitat pot tornar a sortir a bombers.
Aixi q els que heu fet el pardillo, apreneu de la experiència, i l'any que bé aneu ben documentats l'examen.Qui algo vol, algo li costa!
Menys enveja, i menys pataletes!!!

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23569

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Antoniuu jo visco a valencia i amb la pasta que ja hem costa cada any desplaçar-me a catalunya per les opos de bombers, ni en somnis presentar-me a opos de la urbana pel que tu dius.
Ni treure el cap per llorenç i festenfort i totes les academies que teniu per alli per aconseguir psicos d'altres anys.

A 400 kms. de les vostres terres lo maxim que puc fer es compar llibres de adams, safety, mad y tot lo que hi ha per internet, pero pel google no he trobat psicos d'altres anys d'akets. N'he trobat de semblans i de l'estil pero els psicos de gene i barna d'altres anys no,

be , si hem fas el favor de passar-me'ls t'estare molt agrait , el meu correu es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , i si no ... :x continuare sen un dels pardillos que no els te.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23570

Estic amb el que diu Rampanat, Antoniuu no es pot anar amb aquesta xuleria pel món, el que hem d'escoltar...

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23571

per a antoniuuu:
nosaltres poder som uns garrulos per no tenir els psicotenics amb les respostes a la gometa a l´hora de fer les proves.
Però tú ets un maleducat de merda per anar faltant al respecte al personal, que si tant llest ets i tants contactes tens perquè no ets funcionari?
ojalà et tirint enrera a la primera però no passar res perquè amb el tipus de persona que ets no passés l´entrevista ni "jar-to vino" jajajajaja.
a tots els demés "garrulos" = legals, molt ànim i a tope a intentar superar als impresentables com aquest.
molta sort

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23572

• forestalillo20
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
Climber los tenia y solo se los paso a la gente que le habian percutado cual valvula de clapeta.

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23573

Al company valencià, et dire que al emule pots trobar maravillas.... entre d'altres, el PMA, i molts més... t'has de baixar molts fitxers per trobar-ne un de bo, però creume que hi ha material.

Bomberru, disculpes a qui s'ha sentit eludit amb lo de garrulo.... canvio l'adjectiu pel d'hipòcrita garrulo (si haguessis tingut l'examen hauries fet el mateix).
Ni tramposos, ni delinquents.
No en tenim cap culpa q l'ajuntament siguin uns cutres que repeteixen examens.
Les regles son les mateixes per tots, no soc jo qui les inventa. Que guanyi qui millor les jugui!!!
Sort a tots, tramposos i legals!!!!

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23574

antoniuu va escriure: Que inocents!!! Ningu sabia que surtiria el PMA, per fa dos anys va sortir, com es repeteixen els psicos (tant a gene com barna), has de ser molt curt per no empollarte els que han sortit en anys anteriors, que molta gent té, i que son molt facils de trobar.
Garrulo todoaquel que no s'hagi mogut peraconseguirlos. Garrulo todo aquel que no va a les opos de urbana a fer el psico, que amb molta probabilitat pot tornar a sortir a bombers.
Aixi q els que heu fet el pardillo, apreneu de la experiència, i l'any que bé aneu ben documentats l'examen.Qui algo vol, algo li costa!
Menys enveja, i menys pataletes!!!

T'has lluït aquí nano....espero, si mai aconsegueix-ho entrar de bomber, no tindre un company al parc com tu.

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23575

• fpestaran
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 156
Unicamente tener el examen no garantiza nada y habrá mucho "Antonius" que suspenderá.
Antonius te veo muy seguro de aprobar (por lo de volver el año que viene bien documentados), acaso te sabias de memoria las sumas?, quien te garantiza de que un garrulo como yo, que no tenía el examen, no tiene mejor nota que tu.
Hay que ser humilde y esperar al viernes porque echar las campanas al vuelo después de un psicotécnico no es muy inteligente.
Otra cosa es que supieran que entraba, eso me parece mucho mas grave y motivo de recurso.

Tongu un altre cop! fa 17 anys 1 mes #23576

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089

forestalillo20 va escriure: Climber los tenia y solo se los paso a la gente que le habian percutado cual valvula de clapeta.

Forestalillo, te noto resentido … quizá porque no me has logrado “sobornar” para que te los pase? ... :lol: al igual es que no te lo curraste lo suficiente ... :lol:

No pensaba hablar sobre barna, esta no es mi guerra y paso olímpicamente de berenjenales. Pero visto como está el percal, voy a hacer algun pequeño comentario. A ver qué tal cae.

1 – No hay que culpar a los opositores que intuían que se iba a repetir el psico y se llevaron las respuestas apuntadas. Porque la mayoría de nosotros, por no decir TODOS, lo hubiéramos hecho de haberlo sabido. Los culpables son los INÚTILES del tribunal por repetir psico, a sabiendas de que hay gente que los tiene y por tanto no todo el mundo está en igualdad de condiciones.

2 – El tener el psico NO es garantía de aprobado. Sé de gente que lo tenía, lo había hecho y no se acordaba. Y en caso de acordarse, sólo servía para la parte de vocabulario. Yo lo tenía, lo había hecho, recordaba casi todo el vocabulario, pero del resto, ni flowers. Las sumas os aseguro que me las chupé como todo el mundo.

3- Por tanto, la gente que no se llevó las respuestas apuntadas y que apruebe el psico, os aseguro que poco o nada tendrá que ver con haber tenido el psico en sus manos. Sino que será el resultado directo de haberse chupado HORAS y HORAS de sumas y de ejercicios del estilo, que de eso nadie me negará que todos podíamos haber practicado, sabiendo que era el estilo de barna de los últimos años.

4 - Con todo esto no quiero justificar nada. Repetir psico me parece una auténtica cabronada. Pero no deja de ser otra de las tantas muchas que hay. Porque por ejemplo aquí nadie se ha quejado de OTRAS GRANDES CAGADAS:
- “dejar” en algunas aulas que la gente empezara a resolver los ejercicios mientras se estaban dando las explicaciones
- o no obligar a doblar el cuadernillo cuando se acababa, porque mira que hay que ser gilipollas para poner las explicaciones del ejercicio en la misma página del ejercicio anterior ...
- o que el examen sea en lápiz …
- o muchos otros puntos suspensivos.

Ale, ahí queda …

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.
Temps de càrrega de la pàgina: 0.220 segons
Gràcies a Fòrum Kunena