Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50922

• vigilia
  • Avatar de vigilia Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 48
  • Gràcies rebudes: 16
algú amb exoperiencia en aquest escola pot donar la seva opinió?

-Que tal el professorat?
-Instal·lacions?
-Temari i material?

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50923

Pues et donare la meva impressió, i espero que no molesti a ningú.
Tinc molts companys que han fet curs de preparació d'electricitat i tothom em va parlar molt be, jop vaig fer el de mecanica i em va ser practicament inutil, no hi habia un professor format i un curs totalment desestructurat, espero que aquest any canviin una mica aquest curs.

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50926

• vigilia
  • Avatar de vigilia Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 48
  • Gràcies rebudes: 16
Cullons!! no hi ha res com la opinió directa.
La veritat es que hi ha un munt de gent que s'aprofita de nosaltres muntant cursos de merda. Sort que tenim que podem anar parlant i ajudant-nos per aquest forum. Estic en converses amb el payu que porta aixo de la Escola Juper i jo estava interesat en fer el curs de mecanica, pero visto lo visto, em quedo a casa.

Si algú te mes opinions, seran benvingudes.

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50928

Es una opinió totalment personal, no vull desacreditar a ningú, l'any pasat les ganes de "fer les coses bè" estaben, pero els medis no, no estaba ben organitzat i el "professor" era un home que tenia un taller al costat...que li va posar moltes ganes, pero no es un professor de mecànica.

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50929

Jo tinc un parell de companys que hi van anar l'any passat i la opinió és molt negativa... crec que, almenys en electricitat, la clau està en muntar grupets i treballar-ho per compte pròpia, el nivell de la prova no és molt alt, però requereix agilitat

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50930

Jo volia preguntar, el dia de la prova, pots demanar esquema elèctric? I en aquest cas et resten punts pero demanar-ho?

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50931

sey, no tens la opcio de demanar res..practicament no et deixen ni tossir..
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: sey

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50932

Que bé!! Almenys a veure si aquest any a les bases donen més detalls de la prova d'ofici i dels "drets" que tenim.. Merci pukas!

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50933

Aquest any no et donaven res apart d'un enunciat molt mal redactat... i com diu en pukas23, no podies ni preguntar!

A l'oposició del 2012 sí que podies demanar els esquemes i et restaven una part de puntuació.

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50934

Hola..
Entonces como es la prueba? te dan los materiales y ale :side: :S :woohoo: ..
alguien que haya estado podría describir un poco lo que es? ..
Si la instalación se hace en algún tipo de tablero donde desarrollar lo que piden.
Las herramientas las podemos traer de casa o las dan ellos ?.

Y sobre el tema de la conducción como seria? .. royo autoescuela? :blush: Sales del parque y te van indicando o te indican un lugar al que tienes que ir?.
La velocidad que tenemos que ir . que seria la de una situación de emergencia o respetando las normas?
Gracias
muchas gracias.

Curs preparació prova d'ofici fa 11 anys 5 mesos #50937

Aquest any la prova d'ofici d'electricitat tenia 3 parts: un reconeixement de material, un tipus test i la pràctica. Ells et donaven l'enunciat, un tauler amb tubs i caixes de connexió i el material elèctric. Com a novetat, ens vam haver de dur els tornavisos, pelacables, ulleres i guants.

A la conducció es va fer un circuit urbà per la zona de Montjuïc i unes maniobres a dins el parc. Tothom feia el mateix circuit, però no tothom es trobava les mateixes condicions. A Montjuïc la velocitat està limitada a 40km/h i et deien que te la saltessis... i algun semàfor també.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.182 segons
Gràcies a Fòrum Kunena