Me equivoqué turu..queria decir en la aula 8... jejeje 2º por la derecha 1º fila...
Aqui lo que cuenta mucho tb es el psicotecnico, que mas de uno se llevará una sorpresa... Esto es lo de cada año. Mucho especular, y el dia que nos den las notas, mas de uno nos llevaremos una sorpresa...
Ei turu referent a la intoxicació per heroina m'has matat fent-me aquesta pregunta. La veritat es que jo em guio pel que deia la pregunta d'examen i la miosis em sembla que determina l'estat de consciència entre d'altres coses i si és poc reflexa vol dir que està vora el coma. En canvi pel que fa a la respiració no diu res de com n'està d'afectat per tant interpreto que la bradipnea pot tenir un nivell poc elevat perquè en la resposta no ho especifica.
De totes maneres ja se sabrà
És cert que la miosis indica afectació neuronal, però és que en el consum d'heroïna (i de qualsevol suibstància psicotròpica), es produeix afectació neuronal des del primer moment i en qualsevol dosi. Afectació neuronal pot anar desde alucinacions fins al coma si tu vols, per tant sempre hi haurà afectació neuronal i miosis, en qualsevol de les fases i en qualsevol dosi.
Ara bé, el què és molt més greu, i per aquí anava la pregunta de l'examen, és quan la dosi és més elevada i hi ha afectació respiratòria.
Resuimint, en qualsevol intoxicació per heroïna (lleu o molt greu) hi haurà miosis, però només en les de més gravetat hi haurà depressió respiratòria.
EXACTE QUEST!!!!
Ben explicat... a veure kikis...
Una depressió respiratòria amb una bradipnea de 4 per minut no farem res administrant-li oxigen, ni que sigui al 100% amb la Monagan... Només revertirà amb antídot, i pensa que com diu en quest la miosi és deguda a la droga en sí, i no a l'afectació cerebral induida per la droga...
Salut!! (I digueu NO a les drogues... que produeixen depressió respiratòria... )