A mi m'ha passat lo mateix amb el psico. Com no restaven m'he fotut a fer a boleo las que no he pogut fer del numèric . I al cap d'una estona la paia ens diu q ens deixa 10 minuts més... llavors m'he queixat de que no era just, llavors la paia ha anat a parlar amb els del tribual. ELs hi ha dit q qui volgui els 10 minuts q els fagi i era la unica solucio que ens donava. (També dir que he vist penya que anava al lavabo en aquests 10 minuts extres)
Jo he flipat quan han dit 20 minuts cada bloc i 30 minuts el númeric. Mare de deu senyor, m'ha donat temps de acabar-ho tot, repassar, anar al bar a per una birra, tornar i pixar.
Hem fot por veure com nassos fotran el tall, por a que estiguem 210 tios apretats entre un 9 i 9,5 i no serveixi de res akesta notassa al psico
rampanat va escriure: Jo he flipat quan han dit 20 minuts cada bloc i 30 minuts el númeric. Mare de deu senyor, m'ha donat temps de acabar-ho tot, repassar, anar al bar a per una birra, tornar i pixar.
Hem fot por veure com nassos fotran el tall, por a que estiguem 210 tios apretats entre un 9 i 9,5 i no serveixi de res akesta notassa al psico
Ojalá fos un 9.
Mentre no sigui més alta.
Jo ja he vist alguns fallos que he fet. Les ovejas i el redil, que he marcat rebaño, i durant els 10 putos minuts extres vaig confondre la 26 amb la 36 del numèric, i vaig marcar cap de les anteriors quan era la A, o algo així. Cagun tot!!
I tal com són els abstractes de TEA que no et pots ni fiar del corrector... aviam com ho hauran fet!!!
Jo crec que per evitar-se mals de cap,agafaran els 500 que hagin tret un 10 al psico i anirant suspenen al de personalitat 1 si 1 no 1 si 1 no 1 si 1 no descartan sense cap criteri,i ala si et queixes et diran que no ets el perfil que busquen i a la puta calle,i ells s´han tret un problema de sobre.
500 amb una matrícula al psico? Estic flipant bastant amb les prediccions que es fan per aquí. Qualsevol troba la motivació per entrenar fins al 18... uf.
Ricky va escriure: A mi m'ha passat lo mateix amb el psico. Com no restaven m'he fotut a fer a boleo las que no he pogut fer del numèric . I al cap d'una estona la paia ens diu q ens deixa 10 minuts més... llavors m'he queixat de que no era just, llavors la paia ha anat a parlar amb els del tribual. ELs hi ha dit q qui volgui els 10 minuts q els fagi i era la unica solucio que ens donava. (També dir que he vist penya que anava al lavabo en aquests 10 minuts extres)
Per el que veig crec que tú també erets a l'aula 40244, sí sí, la gent hi anaba al lavabo i jo pensant: "tant bé els hi ha surtit el numéric, o es pq ja el donen per perdut?".