Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

IMPUGNAR... RECLAMAR... HAGUESSIU ESTUDIAT COLLONS fa 17 anys 1 mes #24061

Ah per cer al MANGUITOCHINGON,

no se qui et penses que ets per anar dient que els demes no estudiem...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

IMPUGNAR... RECLAMAR... HAGUESSIU ESTUDIAT COLLONS fa 17 anys 1 mes #24091

• manguitochingon
  • Avatar de manguitochingon Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Mr Jorni, crec que hauries de rellegir els posts abans de parlar. La meva primera frase: "no vull dir que tothom s'hagi tocat la pera"...

D'altra banda, a mi me la pixa haver fet el psico repetit, ja que n'he fet 3 o 4 llibres de 600 pag de psicos més un munt que he anat trobant, entre ells el PMA, però a aquestes alçades no hem dona la gana repetir-lo perque per a mi no és just; jo ja he fet l'esforç i he passat la prova, no tinc la necessitat de tornar-hi.

IMPUGNAR... RECLAMAR... HAGUESSIU ESTUDIAT COLLONS fa 17 anys 1 mes #24095

• fpestaran
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 156

IMPUGNAR... RECLAMAR... HAGUESSIU ESTUDIAT COLLONS fa 17 anys 1 mes #24116

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
un escrit molt bo fpestaran. Si señor.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

IMPUGNAR... RECLAMAR... HAGUESSIU ESTUDIAT COLLONS fa 17 anys 1 mes #24117

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Se m'oblidava...

Aqui a Valencia, en la última opo de l'ajuntament de 70 places, es va montar un enrenou que flipes en el teoric.
Un teoric petat de preguntes de legislació i preguntes d'historia de Valencia i uns quans van montar un escrit al diari alegan que ara per ser bomber havies de ser llincenciat en historia i ser abogat.

Un teoric amb molt mala folla, si no recordo malament de uns 2000 opositors, es va fer el teoric i van quedar 120 o 130 persones nomes, i alguns d'ells amb 8 i 9.
Jo mateix passava per la pregunta 25 i només n'havia contestat 3. Imaginat, tot el bolquer ja el duia ple de caquetes.

Recordo que també van anar a Canal 9 havier si podien dir algo per la TV.

I logicament van impugnar i fer tot el possible pero res, no es va conseguir res.
La setmana passada els 70 elegits van entrar a currar amb la possessio de plaça oficial superan el curs de practiques i tot.

En fi ... rara vegada es consegueix paralitzar una oposició. En els ajuntaments de tot españa, rara vegada es juga net.
Diria que l'unica manera de paralitzar-la i conseguir que ens escoltessin seria fen una manifestació el 100% dels opositors i no presentar-se ningu, pero aixo per desgracia, no crec que passi mai.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

IMPUGNAR... RECLAMAR... HAGUESSIU ESTUDIAT COLLONS fa 17 anys 1 mes #24134

• fpestaran
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 156
Bueno alguna frase han recortado, por temas de tamaño supongo.
Yo coincidí unos dias el Llorenç con un chico de Valencia que me explicó un poco los mamoneos de allí. Siempre puede estar pero la cosa, pero a ver si al menos haciendo un poco de ruido se lo curran un poco mas para la próxima, ni que sea por vergüenza.

IMPUGNAR... RECLAMAR... HAGUESSIU ESTUDIAT COLLONS fa 17 anys 1 mes #24153

manguitochingon va escriure: Mr Jorni, crec que hauries de rellegir els posts abans de parlar. La meva primera frase: "no vull dir que tothom s'hagi tocat la pera"...

D'altra banda, a mi me la pixa haver fet el psico repetit, ja que n'he fet 3 o 4 llibres de 600 pag de psicos més un munt que he anat trobant, entre ells el PMA, però a aquestes alçades no hem dona la gana repetir-lo perque per a mi no és just; jo ja he fet l'esforç i he passat la prova, no tinc la necessitat de tornar-hi.

A tu no et dona la gana repetir-lo i a mi no em dona la gana que amb un 7 al psico ( que estava a internet abans de la prova) estigui supès, perqué la penya té unes notes que son per entrar a la NASA no a bombers, i es clar una persona amb un 9,5 o 9 fins i tot si m'apures amb un 8.5 que fa volen ser bomber... millor anar al pasapalabra, guanyarà més i treballarà menys.

A tu te la pixa haver fet el psico repetit, peró potser als altres no, així que potser t'hauries de possar en el lloc dels altres, en el moment que tu demanes que els altres ens possem en el teu lloc.
I que consti que jo també l'havia fet fa 2 anys, i entenc que un examen oficial no pot ser repetit, indistintament de com t'ha anat a tu o a mi.

IMPUGNAR... RECLAMAR... HAGUESSIU ESTUDIAT COLLONS fa 17 anys 1 mes #24186

Yo me harto a estudiar, y aún así la Gene, Barna y el colectivo bomberil, en general, sigue haciendo errores como cazos, así que mientras pase eso, y nadie más lo haga, yo impugnaré, que creo que es lo que debo hacer.

Y no todo el que impugna lo hace porque le echen... en mi opinión, si yo tuviese un 9 y debería tener un 9.5, impugno, porque ese medio punto injusto de mierda que me han quitado puede ser el que me deje fuera.

Opos justas, plz... no nos echemos piedras a nosotros mismos encima.

IMPUGNAR... RECLAMAR... HAGUESSIU ESTUDIAT COLLONS fa 17 anys 1 mes #24234

a veure, què vol dir que està penjat a internet?
a on? m'estic tornant ximple de buscar-lo
va titus estireu-vos una mica, no?

IMPUGNAR... RECLAMAR... HAGUESSIU ESTUDIAT COLLONS fa 17 anys 1 mes #24253

Això ja fa pudor, a l'any 2009 el nostre pais no ha de ser com una republica bananera i l'Ajuntament i l'Alcalde de Barcelona no s'hi haurien de comparar.

Segons m'han explicat fa uns 10 anys a la Gene passava el matex, fins que els sindicats vàren posar-s'hi i van impugnar les opos, i van inputar al Cap de Bombers que estava al tribunal amb una querella criminal, que al final al no haber-hi proutes proves no es va poder condemnar. Però va servir, i avui en dia CAP MENBRE D'UN TRIBUNAL DE BOMBERS, te la mínima tentació de fer res il.legal, ja que de primeres s'està jugant el seu lloc de treball, i desprès podria tindre problemes amb la justicia.

Per això pregunto amb veu alta, que pensen fer-hi amb això els SINDICATS DE BOMBERS I EL PROPI AJUNTAMENT DE BARCELONA!!!!!!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.168 segons
Gràcies a Fòrum Kunena