Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40382

• flashover1
  • Avatar de flashover1 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
  • Gràcies rebudes: 6
Ja que ningú s'anima, per trencar una mica el gel...
que tal han anat les físiques?
Per on creieu que serà la nota de tall? Quants passaran?

Ánims! una menys! :wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40383

Jo estic un poc rallat pel circuit, algú sap en quin temps pot ser el tall???????? :wink:

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40385

Jo ja estic fora. Vaig fer molt bones físiques però en la prova que estic més fluix vaig palmar, un minutet al pajarito. La resta em va anar de conya, les meves millor marques han estat a la opo i estic molt content però alhora decebut perquè és molt de temps preparant una cosa que al final per una merda de prova se'n va a prendre pel cul.
En fi, ara toca descansar uns dies i començar a preparar les de Gene. A la segona anirà la vençuda.

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40386

Es dificil commentar sobre el nivell general, pero hi havia gent que REALMENT destacaven en algunes proves...

Jo diria que el tall estara en el 6 - 6.5 d'altres anys (de cada prova individual) fins i tot la penjada i dinamometre podran estar al voltant del 7.

Aveure que passa

Sort a tots i totes

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40387

Com sempre testadors diferents tenien criteris molt diferents.

A mi mai m'havia tocat la mala puta morena del pajarito i a la 3a va la vençuda, aquest any m'ha tocat i no m'ha deixat patir gens. Va cantar temps que tot just començaaava a baixar, però bueno... a veure com anirà.

Per cert haurien pogut posar un trampolí abans del plinton :mrgreen:

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40388

lo que me fastidio realmente fue el tiempo que nos tuvieron esperando hasta empezar,la 1 y media!!!!!!y luego a la hora que acabamos que me decis???la navette por aguantar estuve al borde de la pajara,y no va de coña.llegue al palier 11.5 dejandome la vida cuando mi mejor marca era 12.5!!espero que 11.5 sea el 5 porque sino caput!!es la unica que me da miedo...en fin!!!

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40389

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Vinga va no comencem a queixar-nos de tot, que ja sabem que sempre hi ha fallos... Si d'acord, varem haver d'esperar 1h30 per començar, hi havia poca informació sobre l'hora de cada prova... la Navette la fèiem a les 18 o 19h... i els coordinadors de grup eren molt bordes... però que esperaveu?

El que ens va sortir bé no va ser fruit de la casualitat sinó de l'entrenament i el mateix amb el que sortí malament... es cert que podia haver un component de sort, però si vas preparat lo pot variar gaire.

Siguem positius... i esperem als resultats... a veure quins talls posen... A mi em va semblar que el nivell era similar a d'altres anys o potser un xic més baix (tot i que vaig veure marques impresionants a tot arreu)... de fet tot dependrà de si volen 100 persones al camió o en volesn 150...

Salut

Força i Constància

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40390

Albert82 va escriure: Per cert haurien pogut posar un trampolí abans del plinton :mrgreen:

Visca la opo de Barna

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40391

ei companys, ja veig que lo de cada any

unes be, aquesta no tant. esta be. i els brutets que sen penjen i sembla que no cansin.

eii us vaig veure a les noticies de cuatro

anim i sort

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40404

Albert82\n

Com sempre testadors diferents tenien criteris molt diferents.

A mi mai m'havia tocat la mala ** morena del pajarito i a la 3a va la vençuda, aquest any m'ha tocat i no m'ha deixat patir gens. Va cantar temps que tot just començaaava a baixar, però bueno... a veure com anirà.

T'entenc Albert, a mí ja m'ha tocat 2 cops seguits i m'ha fet el mateix.

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40407

jo per ser la primera opo, estic content però la navette crec que es la que em farà fora, em feia mal el isquio, però igualment fisicament no estava preparat , així que felicito als que han passat i desitjo sort als que no per la següent!! per cert quan surtiran els talls??

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40409

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jo en general totes les proves bé menys el puto circuit d'agilitat que vaig fer 21,60. No sé on estarà el tall pero gairabé ja puc dir adeu a la opo. Dina 480kg, curs 12p, i pajarito 1'40".

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40410

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Ostias ara que dieu això de la morena. Q mala p....! Al pajarito no em va deixar patir gens, quan em vaig adonar ja m'habioa fotut fora. I a la curs, nomès se l'escoltaba a ella cridar a tot deu, amb aquella veu de pito.... Jajaja.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40413

Sí sí, jo a la navet vaig procurar allunyar-me tant com vaig poder de la **** **** **** *** ***** morena jeje

De fet, no sé si hi havia algú que li passés algo semblant, però cada cop quedava menys gent, i vaig sentir algú que semblava testador que deia: No! Espera! com si m'anessin a fer fora i un altre testador li digués que encara no, que els hi molava veure'm la cara de gos

Tall físiques? fa 15 anys 4 mesos #40416

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Bueno jo tampoc tinc clar passar el tall, perquè el pajarito podria enviar-me a la merda!

Les meves marques van ser:

1'20" pajarito :(
528kg Dina :twisted:
15"12 Circuit :P
13 NAvette :oops:

a veure que passa!

Força i Constància
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.186 segons
Gràcies a Fòrum Kunena