Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47570

Jo crec, que encara que ens fulminin un cop pasada la prova de coneixements, haurien de donar un certificat oficial... Perque amb tots els camps que ens fan estudiar i empapar per després fer preguntes d'un caire tècnic tan elevat, que només saben al 100% gent del ofici demostra que si només t'has preparat estudiant i has passat ets el puto amo. Això serveix pel currículum! Jajajaja! :lol: :lol: :lol: :lol:

Hem sap greu haver perdut el temps estudiant tant el de sempre. No ha servit per res. Amb el que ja sabiea de les anteriors opos ja en tenia prou. Però ja sabem que el factor sorpresa sempre hi és en un examen. Sobretot a una opo de Bcn.

Sort a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47577

albking va escriure: ...preguntes d'un caire tècnic tan elevat, que només saben al 100% gent del ofici...

Conec gent que no són de l'ofici i van contestar gairebé totes les preguntes tècniques. El que és cert és que si estudiaves amb el temari d'Adams, ho portaves una mica xungo en aquest examen. Busquen un determinat perfil de bomber (tipus McGyver) i és el que aconseguiran, pel que es veu.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47588

En resum, Generalitat = opos netes, ordenades, preguntes clares i concises. Barcelona = escàndol, improvització, preguntes impugnables a dojo, i qui fa els exàmens és un putu impresentable i un insensible que no té en compte la gent que estudia tant de temps sacrificant temps, diners, feina, parella, etc.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Jan1899

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47613

Jo faig opos des de fa 6 anys, però a diferència de molts de vosaltres estudio i entreno després de 12 hores de feina, 340 dies l’any. Fins ara, les opos no han valorat ni el gran sacrifici ni molt menys els coneixements que em dóna tenir un ofici, que per si no ho sabeu a Barcelona és molt important. Per què us penseu que aquest any el temari estava plegat de temes d’electricitat i mecànica? Doncs potser serà perquè fins ara ha entrat gent ( no tothom ) que estaven molt forts físicament però que no sabien solucionar els problemes tècnics que requereixen les sortides d’un bomber urbà. Sí, és una putada estudiar tot el temari de bombers i que després et preguntin xorrades o directament ni tan sols entri. Però mirat fredament tot això t’ho explicaran en el curs bàsic un cop entris. Un ofici no te’l podran ensenyar mai.
Sempre havia sentit que un dels millors cossos de bombers d’Europa era el de bcn, però tots sabem que no era pels cossos esculturals que surten en el calendari cada any , sinó que és per tots aquells bells amb panxeta i bigoti que van sortir de l’obre o de les fabriques fa 30 anys per posar-se a solucionar marrons per tot barna cobrant menys que en la seva professió d’origen.. Em sembla que li diuen vocació, i està renyida amb bons sous, bons horaris i estabilitat laboral. Només demano un respecte per tots aquells que som professionals d’un ofici, que en les opos dels últims anys ens hem sentit de segona, i que encara que crec que s’han passat amb l’examen, estem contents de seguir lluitant amb inferioritat de condicions contra aquests goliats de gimnàs que rebenten dinamòmetres. Com a usuari i ciutadà tinc molt clar quin tipus de bomber vull que vingui a treure’m les castanyes del foc quan els necessiti.

No vull faltar el respecte a ningú, però fins ara jo he hagut de sentir-me com us esteu sentint vosaltres ara.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47616

Pues si es así, ke hubiesen puesto en las bases ke era rekisito indispensable ser instalador electricista o mecánico para poder presentarse. Tan fácil como eso...
De la forma en ke ha actuado el tribunal nos ha tomado el pelo a mucha gente. Gente ke como tu, se ha dejado el alma estudiando durante mucho tiempo, y se ha encontrado con un examen mal elaborado y totalmente desekilibrado en cuanto a la proporción de preguntas y al grado de dificultad de unas y otras.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47617

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Posats a pidolar jo soc i he treballat molt temps portan un SAMU.
Crec que dins el cos de bombers un conductor d'ambulancia i ben format es una pessa força important per assistir tota mena d'accidents.

A ver si ho compten com a ofici i fan un examen amb 30 preguntes de primers auxilis, DEA's , RCP's y Aux. d'Infermeria.

També una prova d'ofici d'atendre i socòrrer víctimes in situ.

També he currat 3 anys portan el camió de la basura, a ver si fan una prova de conducció de 30 punts i et fan conduir pels carrers més estrets de Barna. Aixi tota la gent que tenen el carnet de l'autoscola i mai han tocat ni un rígid es queden fora.

Sobretot a gene que la majoria mai han currat pero porten les mides memoritzades i treuen notasses.

I posats a queixar-nos podríam estar així sempre.

I tinc 34 tacos, tinc dona, tinc hipoteca, i en 2 setmanes sere pare. I podria fer-me la víctima per auto-justificar els 6 putos anys que porto opositant i gastant calers per encara estar aquí.

A la última de barna vaig ser dels elegits per quedar-se a la primera de canto fora amb un 9.4 al psico.

Podria plorar i plorar pero al final el que compta es lluitar i no bramar. La resta es perdre el temps.

Nois, que le sopos son així. Les administracions fiquen les regles i si t'interesse juga i si no, dedica el temps a la familia, la novia, al curro , a la play, al gym.....

L'únic que està a les nostres mans com a opositors, es estudiar de valent, entrenar com galls de corral, preparar-nos atope totes les proves i després creuar els dits que la sort estigui de la nostra part i el destí sigui generós.

La resta no serveix de res.

I oblideuvos de la mania que a barna hi ha tongo cullons, seran millors o pitjors, la cagaran o no la cagaran, pero si no tens nassos a passar rondes pel teu propi esforç i que la sort t'acompañi, ja pots ser fill del caporal del parc de no se on, o cusinet del president del tribunal, que et quedaras menjan els mocs fins la pròxima.

Apali, me'n vaig a rosegar algo i a repassar algo d'electricitat no sigui que siga un afortunat on l'esforç i la sort l'ha acompañat i divendres encara estiga viu.

P.D. : Perdó per les paraulotes si hi han menors a la sala, però foteu més pebrots a l'assunto que nem per a bombers no per a bufons de la corte. Atopeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! Ja plorarem quan complim 40 anys si no hem conseguit plaça enlloc pero mentrestant a rabiar i més ara que han tret el límit d'edat i a la última de Barna van entrar paios amb 37 tacos, així que mariquita el último !!!

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47619

Totalment d'acord amb tu rampanat, no em queixo de les opos ni molt menys, i mai ho he fet. Com ja he dit estic content de seguir lluitant per aconseguir el meu somni de ser bomber i sempre he opositat amb les normes que ells han posat. També crec que les opos són netes. Tan sols volia dir que a vegades les opos beneficien a uns i a vegades als altres, però són els bombers de barna els que posen les normes del que ells necessiten. Si ens agraden bé i si no també.
Per cert, jo també tinc hipoteca, dona i 2 fills petits.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47622

• max7
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 2
Gràcies "MANDM" i "RAMPANAT" pels vostres comentaris!!!

Llegint-vos, a mi personalment em donen ganes de que arribi ja la propera convocatòria per presentar-me i fer-ho millor que en aquesta!!!

També entinc la resta d'opositors que porten molts anys de convocatòries i es senten una mica desilusionats i amb els nassos inflats, són molts de calers i de temps gastats... Per le meva part, tot l'ànim del món nois!!!

Com vaig dir al meu primer comentari...EL COMPTE ENRERA HA COMENÇAT!!!

Saluts!

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47637

Totalment d'acord amb tu raton!! A vere es que encara no entenc si era un exàmen per electricistes i mecànics o per Bombers!! òstia no em foteu!! ni una punyetera pregunta quasi de bombers!! INDIGNACIÓ!!

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47644

Rampanat l´has clavat!!! penso exactament lo mateix estic com tu....familia, hipoteca, etc...etc.... i entenc que hi ha gent que no li agrada lo succeit, pero es aixi t´agradi o no aixi son las opos.

Tinc 44 anys i ho faig per pura devocio, si aconsegueixo una plaça aqui o Gene economicament perdere diners respectivament amb la meva feina, pero quan van treure la edat per presentatr-te ho vaig tindre clar desde el primer moment amb el recolsament de la meva dona i fills.

Aixi que com ja he dit en altres foros.....apreteu el cul, deixar les queixes i aproveu per els vostres propis merits i deixeu els altres de costat....que el que aprova o es queda fora es un mateix.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: rampanat

Ho porto a la sang!!! pura vocació!!

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47648

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Macagun l'ou tonivall , gràcies per escriure !!!

Amb els anys que porto opositant anava amb l'idea que si arribaba als 40 i encara no havia conseguit plaça ja no tindria forces per continuar i ho deixaria, pero ara amb el que has dit m'acabo de treure el limits que la meva ment sense bons fonaments s'havien creat.

Paciencia, pas a pas i forçaaa !!!!

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

QUÉ US HA SEMBLAT L'EXÀMEN DE BOMBERS DEL 2012? fa 13 anys 8 mesos #47650

Jajajaja espero no ser l mes vell!!!!

Pero si dic una cosa....aixo de ser bomber, sanitari,policia o el ofici que sigui ho has de portar dintre, si es aixi no hi han barreres, no mes el limits que nosaltres mateixos ens possem.

Jo amb la meva personalitat soc una persona activa, sempre he fet activitas diguen...mes arriscades desde jove per exemple hem comptes de fer la mili com qualsevols altre...dons jo alreves...voluntari a las C.O.E. he jugat a rugbi, futbol, he fet escalada, rallys...i mes activitats de adrenalina a tope....a casa sempre me han dit que estic boig..jejeje

Vaig fer las opos de barna quan tenia 20 anys i per cosas del desti vaig deixarles casi al final....despres per circustancies de la vida no m he pogut plantejar tornar a fer-les, pero tambe perque a la meva feina estic cada dia fen de bomber a la meva empresa, traballo amb bombers, sanitaris i policia tots els dies soc una mena de Bomber d empresa i porto 19 anys aixi, ademes estic d´aspirant a un parc vol8untari a expenses de que treguin la limitacio d edat,quan va sortir que treien el limit d´edat en aquell mateix mes de octubre del 2010 vaig anar a una academia a apuntar-me amb la conviccio de que per una vegada prenia la decisio de fer lo que de veritat m´agrada i amb el suport de la meva dona i fills....

No te pots imaginar que dos anys porto....treball, estudiar i entrenar i gracies al suport de la meva familia i les meves ganes i soc aqui!!!!

Tambe es cert que me he marcat un temps maxim per seguir pero enquare me queden uns anys !!!! jejejejee

Anims a tots i el que vol pot!!!!

Ho porto a la sang!!! pura vocació!!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.171 segons
Gràcies a Fòrum Kunena