Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38503

• luigi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 54
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots i totes.
Mirant per aqui hi ha un post en el que es fan apostes a veure quin psico pot entrar. Parleu de l'Efai 3 i no sé quines històries... Considereu que es tracta d'un psico difícil? Heu fet l'Efai 5? Hi ha bastanta diferència d'un a l'altre, no? És que precisament el 3 no l'havia fet i ara l'he acabat i sorpresa!!!! És mooooooolt facil, no?!?!?!?!?!? Potser és que justament ara estava inspirat o que el tallat de després de dinar portava alguna substància potenciadora de la ment.....
Realment el nivell de psicos a la opo és aquest? fa uns dies parlàvem del PMA i tampoc és tan xungo (molts de vosaltres coincidieu amb mi...) Que passa que aquest any es cebaran a sac amb el psico o que?
Ja podria ser demà l'exàmen i ens treuríem un gran pes de sobre òstia!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38506

EFAI5???

Que jo s'apiga només hi ha fins el 4 no???

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38507

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
Penseu que com més fàcil sigui el psico més alta serà la nota de tall!!
jo preferiria un psico nou i moooooooooolt xungo! així la penya k no se la preparat pillarà i la nota de tall serà més baixa!!

ànims a tots i a practicar sumes i sèries!!!!!

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38512

no hi ha EFAI5 company....

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38513

Estic d'acord amb Mamadell 8)

EFAI 5 és una invenció feta a partir d'altres psicos, d'una acadèmia

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38515

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
El psico que fiquin es el lo de menys, si foten un de fàcil, la nota de tall sera altísima. Si foten un de xungo, la nota de tall serà baixa.

Així que si es facil, es facil per tots, si es futut, futut per tots. I fins el dia que surtin les notes no es pot fer cap previsió.

Si, el PMA es fàcil, pero la nota de tall va quedar en 7,25 la convo passada, aixi que a creuar els dits com sempre.

:wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38526

Com entri el PMA aquest any... creieu que la nota pot ser lleugeeerament més alta de 7.25?

Nu se nu se... :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38529

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Us veig molt preocupats pel psico, com si no us importés altra cosa.

Només recordar que el teoric s'ha d'aprobar també, i tenim 10 temes nous. I apart d'aprobar, només son 30 places aixi que com no es tregui bona nota i puguis estar en bona posició, la resta de la opo només servirá per anar-te a passejar a les proves i a marujear.

:wink:

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38534

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Rampa,
si treus un 5 a temari i passes el tall del psico estas dins.
Si treus un 10 al temari i no passes el tall del psico, estas fora. Ara per ara, el psico es la prova amb més pes dels primers examens. Jo crec que la majoria de gent no li dona la importancia que té realement el psicotècnic. Realment és el que decidirà si passes a les físiques o no. El temari aprovar-lo "és relativament" fàcil. Treure un 5 és molt assequible sense dedicar moltes hores. Pero el psicotècnic, o se't dona molt bé, o ja pots estar fent 2 hores cada dia per poder passar el tall i patint.
Si possen un psico que ningú el té, a més d'un li caura la llagrima.
És una opinió molt personal.

Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38535

aquesta opo serà la opo de 30 afortonats, jo tinc clar que no seré un d'ells. ara ve, haig de procurar trure tota l'experiència que pogui de cara a la pròxima. amb això vull dir que el que em preocupa és passar els talls, no trure notes altes. i el primer tall, i possiblement el més dur per mi, és el del psico, tot i que ja porto un parell de setmanes que és el que més faig.
i si, amb això, cal no oblidar-se del teoric, però a aquestes alçades cadascú ja sap com porta cada part de la opo.
vinga!

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38537

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Si ja entenc el que vols dir David, pero a l'ultima de barna jo vaig treure un 8 al psico y un 6 al teoric i amb aixo hem vaig quedar el 220 al ranking per 35 places.

En circumstàncies aixi ja depens en resar per passar tots els talls que et queden amb el màxim de nota possible, que gent que esta damunt teu caiguin com mosques i si arribes al final tenir la sort de tenir un bon grapat de punts a la buchaca.

Masses factors han de coincidir per poder optar a plaça i fotre el morro.

Pero bueno, es com la Fórmula 1 , fins al final mai s'ha de perdre l'esperança

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38538

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
bones,

la meva opinió respecte aquesta opo és que has de tenir molt clar quines són les opcions que tens a entrar, si creus que aquesta és la teva opo i portes totes les fases amb condicions apreta una mica més al teòric, perquè amb una nota baixa no fotras res, a no ser que siguis un superhome i tinguis un 9 o 10 a les físiques i siguis un camioner de ralllys o tinguis més mèrits que ningú!
si és de les primeres que et presentes i no has arribat mai a les físiques o al camió apreta al psico, ja que és molt important fer les proves per veure el funcionamet d'aquestes i tenir una mica d'experiència i no anar tan nerviós a la següent convocatòria.
el meu cas és una mica entremig, no em considero ni novato ni veterano, serà la tercera opo que em presento, la primera em van tombar a les físiques i a la segona al camió; la meva intenció és arribar al final amb una nota digna, i si no entro, mira a les pròximes serà, però vull veure l'entrevista personal, que diuen k és molt peluda encara que no ho sembli!
En resum, si ets novato, apreta al psico per poder passar i agafar experiència
si ets veterano (que us haig de dir! per favor...) apreta al teòric (evidentment sense oblidar el putu psico!)
és la meva opinió i experiència, espero que a algú li serveixi!
ànims a tots!

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38542

Buenas!

Doncs per mi serà la primera Opo i se que la cosa estarà chunga per aconseguir la plaça. Pero també se que porto un temps preparant i vaig convençut de les meves possibilitats. No vui anar a fer un bon psico i a vere si va sonant la flauta, si m'estic preparant es per lluitar per entrar, repeteixo se que no serà facil. Pero tampoc crec que el missatge de la gent nova aneu a porvar el psico i agafar experiencia no es la actitud per voler entrar dintre del cos. Aquesta és la meva opinió. A topeeee!!

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38543

Estic d´acord amb tu, Ricky, també es la meva primera opo i... se van a cagar aquests veteranos!!!!

EFAI 3 fa 15 anys 5 mesos #38544

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ahi ahi sirocco i ricky, optimisme atope i que ningu vagi de veterano que cada opo es un mon i una caixa de sorpreses.

Sera que no he caigut jo mateix a alguna opo a la primera de cantó i quedar-me amb una cara de paquito que pa que.

Atopeeeeeeeeeeeeeeeeee

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.193 segons
Gràcies a Fòrum Kunena