Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Quines marques fem? fa 15 anys 5 mesos #38010

vivalobueno va escriure: q mas dará lo q hagan los demas...o vais a entrenar mas o menos en funcion d lo q uno ponga (d foma semi anonima) q se hace 15 paliers y el pajarito con una mano...
por aki es facil, o esas pasadas d 14 en el circuito, todo el mundo lo hace sin presion, pero hay q verlo cuando t estas jugando todo un año d estudio/entreno...
da lo maximo q puedas y q hablen.
Salut amics. Derek Dani t llamo en estos dias!! ;)

Totalment de acuerdo cuando llega el dia X el enano de la barra no veas como la mueve el Joputa, el dina que si me pongo mal que si la caden es corta que eldina no va igual....hay que llegar primero señores, eso ya sera una victoria y luego que salgan las marcas que sean, pasar cortes pasar cortes pasar cortes, eso es lo interesante....
Hablamos tito dale caña :wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Quines marques fem? fa 15 anys 5 mesos #38020

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
Bonesss,
per marques hi ha varietat, les meves millors marques al gimnàs són:
Dinamòmetre: 469 kg
Pajarraco: 1'51
circuit: 15,70
curs: 11,5

a les opos passades de gene:
dina: 453
pajarraco: 1'39
circuit: 17,10
curs: 11'5
em va quedar una mitja de 7'8 més o menys.

i les que faig ara em fa vergonya ficar-les que acabo de recuperar-me d'una lesió i donen una mica la pena!! :( xo estic en un cresendo i si s'arriba a les físikes "lo voy a petá"!!! (espero...)

Ànims a tots i deixeu d'entrenar tant i més psicos que serà la clau d'aquestes opos!!!!!
Salut i foc!

Quines marques fem? fa 15 anys 5 mesos #38076

Molt bones!! jo us poso el meu propi record encara que ara mateix segur que les he baixat ja que ara estudio una mica més i entreno menys.

pajaritu: 1'42"
dina: 489
circuit: 18"
course: 12'5

Ojalà que si passem a les físiques ens donguin un mes i pico de marge per recuperar.
saluts!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.117 segons
Gràcies a Fòrum Kunena