Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

aqui li pugui interesar.... fa 15 anys 5 mesos #38688

Jajaja rampa, ets un sangcalenta com jo. No t'emprenyis home, que no val la pena. Moltíssimes gràcies xicu per l'aportació que has fet. Això, com ja han comentat per aquí, equilibra la balança. No tinc la majoria dels psicos que has publicat. Ara, qui vulgui pencar de valent, ja té material per avorrir.

Salut i sort!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

aqui li pugui interesar.... fa 15 anys 5 mesos #38689

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Acabo de descomprimir, tingui tingui tingui tingui.

A més d'un els hi acabes de regalar el oro i el moro, ara només falta que algu pengi tots els seus apunts i esquemes i ja hem triunfat :lol:

Jo perque no tinc escanner si no us ho penjava tot 8)

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

aqui li pugui interesar.... fa 15 anys 5 mesos #38690

• xicuxoan002
  • Avatar de xicuxoan002 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
no es problema

tu fotocopia enviamo per correu contrareembols , que jo ja ho escanejo ordeno i penjo

ara be el que realment fa falta per mes informacio i temaris psicos etc dels que disposem es poder assimilar-ho tot, i dominar els nervis i ansietats

Pd. deixa de escriure al foro i ves a dormir rampa... que diumenge tens feina

aqui li pugui interesar.... fa 15 anys 5 mesos #38691

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
xicuxinshan no puc anar a dormir, no hem deixei mamonsetes, vaig a veure si foto el test akest de safety i llavors si, a fer nones.

I dema ben dinat cami cap a barna que jo vinc desde una miketa mes lluny de Valencia.

Ole ole, per a fi el dia del juicio final on skynet ens fotra a 2000 tios una patada al cul :lol: Havers i John Connor ens ajuda a entrar al CAR :D

aqui li pugui interesar.... fa 15 anys 5 mesos #38707

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant

rampanat va escriure: Si si, compartir.

Pero ja he vist que compartir es els de sempre penjar i els altres a gorrejar.

Jo mateix vaig obrir un post perque cadascu aportes algo per entre tots arroplegar un bon temari i info de tot arreu, ¿ I que va passar ??? Doncs lo de sempre, 40000 visites i els 4 de sempre els únics que vam aportar algo.

Aixi que tots els que vagin de bon companys, de compartir i paraules maques que semblen predicadors de la biblia us dic una cosa ....

DONEU EXEMPLE I FIQUEU COSES I MOLLEUVUS EL CUL !!!!!! Si demaneu compartir, doneu exemple i feu la primera aportació.

Compartir, que jo sapiga no es demanar i no aportar res. I si un es nou, no val la frase ... es que no tinc res, acabo de començar. Pues li dic .. a currar nen, com hem fet tots, compra't un temari i comença a estudiar, apuntat a una academia i gastat els calers o vesten tot el dia a la biblio.

No hem vinguis amb les parauletes de compartir, de company i bla bla bla....

Aix que agust m'he quedat. Comença a cremar una mica aquesta **** de sempre del compañerisme i el bla bla bla quan sempre passa el mateix.

Comença una opo i aixo s'infesta de gent que pidolen i critiquen i no aporten res. Acaba la opo ens quedem els 4 gats de sempre un altre cop.

Com ha dit Joice a un altre post, com aquests 4 gats es cansin de llegir bajanades passin del foro aqui no quede deu ni sa mare.

Si no, tiempo al tiempo ......

No se si part d'això anava per mi, però aportare un xic d'opinio a l'historia.

Company es qui m'allarga la ma per ajudar-me quan ho necessito, no qui es riu de mi quan estic a terra demanant ajuda ;)

Futur company es qui m'ajuda sense demanar res a canvi... l'altruisme es una cosa que o es porta, o no es porta dins.

Personalment, he ajudat a tothom que m'ho ha demanat.

Potser Rampanat s'ha cremat molt ajudant i no l'han ajudat massa, que tambè podria ser el cas, si es aixi, jo l'hi diria que: no et desanimis ni et deixis endur per la majoria, dona oportunitats a la gent, potser et poden sorpendre, com realment ens ha sorpres el creador d'aquest post! ...el que ha fet ell es penjar mes que un enllaç a una pagina...

aqui li pugui interesar.... fa 15 anys 5 mesos #38903

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Que va Torrens, per tu no anava home, tu ets un loco mes de la cabaña.

I no estava enfadat ni res, va ser un moment una mica cremat pel tema que hem va agafar pero soc molt feliç i vastrus a la vegada, ja ni m'enrecordava de tot això. Avui 5 hores a la Faba de la Fabra ha sigut com si hem fotessin un rentat de cerbell.

No se quan fotie que hem tiraba 5 hores tant concentrat i m'he quedat sense neurones.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.233 segons
Gràcies a Fòrum Kunena