Bones rugier!
Ahir vaig trucar a l'escola juper i em vaig apuntar. El tio em va dir que em registrés aqui i t'ho comentés perquè erets l'encarregat de trobar un grupillo..
Allà ens veiem, merci!!
Hola Rugier, yo estaría interesado los días 6 y 7 me va bien, el 8 y 9 lo tendría que confirmar por temas laborales. Me podrías informar del precio y si se basa en las preguntas que hicieron en la opo del año 2012?
Jo també estic interesat i podria venir tots els dies, el meu correu es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Hola Rugier,
jo el faré, el meu correu es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Gracies, ja ens diras!
Jo també vull fer el curs, el meu correu es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
He trucat a l'escola i de moment pel curs aquest de mecànica hi ha 4 persones apuntades. Estaria be que s'apuntes algú més ja que si som 4 correm la possibilitat de que no el facin.
Jo he trucat directament a l'escola i m'han dit que qui vulgui apuntar-se pot trucar ell mateix i preguntar per Juan, que es el que organitza el curs, perque com diu el company només hi han 4 apuntats i aqui esta clar que som bastants mes...