Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39410

6,86! no esta gaire malament... però mare de Déu! m'han fotut una carnisseria a les preguntes de legislació! he fallat 9.... quin desastre!
LA BONOLOTOOO

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39411

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59

almendro va escriure: tanto 9 tanto 9!!!!aissss,mira que sois barbaros!!!no hay que vender la piel del oso antes de cazarlo.

Per descargar tensions .... :lol: :lol:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39412

Mi hijo me va va a echar una bronca por entrar aquí, pero bueno.

Él ha sacado un 7,9. El dice que el sicotécnico ha sido más facil y que el problema del temario que aparentemente no se veía dificil es que había en muchas preguntas varias opciones de respuestas que podían ser válidas ambas según la interpretación subjetiva.

Por lo que veo, ha sacado una buena nota. 5 horas diarias de estudio, 6 dias a la semana ha sido la causa. Pero no hay nada todavía decidido.

Un saludo al cuerpo heroico de bomberos y a todos quienes os esforzáis para pertenecer a él. Y si mi hijo se enfada mucho conmigo por hablar de él, echarme una mano, porfa. No voy a decir su nombre porque entonces no me habla en un mes.
Gracias.

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39413

el psico era fácil si... pero a ver si su hijo pasa el corte, no lo digo de ninguna manera! si no que todos sabemos que era fácil y por eso mismo será aun más difícil pasar

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39415

• fpestaran
  • Avatar de fpestaran Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 156
  • Gràcies rebudes: 0
Jejeje Jose Maria felicita a tu hijo que ha sacado una nota muy maja, ya puedes estar orgulloso y cuando entre mas.

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39416

buff!
salvat per la campana! 5.59, vaya tela.... n'he cagat alguna que és per riure, i no fa gràcia. però bueno, per sort, endavant!

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39417

total respostes 79
total encerts 55
total errors 22 ( no m'ho puc creure)
nota final 6,2

heuré de fer 3 minuts al pajaritu per compensar
Adeu, vai a entrenar

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39418

6,625

estoy contento a pesar de todo. Eso si, tendre que prestar mas atención al teórico si no entro en barna porque he cagado 8 preguntas básicas, las que nadie falla cuando se presenta por primera vez.

De todo se aprende.

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39419

Jose Maria va escriure: Mi hijo me va va a echar una bronca por entrar aquí, pero bueno.

Él ha sacado un 7,9. El dice que el sicotécnico ha sido más facil y que el problema del temario que aparentemente no se veía dificil es que había en muchas preguntas varias opciones de respuestas que podían ser válidas ambas según la interpretación subjetiva.

Por lo que veo, ha sacado una buena nota. 5 horas diarias de estudio, 6 dias a la semana ha sido la causa. Pero no hay nada todavía decidido.

Un saludo al cuerpo heroico de bomberos y a todos quienes os esforzáis para pertenecer a él. Y si mi hijo se enfada mucho conmigo por hablar de él, echarme una mano, porfa. No voy a decir su nombre porque entonces no me habla en un mes.
Gracias.

Maquinote! jaja

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39420

Un 7,06, pensava més però bueno.... decepció...

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39422

Bones a tots, jo crec que la pregunta 57 es pot impugnar tranquilament (asfixiant o inflamable), la pregunta 40 també (CO2) i la 13 sobre les remuneracions (EBEP).
A mi m'ha anat més malament del que em pensava i al final 6,8125, en fi sort a tots.

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39423

albi, la 13 sobre les compatibilitats trobo que està bé, es té que optar a una de les remuneracions quan es pertany a dos consells administratius diferents, en aquest cas es té que optar per una de les remuneracions sense perjudici de les dietes sempre no superi el 30% de la percepció en brut o algo així. La condició anterior no és correcte per exemple per un professor, aquest pot treballar com a docent en la seva activitat principal en una universistat per exemple, i en la segona activitat per raó d'interés públic com a docent formant funcionaris, per exemple. En aquest cas rebrà remuneracions d'ambdues feines, sempre que estigui compatibilitzat, amb la salvetat que tindrà que optar a una de les dues pagues extraordinàries i/o ajuts familiars, la que ell vulgui, si no estic equivocat.

La del CO2 està bé també, la 40 C, ja que inclou les anteriors que són certes, actua per sufocació desplaçant i diluint l'oxigen (encara que la paraula diluir no és correcte per als gasos) i per refredament.

I la del CO i CHN aquesta és la mare dels dubtes, tots dos gasos tenen en comú que són els més abundants en un incendi d'interior normalment, amb la qual cosa són els principals causants de les morts, per què? perquè són asfixiants. Està clar que també són inflamables, però també ho és el metà i l'amoníac; suposo que tenies que ficar-te en situació, però estic d'acord amb tu que es discutible

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39425

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
6'5, no està malament però esperava arribar al 7.
em toca molt els nassos la del CNH, tots els gasos (menys l'O2) són asfixiants!!, per tant la més correcte, crec jo, seria la de k són inflamables!! xo wno, k hi farem!!

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39426

6,4 m'han matat les últimes preguntes i las del principi de legislació varies en blanc. A vere que tal el psico, perque sinó pero molta nota que tinguem no haurà servit de res.

Plantilla de respostes fa 15 anys 4 mesos #39430

6,21 Estic bastant content perquè m'esperaba una clatellada de déu ni do...

Temps de càrrega de la pàgina: 0.190 segons
Gràcies a Fòrum Kunena