Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

INCOMPLEIXEN LES BASES A LES FÍSIQUES!!!! fa 15 anys 4 mesos #40392

• luigi
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 54
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia a tothom.
Un cop més l'han tornat a liar! No sé si veu adonar-vos que el plint a la prova del circuit d'agilitat estava més alt del "normal"' ho veu veure?
Doncs un noi del meu grup li va comentar al testador i la resposta va ser que a les bases no deia res del plint.... Li ensenyem les bases a aquest bon home???? (per no dir a aquest incompetent). que es miri el punt f de l'apartat on explica el fincionament del circuit d'agilitat i el llegeixi bé:
F) les alçades Del plint i de les tanques hauran d'estar a una alçada de 80 cm.
Quins collons!!! Això és seriós?
Jo no tinc intenció d'impugnar doncs estic més fora que dins i penso que no és plan, a més a mi no em va afectar, però potser caldria almenys comunicar-ho, per tal que es veiés la incompetència d'alguns.
I el tio tot convençut de que no ho deia enlloc.....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

INCOMPLEIXEN LES BASES A LES FÍSIQUES!!!! fa 15 anys 4 mesos #40396

hi ha mes cordinació en una casa de putes que amb aquesta opo
perdoneu peró algú ho tenia de dir!!!!

SER O MORI !!!!!!!

INCOMPLEIXEN LES BASES A LES FÍSIQUES!!!! fa 15 anys 4 mesos #40398

Sort que algú ho diu, xq a mi em va semblar tant alt com a Gene, i amb el moment de tensió, nervis... nomes faltava canviar l'alçada! I que hem dieu de començar les proves a les 14:00h!!! Desde les 11:30h "organitzant-se"!!! No se que creure, si son aixi per naturalessa o s'entrenen per ser tant desastres....

INCOMPLEIXEN LES BASES A LES FÍSIQUES!!!! fa 15 anys 4 mesos #40400

M'ho temia, quan vaig llegir les bases ja vaig pensar "aquesta gent la liaran amb això del plint" però després vaig pensar "no poden ser tan inútils" doncs mira, els vaig sobrestimar :lol:

De fet vam parlar sobre aquest tema fa uns dies aquí:
www.bombers.es/forum/viewtopic.php?f=1&t=7968

INCOMPLEIXEN LES BASES A LES FÍSIQUES!!!! fa 15 anys 4 mesos #40406

tema plint i la cursa navette?? ara ningu em dirà que la gent girava 1 metre abans de xafar la línia i aquí no passava res, ho un noi que tota l'estona arribava tard i tio que vigilava li deia a la pròxima fora doncs el senyor va fer dos més el tio li diu fora, ell segueix anar i tornar i evidentment fa mig palier més i el vigilant li contar el mig palier més quan era evident que no l'havia fet, jo ric per no plorà, i així en tot primer avisavem dien que si feies tal i tal nul i al carrer però després eren més permisius que una avia amb el seu net!!!!!!!

INCOMPLEIXEN LES BASES A LES FÍSIQUES!!!! fa 15 anys 4 mesos #40415

La navet de sempre l'han mirat amb el cul.

En teoria no et pots avançar, però si et quedes 3 mm enrere et foten fora i si t'avances 1 metre i mig només t'avisen que no ho facis i ja està.

Igualment avançar-se cansa més, però és l'única manera d'assegurar que no et xutin :mrgreen:

INCOMPLEIXEN LES BASES A LES FÍSIQUES!!!! fa 15 anys 4 mesos #40428

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
Aquest plinton s'havia de fer amb piquet!! jo quan el vaig veure vaig pensar que hauria d'haver agafat la corda i l'anorac per anar a fer les "cumbres borrascosas"!!! :lol: :lol:
un del meu grup es va quedar tot pillat quan l'anava a saltar! es va parar en sec i se'l va quedar mirant com dient k allò no quadrava!
En fi, una altre ET FELICITO FILL! per l'Ajuntament de Barcelona!
haviam quina ens faran al camió!!!!!

INCOMPLEIXEN LES BASES A LES FÍSIQUES!!!! fa 15 anys 4 mesos #40432

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
Va ser fort lo del plinton. Jo em vaig donar conte just el moment de saltar-lo. Vaja cangelo! em pensava k m' havia convertit en un enanito, o era el meu mini-jo, com el mini.molina, jaja
Sort i a esperar

INCOMPLEIXEN LES BASES A LES FÍSIQUES!!!! fa 15 anys 4 mesos #40438

Al meu grup, el E, el trampolí estava desplaçat respecte a la barra d'equilibri mig metre, vaig fer nul a la primera idesprés per anar a assegurar vaig anar mes lent q un pollet per l'alquitrá.
No res, l'any que be mes, sort a tots amb el camió, i espereu-vos qualsevol cosa :shock:

INCOMPLEIXEN LES BASES A LES FÍSIQUES!!!! fa 15 anys 4 mesos #40478

Pues eso... a repetir toca!!!

w3.bcn.es/fitxers/ajuntament/201 ... es.392.pdf

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.178 segons
Gràcies a Fòrum Kunena