Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

autoconfianza en psicos fa 17 anys 1 mes #23951

Estic totalment d'acord amb tu rampanat.

Sóc novatillo en això, ja que em vaig decidir i m'hi vaig posar (a estudiar / entrenar / carnets) al novembre crec... Això sí, he deixat de tenir vida social. Potser des de novembre he sortit de festa 6 dies, i la resta doncs llevant-me a les 6 per anar a fer pràctiques de carnets varis, després currar, a les 7 de la tarda entrenar, alguns dies tocava fisio per les lesions musculars, i després si tens forces a les 10 estudia ni que siguin 5 pàgines... hi havia molts dies que se'm feia impossible, i havia de sacrificar caps de setmana...

Tot i això, encara em sembla que podria haver-mi dedicat més, però ja he deixat d'estar amb els amics, la família em critica perquè no tinc mai temps per ells, etc...

Almenys ara ja no m'he de preocupar pels carnets i quan acabi aquesta opo em podré tornar a dedicar a estudiar amb més força.

Salut i entrenos!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

autoconfianza en psicos fa 17 anys 1 mes #23955

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Doncs aixi estem tots Albert, i aixi es fins que un consegueix entrar.

Jo aquest dissabte per exemple hem presentare a les fisiques, vaig amb un 6 pelat o 6,5 com a molt si hem surt un dia rodo 100% a tot.

I sera absurd que hem fotessa a renegar per exemple diguen que els que treguin un 8 van dopats, es impossible fer 14 paliers, etc etc.
Simplement un ha de ser coheren i pensar... jo porto 2 anys i mig i tinc un 6,5. Aqui hi ha gent que porta 4 o 5 anys, normal que vagin amb un 8 o un 9. Hem porten 2 anys de ventatja ELLS S'HO HAN GUANYAT!!!!

Aqui ningu regala res, vaig, agafo experiencia, i d'aqui 1 any i mig jo anire amb el 8 i d'altres arribaran justets com jo.

Aixo es una roda, tot es començar ... fins un dia que tot acaba i entres.

Anims a tots !!!

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

autoconfianza en psicos fa 17 anys 1 mes #23956

yo aprobe el de barna del año pasado el del anterior (que era el mismo que el de este año) y el de gene del año pasado y este no... y yo creia que me habia ido bastante bien... pero bueno esto es una verguenza, ahora yo voy a impugnar o alegar llamemosle x y si hace falta voy a pinchar ruedas de camiones el dia de la prueba de conducción. De mi no se rien más.

autoconfianza en psicos fa 17 anys 1 mes #23959

Hola de nou rampanat.

Jo depenc molt del dia... de pájaro cada dia tiro més, però la navette és una loteria. He arribat a fer 14 i 1 recta un mes, i al mes següent fer 12,5 tot ofegat, crec que també és el cansament, i ja no sé si em va més bé descansar, si fer sèries, si fer tirades de 1 hora corrent per agafar la base del fondo, si descansar per complet, ni puta idea.

La tracció... fa poc no passava de 150... si si com ho sents... ara sembla que arribo a 300 i pico però la barra em rellisca xDD és molt trist, hòstia i diuen que el dia de la prova a la tracció et pots esperar sorpreses, tant per sobre com per sota, com la meva sigui per sota l'hem liat :D

Però mira, ja m'ho agafo amb bon humor. I tio, la navette és coco, si el teu cap diu que corris, el cos corre. Per això has d'estar motivat.

autoconfianza en psicos fa 17 anys 1 mes #23962

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Ostia albert, quina fera 14 paliers. Aquest dissabte intentare aplicarme al teu consell ja que poder si que es la agonia psicologica la que et fa patir mes i tumbar-te. La vaig provar fa 2 mesos i vaig arribar fins l'11 només :( i fins ara me futut un fart de correr i no l'he probat més. Passo de registrar la agonia que passo i anar amb aket record a les proves. Hem sembla que per la navet podre anar agafat de la ma de Climber i fer-nos compañia mutuament haver si aixi rasquem algo mes jejeje

Ami les proves de correr hem costen molt.

I bueno, la de tracció no hem va tan malament, vaig provar-la fa 1 mes i vaig tirar uns 380 i algo.
El piu piu just, arribo a 1´15" . Haver alli si tambe el que dius tu m'afavoreix.

I el circuit d'agilitat jajajaj he canviat el sistema, la setmana pasada al saltar per pujar a la barra vaig relliscar i els kinders van anar de patac cap a la barra. Kina faba tu, vaig kedar sentat a la barra d'equilibri i amb les cucos aplastats, kin mal.
Total que per por a lesionar-me i que no torni a passar, ara pujo pel costat, si fa no fa faig el mateix temps i aixi passo d'arriscar-me a lesionar-me.

El temps ?? com la formula 1, tot dependra dels nervis i lo que arrisqui alli.

I bueno, queda la piscina, que m'he comprat un bañador amb buchaca i dins d'ella m'hi fico d'amagadotis una cria de piraña i no veas como arreo.

En fi, si algu ven mongetes màgiques li'n compro una abans de les proves.

Espero poder passar el tall i a la conducció recuperar possis ja que el camió se'm dona de maravilla, he treballat molt i ara torno a currar portan el camió de la bassura, estic fart de passar per carrers impossibles i fotre maniobres. Espero que no hem passi cap bestiesa i pugui treure molt molt bona nota.
Que tot i aixi poca cosa tinc a fer, estic bastant avall pero la moral se't keda mes alta jeje

vinga sort noi

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

autoconfianza en psicos fa 17 anys 1 mes #23965

No no fera no, ho passo fatal.

Ahir vaig fer l'últim dia corrents així fort, i després d'un sprint em voltava el cap, ho passo tant malament... però mira, és el que toca.

Sensacions de dolor, de que et falta l'aire, de nervis... el pa de cada dia :| :|

autoconfianza en psicos fa 17 anys 1 mes #23995

JO vaig aprovar el mateix fa 2 anys amb un 9,5 i ara fent aquet, crec que casi tot perfecte, fent 45 sumes totes be, (una de les proves que se'm dona millor), pensant que passaria i em trobo amb un 7,75...nose pensava que havia fet casi tot perfecte, pero dubto que hagi gent que hagi fet mes de 50 sumes, aixi que no entenc akets 9 i pico i aquestes notes.Lo primer aixo de fer examen i psico els mateixos i ajuntar-se amiguets o coneguts i fer-los juntets no mola...
pero weno farem el que podrem a les fisiques i endavant!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.137 segons
Gràcies a Fòrum Kunena