Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Preparación Oposiciones fa 13 anys 2 mesos #49033

• Barcelona93
  • Avatar de Barcelona93 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 6
Muy buenas, tengo un par de dudas y he buscado por el foro y no las he encontrado, seguramente hay más información de la que he encontrado, así que pido disculpas.

Quiero empezar a preparar las oposiciones, pero no sé por dónde empezar.
Todavía tengo 19 años, este año cumplo los 20, tengo entendido que hasta los 21 no puedo sacarme el carnet típo C, pero cuanto antes empiece a estudiar mejor.
Refiriendonos al tema de teórico, me recomendais apuntarme a una academia o estudiar por mi cuenta y si es así, que libros me recomendaís (he visto los libros de la academia ADAMS que tienen dos temarios).
Y para preparar las físicas, recomendaciones de centros para la preparación?

Muchas gracias, espero no haber metido la pata. :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preparación Oposiciones fa 13 anys 1 mes #49071

Hola!! no t espantis perque no t han contestat rapid, el foro hi es molt tranquil perque no tenim opos a la vista.

Espero poguer contestar-te a la teva pregunta...

Yo vaig començar per academia i avui en dia vaig per lliure, crec que al principi va be per resoldre un grapat de dubtes que te sortiran del temari i segon quin tema mes ja que no es tocan normalment, sigui metereologia o altres similars.

Pero despres te donaras compte que pots anar per lliure ja que per tu mateix tindras que ampliar el temari que te donen per tindre mes coneixements.

Si vas per lliure pots ser tranquil que aqui en aquet foro tindras la ajuda de la gran majoria del companys inclosa la meva si te podem ajudar.

Ben vingut al gremi dels impossibles!!! jajajajaja ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Barcelona93

Ho porto a la sang!!! pura vocació!!

Preparación Oposiciones fa 13 anys 1 mes #49076

Jo ho vaig fer com comenta el company Tonivall, primer vaig anar a una acadèmia. Festefort en el meu cas. Després apuntar-me a un centre on preparin les físiques.

A partir d'aquí ja vas pillant com va el tema i vas fent la teva, mantenint el gimnàs en el meu cas

El tema és ficar-se en el mundillo, coneixer gent opositora i donan-ho tot per aconseguir-ho.

En el meu cas he aconseguit el somni. Vaig entrar a la última opo de Barna.

Salut i aquí estem per ajuar!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Barcelona93

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Preparación Oposiciones fa 13 anys 1 mes #49077

• Barcelona93
  • Avatar de Barcelona93 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 6
Moltíssimes gracies als dos. Jo el que havia pensat es començar a preparar l'oposició per lliure, ara aquest mes em compraré els dos temaris de ADAMS i a finals d'Agost començaré a donar-li gas, i bé com dieu vosaltres si tinc algun dubte sempre puc consultar-ho aquí.

I felicitats jovet, espero que et vagi bé i a veure si arriba un dia en el que podem ser companys i compartir camió jaja.
Tonivall a lluitar per el somni que tots podem.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.151 segons
Gràcies a Fòrum Kunena