Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50592

• oscar_tg
  • Avatar de oscar_tg Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 227
  • Gràcies rebudes: 59
Doncs això mateixa, algú te idea de per a quan poden sortir les llistes de l'entrevista?. Algun rumor? En l'última convocatòria van sortir uns 4 dies laborals després de fer-les, però ho pregunte més que res per si algú ha sentit algo de primera mà.

Gràcies i sort a tots els que encara continuem amb aquesta opo tan complicada.. :pinch:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50593

Jo espero que a mitjans de la setmana vinent treguin els resultats, a mi ja no em queden ungles per menjar,jajjajaj
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: oscar_tg

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50594

Jo he preguntat i res...a veure si algo ens diu algo que jo també començare a desesperar d'aqui a res!

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50595

abans mèrits provisionals no?

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50596

• oscar_tg
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member

jaume va escriure: abans mèrits provisionals no?

No, primer els aptes de 8a prova i al mateix temps (així va ser en l'última opo), els mèrits només d'aquests aptes.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: isard

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50599

Un sin vivir.... :unsure: :sick: :blink: :( :angry: :ohmy: :S

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50600

I que penseu de com va anar, a mi tot casos practics res de preguntes personal, no se quin patiment deu meu!!!!

Sort a tots

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50601

Casos pràctics? Que us preguntaven a l'entrevista?

Molta sort a tots!!

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50602

Bon dia companys. Ja els hi vaig preguntar al finalitzar l'entrevista i no em varen dir res de quan es publicaran els resultats. Respecte a l'entrevista, gran part d'ella eren casos pràctics de com reaccionaria davant d'una emergència i vida al parc. La meva va durar 1h30min. I les vostres?
Eps, MOOOOOOLTA SOOOOORT A TOOOOOOTS!!!!!

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50603

• oscar_tg
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Pareix ser que no han dit res a ningú de les dates aproximades dels resultats... :unsure:

Bo, responent a Manel78, en el meu cas vaig estar 1 hora i 20 minuts aproximats. És cert que pràcticament tot van ser preguntes del tipo "Com reaccionaries en aquest cas, i en aquest?", recorde més o menys la primera pregunta que em van fer, "Contem algun conflicte que hagi tingut i com ho va resoldre".. A mi (supose que ha tots per igual) m'ho complicaven constantment del tipo, i si no van les emissores? i si tens que decidir tu a soles? i si el teu company et posa en un compromís per culpa d'ell? etc... En general em vaig sentir còmode perquè vaig respondre el que sentia en aquell moment, no crec que clavara la pota fins al punt de preocupar-se, però clar, açò ja no depèn del meu criteri.. Ja veurem quanta gent passa l'entrevista. El que si tinc clar és que han anat "al grano", no han preguntat coses personals ni típiques. Crec que ha sigut diferent a l'habitual.

Bo pues, MOLTA SORT A TOTS! i si aquesta és la nostra, ho sabrem en breu :)

pd: Sóc ateu, però vaig a resar algun Rosari, Ave Maria i Pare Nostre al mateix temps que encenc mitja casa amb espelmes.. (per si fa algo) :lol: :lol: :lol:

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50604

Oscar, pots estar tranquil, per les poques vegades que hem parlat se´t veu que ets un tiu supercoherent i sense cap cosa a amagar.
Ara t´estas menjant el tarro per saber qui sóc eh????
Si ens veiem una altra vegada serà a l´escola, deprés et vindré a saludar i t´ho dic.
Molta sort a tu i a tots els que estem esperant que aixó s´acabi d´una vegada per totes.

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50605

• oscar_tg
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Jajajaja, quin tio Ratolí ! Ara si que em tens amb curiositat :lol: Gràcies pels teus ànims, i si, ojalá ens veierem en l'escola, no hi ha res que desitje més en aquest món que anar-hi :P

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50606

Jo la vaig fer dijous i tansols un cas práctic.... :( i un altre de com actuar amb un company. Tota la resta les preguntes de "sempre" i coses personals. Directament van preguntar si havia parlat amb amics que ja l'havien fet, aixi que se'ls van estalviar.

A algu mes de dijous o divendres li van dir o li van posar pocs casos practics?

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50607

jo dijous, 1h 20min, entrevista normal, amb una mica de tot. a veure els resultats, mai es pot dir blat... l'entrevista es molt traidora...
salut

Per a quan els resultats de l'entrevista? fa 11 anys 8 mesos #50608

Veo que hay de todo. Mi entrevista duro una hora y solo me pusieron 2 casos prácticos. Todo lo demás preguntas de personalidad y preguntas de como actuaria en diferentes situaciones de la vida cotidiana o de parque. Mi sensación fue buena, no me apretaron con nada pero al final de la entrevista me preguntaron que que haría si no aprobaba. A alguien mas le preguntaron esto?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.188 segons
Gràcies a Fòrum Kunena