Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47456

• max7
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 2
Hola a tothom!

Obro aquest tema per veure que us ha semblat l'exàmen d'aquest any!

A mi sincerament, per vegades em sentia una mica "violat", és verità que és el primer any que em presento per a la prove, però me ha semblat moooolt diferent que anys passats (12 temes nous es deixan notar) y sobre tot he notat moltes preguntes rares no?
Qué us sembla?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47477

Que el tiu que ha fet l'exàmen se li ha anat l'olla amb l'electrcitat...semblava que era l'únic tema a fer preguntes

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47481

• pujolanski
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 0
Molt desproporcional, han donat moltíssima importància a l'electricitat i motors amb preguntes xungues (per part meva)... i la resta moltes de les preguntes feien riure... estic molt decebut de l'exàmen que han posat, es nota que han volgut afavorir a un conjunt de gent que els interessa que entrin, i la resta ja s'ho faràn.

Estic rabiós...

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47482

Una **** *****! Per la gent que havíem estudiat molt i per la gent que portem moltes opos, és un insult d'examen! Que coneguis molt bé tots els temes relacionats amb bombers i primers auxilis perquè et preguntin per una ferida lleu (amb tan mala folla que de segur no l'he contestada bé) i no surti practicament res de física del foc o d'agents extintors, res del CTE... Aquest examen el podria fer igual de bé o malament una persona que no va per bomber! Una sort pels electricistes i mecànics que n'hauran encertat unes quantes. Tot i així, moltíssimes preguntes impugnables, amb diferents opcions de resposta correcta depenent de la interpretació. Aquí, molts bons bombers quedaran fora (sí, com cada opo, però ja se'ns comencen a inflar els nassos!). I, per acabar, ¿com pot ser que a mig examen vinguin a dir-nos que n'hi han 3 d'incorrectes?. ¿Com és possible que se n'adonin en el mateix moment? ¿desde quan es poden impugnar preguntes el mateix dia? Bé, companys, no sé com ho veieu, però potser hauríem de fer alguna cosa...

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47489

• max7
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Penso com tu Vera! La verità que aixó que comentas de les preguntes sobre extinció de focs, classes, física del foc, agents extintors... RES DE RES!!! Y és el que normalmente feia de base del exàmen, al menys en els darreres anys...
El de la ferida lleu, el asma...de conya! On estaban les cremades, primers auxilis...
Com he dit al principi, ha estat el meu primer any y només puc prendre nota d'on he de millorar y que ens espera el proper any!!!
El compte enrerra ha començat... :)

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47491

VIOLAT, ULTRATJAT, TRAIT!!!

Estudiant MESSOS!!!! Deixant la vida social,familiar, en parella, totes les activitats, rebutjant ofertes de feina.... i tot per que m'empeguin alla fotocopies de fotos mal fotudes! que ni es veia on arribava el desguas!!, ni es podia deduir res del palier i es que ni s'han dignat a fer una foto a UNA sola cosa d'un coptador d'aigua.

Que passa, que es mes efectiu un professor de ESO, que un escamot d'incompetents, armats amb un movil( pq les fotos no crec que focin de reflex!!!!))), i amb ganes de follar-se a la gent!.
Al menys el professor d'esso no et cobraria per fer l'examen!.

A les preguntes, en faltava una:

A que es dediquen la desena d'organs que formen l'estructura politica i executiva de l'ajuntament de barcelona?

a) A no prestar el mes minim interes a evaluar els coneixements adquirits sobre les bases de la convocatoria.

b) A no tenir la decencia de donar una imatge de competencia i eficiencia a 2000 persones amb somnis i amb ganes de fer les coses legalment i be!

c) A no tenir vergonya i nomenar un tribunal d'incompetents!! per no se capassos ni de llegir-se l'examen avans d'hora,i anular les preguntes que calia!!.

d) A no tenir la desencia i educació de tractar amb respecte a qui ha invertit temps, diners i esforssos en un proces, que com a poc es PATETIC!

En fi, desfogat!

Espero que si es pot impugnar, alguna cosa es faci, i que algun dia sigui just el proces. I de nou no tenir que llegir: NO HAN PASSAT ELS MILLORS!!!

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47505

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Joer Vera, m'has llegit la ment. 100 % d'acord.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47513

hola, fa molts anys que oposito,i ja porto unes quantes opos a la esquena, com sempre flipo amb la gent, després de modificar la meitat de l estructura de la opo algú tenia dubtes que l examen seria com els de sempre? (segur que si doncs encara hi habia gent que deia que si els teoric general el fariem despres de les físiques), amb els colegues ja fa temps que deiem que segur que aquest any amb la proba d ofici tindria molt de pes l electricitat, la mecanica i la construcció; be ens varem equivocar, d construcció no han preguntat res. Nois una mica de vista!!!!!
y jo soc dels que tb s han estudiat tots el temes i en definitiva no se si pasaré el tall, però és una mica cansat sentir a la gent plorar.
L ultima de barna jo soc dels que va fer 9.4 al psico, i no li vaig plorar a ningú, us recomano fer lectura positiva de la situació. anims.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: correbadalona

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47514

piopa¡¡ OLE TUS HUEV..S,,
tu ets un opositor com deu mana¡¡
no importa les vegades q caus, sinò les vegades q pots alçarte.
aquest any, m'ha ixit prou bé el teòric, pero no se q pasarà amb el català....
i q pasa?? RES DE RES¡¡¡

un saludo

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47520

• torrens
  • Visitant
  • Visitant
Crec que és poden acceptar tots els punts de vista. I si ve hi ha gent que ha acceptat i s'ha resignat en veure que les oposicions de BCN son un cagarro, i ho accepten; hi ha tambè gent que te fe en un proces ben fet, i en que es vegi palès en el resultat el treball invertit per cada un.

En cuan al respecte, crec que es imperatiu mantenir-lo en tot dialeg civilitzat.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47522

r.venli, por favor leete mi primer mensaje...en mi posdata, pido perdon si a alguno le pueden sentar mal mis palabras, pero hay veces, q es mejor escuchar las cosas claras y éstas, te hacen ver las cosas de otra manera.
si la gente esta q dice, q es su primera vez, y q se sienten mal, les invito a q sigan intentandolo, y q vean todo lo q hay q ver por ESPAÑA si opositas...
hay examenes por ahi, q de 100 preguntas, te ves apurado para responder 15 seguras...
sigo pensando, q es mejor, aguantar la caida en silencio, y levantarse haciendo ruido

a cuidarse¡¡

PD.q no te sienten mal¡¡¡ jajajaaj

bé, vorem, com ix aquesta opo, i com es desemvolupa, després de vore l'importància q li donden als oficis...
sort a tothom, i en special per mi, q me fa molta falta

un saludo

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47526

• max7
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Bon dia a tothom!

El motivo principal de abrir este post no es otro que ver la opinion de los opositores com mas experiencia en otras convocatorias sobre la de este año, no para que polemicemos entre nosotros!
asi que como bien dice TORRENS, dejemos las tensiones y las palabras mal sonantes de lado, que no es ese el proposito ni de este foro ni de este post. Somos compañeros de oposicion y quien sabe si algun dia de curro!!!
Por alusion a david en referencia a la gente de primer año (creo que he sido el unico que he expresado que lo sea), como he dicho al principio, solo busco ver la experiencia de la.gente y extraer aquello que me pueda ayudar en proximas opos, como tus palabras por ejemplo! (si te fijas al final de mi segundo post, lo que digo es que solo puedo tomar nota de donde debo mejorar! que es lo positivo que puedo sacar de esta opo). Tienes mucha razon con el enfoque que podian darle al examen, de hecho asi lo enfoque, solo expreso lo perdido (violado por una forma de hablar coloquialmente) que me vi en un principio en la primera lectura de rutina, finalmente la violacion fue menor, jejejeje.
No nos engreñemos entre nosotros y apoyemosno y colaboremos en lo que podamos!
Por mi parte, en lo que pueda echar una mano lo hare! Aunque tenga poca experiencia!

PD: espero que con tanto discurso no se me haya dormido la.gente leyendo!! jejejeje

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47530

Una mica de educació si us plau!

Sabem que és un moment dur per molts de vosaltres perque l'examen no us ha anat tant bé com esperaveu amb l'esforç que heu invertit pero recordeu que aquest foro és un FORO PER AJUDAR A LA GENT I COMPARTIR EXPERIENCIES pero sempre desde el respecte als altres.

Alguns comentaris han estat editats i alguns missatges directament esborrats per aquest motiu.

Si us plau us demanem que penseu en tot això abans de contestar. GRACIES

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47549

Eii nois, :)

En primer lloc volia mostrar la meva opinió respecte al examen.

Per una part, estic en total acord amb que posin mes preguntes dirigides a un camp específic que a ells les interessi, mes que res perquè ells volen que entri gent amb aquests tipus de formació. (a la vista està amb la prova de ofici i la gran quantitat de temari elèctric que hi havia aquest any). i aquesta es una manera de fer-ho.

Però per un altre, es veritat que dona la sensació que no es prenguin les coses seriosament, en el aspecte de que estan fent un examen per a gent que portà molts temps estudiant o ficant calers en allò, i posin un munt de preguntes que deixin bastant que desitjar, (fotos, preguntes mal formulades o poc especificades, o poques preguntes de un temari tan elemental com agents, cremades, PAS, ADR, etc..). Es possible que una solució a tot allò fos fer un examen mes ampli, amb mes preguntes.

L'antigua oposició em vaig quedar amb un 9'2 al psico, i soc el primer en asumir-ho, però crec que tendrien que dedicar una mica mes de una tarda a fer un examen tan important per a tanta gent. També crec que BCN es de les mes clares fent oposicions.

Un saludo,

El divendres molts que no parlen ara, ho faran. Encara tenim il-lusió.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47567

Salut companys i companyes!!

Només volia dir-vos algo que ja sabem tothom però que ràpidament ens n'oblidem: En els processos d'oposició de bombers AQUI a CATALUNYA, hi ha un tema que mai surt al temari i que no tothom es prepara. És el fet d'encaixar les injusticies, i els errors que comet qui ho organitza. Començant per les preguntes i acbant pels mèrits. Tothom tenim una resposta a tot que no sempre coincideix amb les respostes de qui talla el bacallà.

Ja m'estic enrotllant i no volia. Qui ens apuntem a aquest joc" d'opositar em sembla que hem de tenir clar que sempre ens trobarem amb injusticies. Que donen molt pel cul? Evidentment que si, però trobo molt egoïsta dedicar els esforços només a aconseguir unes oposicions justes amb la que està caient... Perquè suposo (i desitjo) que a cap de vosaltres no us estan apunt de desnonar, per exemple?

Molts ànims i molta sort a tothom!

I que si malauradament no entreu, que no us faci bullir la sang.

PD: Per qui hagi o vulgui tornar a opositar, que es prepri el tema (que em sembla que no surt a cap temari), "Que el llegir no et faci perdre l'escriure!".

Ara si, Salut!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.296 segons
Gràcies a Fòrum Kunena