Lenunciat posava q el recolzament estava a 30cm "del extrem on esta la pedra" o sigui q no hi ha dubte sobre el tipus d palanca crec.
I si no recordo malament, totes les unitats estaven en kg i kgf, tant a lenunciat com a les respostes... Jo vaig posar 5,5, crec, lúnic q era clarament inferior al pes...
Correcte, a més la unica opció de menor pes força q la pedra era 5,55kgf.
també us informo que les materies perilloses classificades a ADR són 13. Era trampa entre materies perilloses i classes...
resumint era un exàmen més complicat q el del 2012...que va ser facilissim
jonni va escriure: Correcte, a més la unica opció de menor pes força q la pedra era 5,55kgf.
també us informo que les materies perilloses classificades a ADR són 13. Era trampa entre materies perilloses i classes...
resumint era un exàmen més complicat q el del 2012...que va ser facilissim
Però lenunciat no posava "quantes classes de materies perilloses hi han?"?
Perdoneu però no recordo les unitats de la resposta de la palanca. La fórmula és kgf * m = X * m. Si aïllem la incognita es veu que les unitats d'aquesta són kgf. Per tant si en la resposta i posava 5.5 kgf no faria falta un canvi d'unitats. Una altra cosa seria que en la resposta posés 5.5 kg però d'això no n'estic segur.
Brus, tu mateix ho dius, posava quantes classes de materies perilloses...són 13
no posava "en quantes classes es classifiquen les materies perilloses"...
Fixeu-vos que en tot moment estem discutint de les unitats que si kg. q si m. q si N a kgf...etc...amb això us vull dir el q ja he dit en un altre post:
En cap punt del temari parla de passar unitats al Sist.internaciona (SI) ni de fer canvis d.unitats ni de saber divider amb decimals ni conversions de magnituts que només són simples dades, llarg etc...
Ni els cientifics treballen així, no s, han de memoritzar dades concretes, quan no les recorden usen taules de conversió i llestos...amb això vull dir que el fons de l, oposició m, ha semblat més de tècnic q de bomber... cosa q penso q es poden impugnar certes preguntes....sobretot les de memoritzar dades...res més...
A més em segueixo reafirmant q les classes de materies perilloses són 13 jeje
El circuit C1 pot portar fase, neutre, terra, retorns, etc. Per això la ITC21 dona diferents opcions per la mida del diàmetre exterior del tub o bé la secció interior, si ha de portar més de 5 fils conductors. Si bé és cert que habitualment porta 3, no és sempre així i com que l'enunciat no ho deixava clar, la impugnació és més que factible.
Les classes de matèries perilloses són 9, tot i que la classe 4 es divideix en 3 subclasses, la 5 en 2 i la 6 en 2 més. Per tant, 13 subclasses. De nou ens trobem amb un problema sintàtic. Si la pregunta diu "Quantes classes?", la resposta és 9. Si diu "Quantes subclasses?", la resposta és 13.
La de la palanca, el problema no està en les unitats, sinò en l'enunciat mal redactat que permet més d'una interpretació diferent.
joice va escriure: El circuit C1 pot portar fase, neutre, terra, retorns, etc. Per això la ITC21 dona diferents opcions per la mida del diàmetre exterior del tub o bé la secció interior, si ha de portar més de 5 fils conductors. Si bé és cert que habitualment porta 3, no és sempre així i com que l'enunciat no ho deixava clar, la impugnació és més que factible.
Jo penso que aquesta és impugnable pel fet de que indicava circuit C1 de força, i això indueix error
Si és de força els conductors seran de 2,5mm2 o més, per tant el tub serà de 20mm2 o superior
El que no tinc clar és si l'error de l'enunciat està en no posar c1 iluminació o posar c2 força
Joice un professional del món com tu ha de saber q les classes de mmpp són 13...ADR no parla en cap apartat de subclasses...passen cartes de port per les meves mans de tant en tant I em quedaria sorprès que de cop fóssin 9...la meva família es dedica al transport...jeje la palanca no té dubte...crec q en tindria més la de les 3atmosferes...una igualtat matemàtica com és la llei de la palana a cada costat hi ha d.haver les mateixes unitats per seguir sent igualtat...sino deixa de ser.ho....50 kgf * 0.3m = x kgf * 2,7m no hi ha dubtes companys!!
Ei gent a la pregunta sobre la intoxicacio per monoxid de carboni? Parlaven de signes o de sintomes específics? Es que vaig posar la coloració de la pell tot i estar bastant segur que mes aviat es torna rosada i no pas blau vermellosa pero diria que la pregunta deia signes especifics i el maldecap es mes un simptoma que no un signe. Potser amb la pajara em vaig fer la pitxa un,lio i vaig entendreho tot al reves.
Gran pregunta la del triangle del foc i la de la dieta equilibrada,
Una altra cosa, crec que hi ha preguntes 100% impugnables, volen ferles tant rebuscades en l'enunciat que l'acaben cagant i el company que diu el tema d'immpugnar pregunes on s'havia de buscar la unitat del SI hi estic dacord, si no surt al temari no ho poden posar. En canvi mola que t'estudiis els carrers de barna, edificis arquitectes hospitals per a que no facin ni una puta pregunta.
Tots tenim dret a gaudir d'un medi ambient adequat, sigui aquest dret fonamental o no. Sitinc temps mirare els cops que l'han preguntat aquesta perque ja van minim 3 vegades
La de la malla de la toma de terra d'una estació de transformació....toma ya!
I els noms de les turbines francis paco klenklers ladygaga tambe maca maca perque si
A la pregunta del diametre de tub pel circuit C1, segons el reglament C1 circuit destinat a il·luminació i també a preses de corrent destinades a limentar aparells d'il·luminació, per tan es podria interpretar que es circuit C1 amb cable 1'5 pero amb presa de corrent, total, que mal redactat com sempre.