Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Psico fa 15 anys 5 mesos #39134

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

toni79 va escriure: Hola company,ja veig que ets un tros de pa,jo casi segur que he tret un 8-9 al temari pero el spico no paso el tall ni de colla,si ets tan amable de passar-me els psicos jo et podria ajudar em el tema de la conducció, ja que soc profe de autoescola,espero contestació,una abraçada i gracies.

8-9... ets un tio optimista!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància

Psico fa 15 anys 5 mesos #39138

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jo estudiant com un burro els ultims 4 mesos i estic patint per saber si haure arribat al 5. A gene sense estudiar gens, per culpa de una lessio, vaig arribar a les fisiques, i aquedt any ja puc anant fent la maleta... Quina decepció mes gran pffff

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Psico fa 15 anys 5 mesos #39152

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59

David-BMB va escriure: Jo estudiant com un burro els ultims 4 mesos i estic patint per saber si haure arribat al 5. A gene sense estudiar gens, per culpa de una lessio, vaig arribar a les fisiques, i aquedt any ja puc anant fent la maleta... Quina decepció mes gran pffff

Cullons quina sort David, jo porto 4 anys estudiant com un burro els 365 dies de l'any.

Poder per aixo encara no soc bomber, vaig massa colapsat de tant estudiar. :-p

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Psico fa 15 anys 5 mesos #39153

toni79 va escriure: Hola company,ja veig que ets un tros de pa,jo casi segur que he tret un 8-9 al temari pero el spico no paso el tall ni de colla,si ets tan amable de passar-me els psicos jo et podria ajudar em el tema de la conducció, ja que soc profe de autoescola,espero contestació,una abraçada i gracies.

A veure si ho he entés bé això... el company Ratolí s'oferèix a regalar el seu material de psicos en un acte de generositat dels que es veuen poquets. Jo mateix m'ofereixo per recopilar aquest material (i altres coses que tinc jo) i pujar-lo a un servidor públic d'internet per a que tots els opositors els tinguem i tu li regalaràs els serveis de profe d'autoescola, ok fins aquí bé però... aquests serveis són a canvi de que només te'ls passi a tu o com va això?

En fi, Ratolí, si no canvies d'opinió, que estàs en el teu dret, ja saps que m'ofereixo per fer de pont entre tu i la resta d'opositors. Si t'estimes fes canviar el material per pasta o serveis, ets més lliure que un pardal per fer-ho. S'agraeix el gest igualment.

Psico fa 15 anys 5 mesos #39157

Bones Ratolí, jo soc INEF i puc ajudar-te amb les proves físiques, però m'hauries de passar TOTS els psicos i NOMÉS a jo. La meva especialitat és la natació, i podria ajudar-te a millorar la prova de piscina, soc molt bona fent inmersió... :lol:
Toni79 a tu puc també ajudar-te en la prova de piscina per un mòdic preu... 10 classes de conducció? :mrgreen:

Verlo para creerlo...

Psico fa 15 anys 5 mesos #39162

:D :D hola a tots¡¡¡
sabeu que és lo més trist de tot?? que al final ja pots tenir molt bona nota al psico i al teoric, que t'ho acabas jugant tot en una **** proba de conducció¡¡¡
per mi, aixó és lo més trist d'aquest proçes de selecció, i conec a uns quants que li ha passat aixó que dic. són companys que han estat entre els 10 millors del proçes de selecció i per una merda de
cagada amb el camió estan fora.
així que... ja podeu tenir molt bona nota al psico o al teoric, que si teniu un mal dia en la proba de conducció ja sabeu cap on aneu.
salut i ànims :lol:

Psico fa 15 anys 5 mesos #39224

Veig que hi ha un mal entès companys, no li estic demanant que me'ls passi a mi sol, tant de bo els hi passi a tots que ho necessitin, ja que és difícil aconseguir alguna cosa per aquí que menys oferir-li la meva ajuda.En l'ultima opo vaig ajudar a dos companys i m'ho van agrair molt, quan dic la paraula ajudar significa GRATIS! Ja estem tots bastant pelats per sobre demanar diners. una abraçada a tots i molta sort.

Psico fa 15 anys 5 mesos #39228

campanilla, entrenaves l'any passat al llorenç?

Psico fa 15 anys 4 mesos #39351

HOLA GENT !!!
JO PORTO 18 ANYS CONDUINT UN TRÀILER, PER TOTA EUROPA ELS PRIMERS 12 ANYS I ACTUALMENT PER TOTA ESPANYA.
ARA MATEIX US ESCRIC DES D' ALOVERA(GUADALAJARA),ESTIC ATURAT FENT EL DESCANS DIARI, FA COM UNS DEU MINUTS HE ARRIBAT DE CÓRRER UNS 10 KMS(D'ALOVERA-AZUQUECA HENARES-ALOVERA) PER DAVANT DE LA FÀBRICA DE BIRRES D'EN MAURINHO( LA MAHOU) JEJEJE ÉS UN XIST....DEMÀ AL MATÍ M'HAIG DE LLEVAR A LES 5H PER CARREGAR I TORNAR CAP A GIRONA.
AMB AIXÒ US VUI DIR QUE S'HA DE TENIR CONSTÀNCIA, DE VEGADES NO TINC GANES PERÒ S'HA DE FER, SI REALMENT ÉS EL QUE VOLS.
NO TINGUEU POR AMB EL CAMIÓ, PRIMER HI HAN MOLTS EXÀMENS QUE SUPERAR...
JO TINC 39 TACOS, I SI, DE VEGADES PENSO, PUC APROVAR-LES I OPTAR A UNA FEINA QUE NO VAIG PODER FER DE MES JOVE PER UNES CIRCUNSTÀNCIES, COM PER EXEMPLE LA MORT DE LA MEVA MARE O LA RESPONSABILITAT QUE CONLLEVA SER PARE DE TRES PRECIOSES NENES.
GENT!!! A PER TOTES I SI US PUC DONAR ALGUN CONSELL SOBRE CONDUCCIÓ...NO HO DUBTEU QUE AQUI ESTARÉ.
UNA ABRAÇADA!!!

Psico fa 15 anys 4 mesos #39355

quins records azuqueca de henares i alovera!!! vaig estar visquent per alla!
Bona tornada a casa!!

Psico fa 15 anys 4 mesos #39356

GRÀCIES COMPANY !!
SÓN BASTANT MERENGUES, PERÒ BÉ, BONA GENT !!!
MOLT OBERTS, INCLÚS FINS I TOT MÉS QUE A CATALONIA.
UNA ABRAÇADA

Psico fa 15 anys 4 mesos #39359

yo cambio psicos, clases de conduccion, y a poder ser clases de natacion que voy super mal, por clases de informatica o en su defecto material informatico XDD

en serio. :-)

viva el mercaillo.....

Psico fa 15 anys 4 mesos #39361

QUE MATERIAL INFORMÁTICO ????
A VER A VER .... 8)

Psico fa 15 anys 4 mesos #39363

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Joder aviat ens prostituirem a aquest pas :lol:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Psico fa 15 anys 4 mesos #39542

MUXU va escriure: QUE MATERIAL INFORMÁTICO ????
A VER A VER .... 8)

muxu porque escribe en mayucula siempre? duelen los ojos

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.213 segons
Gràcies a Fòrum Kunena