Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Us explicaré la meva historia, potser a algú li pot servir.. fa 15 anys 6 mesos #37039

Crec que està molt be aquest sentiment positiu de lluitar i aconseguir les coses. Però també crec que ens hem de posar un limit en el que estem fent. Es a dir, hi ha vegades que les coses no es donen i ho hem d'acceptar.

Crec que si en X anys no s'ha obtingut l'objectiu, vol dir que hem fallat. Per tant ens hem de retirar, no val la pena provar el que no ha sortit amb tot el nostre esforç.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Us explicaré la meva historia, potser a algú li pot servir.. fa 15 anys 6 mesos #37301

Filosofia sufi: "nadie puede quitarte lo que es tuyo..."
La Vida ens protegeix, el pas donat sempre és el correcte...
Gracies per l'enllaç, és dels millors que mai he llegit.

Us explicaré la meva historia, potser a algú li pot servir.. fa 15 anys 5 mesos #37674

Hola companys!!
És el primer cop que faig una entrada en aquest fòrum i ho faig perque les paraules de BGC m'han emocionat...i per les respostes que he pogut llegir no he estat l'únic. La història de BGC és la historia de molts de nosaltres, el que més o el que menys ha sacrificat coses per la opo i arriba un punt en que pots dubtar del que realment fem amb les nostres vides. Un cop un company em va dir, " la opo es molt gelosa" i té tota la raó, però continuem amb ella perque al cap i a la fi, ens estimem l'estil de vida d'aquesta professió, ara bé, en aquesta vida hi ha moltes coses per estimar i que et podem fer feliç, en BGC això ho té molt clar.
Una abraçada company!

Us explicaré la meva historia, potser a algú li pot servir.. fa 15 anys 5 mesos #37848

BCG no et conec, pero al llegir-te m'ha donat la sensació d'haver perdut un company.

És un camí dur, però diuen que ho compensa tot quan hi entres.
Penso que el camí en sí ja ha de compensar. Perquè si no es fa impossible tirar de coco quan passa el temps.

Lluitar... lluitar.... lluitar....
Però en aquest camí o en un altre: disfrutar!!

Ànims a tothom!

Us explicaré la meva historia, potser a algú li pot servir.. fa 15 anys 5 mesos #38115

A mi també m'ha agradat molt llegir aquest fòrum, doncs s'hi respira maduresa, serenor, companyerisme i d'altres sentiments que massa sovint queden eclipsats per l'egoïsme i l'avarícia.

Moltes felicitats a tothom que com en BGC, té clar que el que vol és ser feliç, ja sigui amb traje de bumberu, operari o el que sigui!

I aprofito per deixar la frase que a mi m'agrada, que la veritat no recordo d'on la vaig treure però que penso que és un bon puntal i diu "... que el llegir no et faci perdre l'escriure..."

Salut i tàpia!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.163 segons
Gràcies a Fòrum Kunena