Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23970

• calimero
  • Avatar de calimero Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Crec que el mellor és en persona o per correu certificat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23972

buenas yo acabo de llevar la instancia al sindic y me han dicho que ellos ya han mandado un escrito al ayuntamiento para pedir explicaciones de lo sucedido. Me han comentado que cuanto mas gente se adiera a este asunto mas fuerza podran hacer, es importante que la gente se mueva y mas ahora que ellos ya han empezado a moverse.

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23977

Jo ara mateix tinc un petit dilema moral amb tot això de la reclamació. Cert que és injust que hi hagués persones que portéssin anotades les respostes, caldria veure quin és aquest número, però també és cert que segurament el número de persones que s'ha esmerat per treure nota és superior. Jo vaig trucar a l'ajuntament i em van dir que tenia un 7 al psico, el dilema vé ara, si hagués completat 3 o 4 series de lletres més per egemple i hagués arribat a la nota de tall i consequentment hagués passat a les físiques, faria la reclamació¿? Doncs no la faria companys, i estic segur que molts de vosaltres tampoc la farieu si haguéssiu passat. Això no treu que el que hagi fet l'ajuntament sigui injust i vagi en contra de les lleis del empleat públic i tota la mandanga, però més trist seria que ara fes la reclamació perquè no he passat i que no la fes si hagués passat. Aquesta és la meva opinió.

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23978

• fpestaran
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 156
Pues es totalmente compresible company.
Yo tampoco la haría y pensaria para mi "ojala no tire palante", pero consideraría totalmente justo que la gente reclamara y no se lo echaría en cara porque estarían en su derecho.
Ahora párate a pensar porque tienes un 7, si el nivel general no hubiera sido tan alto tendrías un 8 o un 9. No somos mas listos que hace 2 años, es evidente que la repetición del examen ha disparado las notas.

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23981

Por supuestísimo que encuentro justo que la gente haga sus reclamaciones, seguramente habrá quien haría la recclamación aún y habiendo pasado el psico, yo aún no tengo ese nivel de compromismo moral con mi persona, espero poder actuar así algun día, de hecho, personas así són las que hacen falta en un cuerpo de bomberos, porqué actuar así ya es indicativo de como actuarán en muchos otros ámbitos, yo por el momento sigo aprendiendo...
El hecho de que seamos o no más listos que hace dos años és relativo, la inteligencia pura y dura imagino que no varía demasiado, pero estoy seguro que gente que este año ha sacado 8, quizá hace dos años hubiera sacado 7, es posible que hacer tropecientos psicos a lo largo de dos años le haya hecho subir un punto...Por todo esta gente pienso que no sería justo que repitieran el psico, y como pienso que hay más de estos que de los que llevaban las respuestas anotadas o ya habían hecho el psico, pues no creo que hacer la reclamación séa coherente.
En fin esa es mi humilde opinión.

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23982

despres de tornar a fer el psicoo si el suspeneu....que tornem a reclamar....podem estar aixi molt de temps....tots els que no passin el tall estaran en desacord....jejejej!! feu riure de veritat!!

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23984

crm va escriure: despres de tornar a fer el psicoo si el suspeneu....que tornem a reclamar....podem estar aixi molt de temps....tots els que no passin el tall estaran en desacord....jejejej!! feu riure de veritat!!

Si es repeteix el psicotècnic i es fa de manera JUSTA sense que alguns tinguin intuicions del què sortirà, els que suspenguin tindran la certesa que per davant seu hi ha la gent que domina més fent psicotècnics.

Jo estic segur que si el repetissin tornaria a passar, i estaria més amunt del que estic ara. Potser a tu no et passa el mateix...

Salut!

PD: No te'n enriguis de la gent que vol justícia, que demà potser ets tu el que la demana.

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23986

tu que eres el mas listoo..que lo pasarias con mejor notaa..jejeje!! mira ,yo ya me he qedado fuera en los psicos i no he montado semejante escandaloo ....el año pasado repitieron el de gene y nadie dijo nadaa..porq la mayoria habrian pasadoo...nooo?? aqui nadie se rie de nadie....solo que si nos ponemos asi..podemos estar impugnando opos todo el añoo!! si lo repiten me encantaría que te qdaras fueraa..sinceramentee!! a ver que haces entonces..!! solo por tu comentario prepotenteee que vas de sobraooo..

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23987

No us enfadeu.

Recordeu que al final només hi ha 35 places i els que van a les físiques els hi poden passar 1000 coses:

1. El terra rellisca
2. La barra tremola
3. L'aigua de la piscina està tèrbola al final del dia dels marranos que s'hi han pixat
4. La barra pel pajarito està suada
5. etc etc etc xDDD

Si hi ha d'haver 1765 persones que impugnin anem bé...

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23989

crm va escriure: tu que eres el mas listoo..que lo pasarias con mejor notaa..jejeje!! mira ,yo ya me he qedado fuera en los psicos i no he montado semejante escandaloo ....el año pasado repitieron el de gene y nadie dijo nadaa..porq la mayoria habrian pasadoo...nooo?? aqui nadie se rie de nadie....solo que si nos ponemos asi..podemos estar impugnando opos todo el añoo!! si lo repiten me encantaría que te qdaras fueraa..sinceramentee!! a ver que haces entonces..!! solo por tu comentario prepotenteee que vas de sobraooo..

No et confonguis, si en aquest exàmen no hi hagués hagut tongo hi hauria gent amb notes bastant inferiors a les que ha tret, ergo estaria més amunt. Si quan vas fer el psico vas quedar fora per una injustícia i no la vas liar, problema teu. Però no vinguis a dir que la gent que està lluitant per una oposició justa "fa riure de veritat".

En el meu comentari anterior no volia ser prepotent, simplement dir que el psicotècnic és la meva part forta en l'oposició i que normalment estic allà, en canvi en d'altres no vaig tant bé.

@Albert: Si passen aquestes coses, seran per tots igual i no beneficiaran a cap grupet en concret

Salut!

PD: crm, si em quedo fora per un tema semblant al d'aquest any lluitaré pels meus drets, tal i com estant fent els companys.

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23990

si si....tu estaries el primer de tots...jejeje!!

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23992

• intothefire
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
Porque no os impugnais a vosotros mismos por ser tan inútiles? Mira que era facil el psico!!

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23993

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Antes de que se prenda una hoguera mucho mayor que la que ya hay … a este loko ni caso, que está muy ido de la closca y se lo pasa chachi piruli provocando al personal!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23994

• intothefire
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
la hoguera ya estaba hecha cuando dejan a gente como esta presentarse a unas opos, creo que lo unico que se dedican todo el año es a pensar como pueden impugnar las opos...dedicarlo a estudiar majetes, o practicar la course.....!! (ya sabes)

tramiteu les vostres reclamacions!!!!!!!!!! fa 17 anys 1 mes #23996

De veritat penseu que s'impugnarà la prova tenint en compte que ningú pot demostrar que la gent portava les respostes apuntades, cosa que crec que es mentida, i que el psico és repetit d'un altre any com altres vegades a passat i cosa que no consta en lloc que no es pugui fer? tot i que crec que és una cutrada per part seva, pero legal també ho és, així nois que em sap greu, però esteu perdent el temps. Encara espero d'algú que coneixi algú que portes les respostes apuntades, crec que una queixa que es basa en un rumor també es impugnable...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.194 segons
Gràcies a Fòrum Kunena