Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: Test Energia fa 13 anys 11 mesos #46753

Bff, merci per l'interès, però crec que entrar en tots aquests coneixements crec que està fora del meu abast... Em fa l'efecte que no es pot profunditzar tant en tot el temari, o en tot cas, jo no estaré prou preparat.... Tinc l'esperança que no demanin aquest nivell de coneixements, més que res per la cantitat de temes que entren.

Interpreto doncs, que les altres dues preguntes no són una confusió vostre, jeje, senzillament "no lo he pillao"!

Salut i sort!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Test Energia fa 13 anys 11 mesos #46770

• puji_dnb
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 12
Pel que fa a la pregunta 5... quan diu qualitat a que es refereix??? jo vaig descartar la solar ja que no és la més eficient avui dia... Ahir vaig veure un reportatge que deia que l'energia solar s'ha de millorar molt ja que només es transforma en energia el 25% i x aixo no és gaire eficient... així que tinc el dubte de la pregunta...

Re: Test Energia fa 13 anys 11 mesos #46779

• capitan america
  • Avatar de capitan america Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 20
La qualitat fa referència a la dificultat que té l'energia inicial en transformar-se en altres formes d'energia.
L'energia elèctrica és d'alta qualitat, i la tèrmica de baix qualitat. A major qualitat major rendiment en la transformació d'una energia en altra.
L'energia solar no és una forma d'energia, i com tu dius, és molt poc eficient, en les construccions normals oscil·la entre el 10-15%, sí però és més eficient la termosolar, que actualment s'està potenciant molt.

Re: Test Energia fa 13 anys 11 mesos #46782

• puji_dnb
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 12
Llavors si atenem a la pregunta la resposta correcte seria elèctrica?

Re: Test Energia fa 13 anys 11 mesos #46789

• capitan america
  • Avatar de capitan america Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 20

Re: Test Energia fa 13 anys 10 mesos #46949

La resposta de la 9 podría ser la b??

personales.ya.com/casanchi/fis/2principio01.htm

Re: Test Energia fa 13 anys 10 mesos #47067

brus va escriure: Ah, per cert, a la 6 jo he posat la B, però sincerament no he assimilat gaire bé la informació que he vist....

I a part d'aquestes tres, n'he fallat dos més per interpretar malament, per burro vaja!....

Per entendre-ho bé, has de mirar-te els tipus d'energia potencial:
L'assossiada a camps de força, la potencial gravitatòria, la potencial electrostàtica, i la potencial elàstica.

En aquest cas la força és conservativa (d'un camp conservatiu) quan es compelix lo que diu captain america.

sabent aquestes 4 pots respondre la 7a pregunta també, on la a es la potencial gravitatòria, la b la potencial electrostàtica i la c la potencial elàstica, i per tant la correcta es la D, totes son certes.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.132 segons
Gràcies a Fòrum Kunena