Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #52972

:)
ok luckyluke

enviat
si algo més ho parlem.
(almenys poder anar fer les físiques..jeje)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #52973

:)
bleve . tb enviat ara.

a veure si entre tots podem arreglar aquesta "tonteria",,,jeje

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #52974

Ostres, jo la veritat es que em vaig quedar de pedra també amb tantes impugnacions... Sobre tot amb la de la fractura, la de la sarna i la del diesel... Vaig flipar, encara no entenc el raonament que els hi van acceptar, encara més amb les dos primeres.

Tot i que la nota m'ha quedat pràcticament igual (m'ha baixat 0,05), estic amb vosaltres totalment. Però crec que malauradament no us tiraràn endavant el recurs.. Penseu que haurien de fer unes llistes noves, possiblement amb gent que abans ni apareixia a aquestes, un examen de català nou (l'examen es demà).... Per no dir lo malament que quedaria l'administració.

Tant debò que hi tingueu sort. Però em dona a mi que es quedarà tal qual està..

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #52975

Jo també faré un recurs de les preguntes impugnades, si algú vol que li passi l'escrit que m'ho digui per aquí.

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #52976

Nois,

estava mirant les bases i el punt 15 parla de les reclamacions:

Els actes i resolucions del Tribunal qualificador es poden impugnar per les persones interessades mitjançant
recurs d’alçada davant la Primera Tinència d’Alcaldia en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la data
de la seva notificació o publicació.

El que em de presentar es un model de recurs d'alçada entenc, vritat?
Com ho heu fet els demés? Sabeu d'alguna manera de fer-ho que no sigui presencial ni on-line, tipus correus?

Gracies!

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #52979

Ep...tal com dius s'ha de fer amb recurs d'alçada adreçat a Tinència d'alcaldia.
De fet en quan a document, tampoc varia gaire respecte al·legacions, es pot fer servir el doc de presentació documents a registre Ajt. Barcelona i adjuntar-hi el Recurs alçada. En el recurs sols especificar que es tracta de recurs alçada i exposar-ho amb els següents punts: Dades persona que recorre, Exposa, Fets, i Sol·licita.
Es pot presentar com qualsevol doc. adreçat a l'Administració a través de correus a partir d'un Certificat Administratiu, el qual ja s'entén com entrada a registre on s'adreça.

vagi b!

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #52982

A mi personalmente me han hecho polvo las cinco preguntas que han impugnado porque las tenía bien y en la reserva como tenía respuestas mal he pasado de estar en el corte a quedarme fuera yo también enviaré mañana un recurso y llamaré por teléfono , me asombra ver preguntas que realmente están mal y no impugnan nada y de estas cinco hay 4 que son clarísimas y con lógica se sacan , si no cambian de opinión aunque las que me quedan en la reserva las tengo bien hay varias preguntas impugnables con el rbt en la mano y aunque no suba nota por lo menos me pondré a calentarles la cabeza un rato
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Marc_37

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #52991

De vegades la desgracia d'uns és la sort d'altres i ves a saber perqé han impugnat unes preguntes que eren del tot clares abans de sortir ni tan sols els resultats, sembla que això atufa a beneficiar algú en particular.
I repeteixo que pot beneficiar o perjudicar a uns o altres peró és del tot injust i tenim que lluitar perquè ho aclarin.
Si les impugnacions no arriben enlloc jo penso anar als tribunals si fa falta.
Aquest any la Gene va haver d'admetre un company que portava cinc anys de tribunals.

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #52997

Hola buenas!!! Yo personalmente también me he visto perjudicado por la impugnación de estas cinco preguntas que tenia bien, si alguien me quiere pasar el escrito para presentarlo yo también os lo agradecería, entre todos tenemos que hacer fuerza.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Saludos

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #52998

Cordero, com pots fer unes acusacions tan serioses, sense cap fonament?? a les persones que han tret més d'un 13, "chapeau" x ells. Jo no trobo tan impossible treure aquesta nota. No era un examen facil, pero tampoc era super dificil.
Si algu no ha tret una bona nota, el que ha de fer, es mes autocritica i deixar-se de culpar el sistema. Que ja fa temps que tenim clar que s'esta buscant un perfil de gent amb ofici..No es res que vingui de nou.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bernatganxo

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #53020

Hola,

Jo em trobo a la mateixa situació. M'ha perjudicat moltissim les impugnacions i m'he quedat fora quan abans hagués passat. Algú em vol passar l'escrit d'al·legació, així fem pinya. Gràcies i ànims a tots!

el meu correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #53021

jaume.alcasol va escriure: Hola,

Jo em trobo a la mateixa situació. M'ha perjudicat moltissim les impugnacions i m'he quedat fora quan abans hagués passat. Algú em vol passar l'escrit d'al·legació, així fem pinya. Gràcies i ànims a tots!

el meu correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #53028

S'han fet alguns comentaris per aqua i per l'altre fil "filtracions", crec que amb bastanta lleugeresa, perdoneu per la parrafada però ha estat uns quants:

1. Han impugnat "sospitosament" la pregunta X però no la Y.
És habitual que hi hagi moltíssimes queixes sobre preguntes als fòrums però al final tot acaba amb poca gent presentat un escrit. A falta de que algú dels presents ens mostri alguna prova contundent de que es va impugnar amb motius sòlids un pregunta super-impugnable, em sembla que l'explicació més raonable és que és que per vagància o per no haver redactat una justificació prou elaborada no s'han impugnat altres preguntes. En anys anteriors sempre s'han publicat les preguntes anul·lades al mateix temps que surten els resultats.

2. Al simulacre de Integral Safety hi ha preguntes que són gairebé idèntiques.
Estem parlant concretament de 3: La palanca, l'energia/potència de la grua i que un alternador genera... com era d'esperar corrent alterna. Aquestes preguntes entenc que poden ser difícils per a alguns opositors però per altres, sense voler ofendre, són realment fàcils. Per cert, aquestes mateixes preguntes també apareixen en el simulacre de Fes-te Fort del 13 de juny i segurament en molts altres reculls de preguntes. Crec que era evident que aquestes preguntes entrarien, són típiques i a més a l'examen de l'any passat ja van preguntar sobre palanques i càlculs elementals d'energia cinètica i potencial. Que diverses acadèmies només siguin capaces d'encertar 3 preguntes de 82 i que a més aquestes preguntes siguin tan bàsiques i fonamentals em sembla que no és com per a poder muntar una teoria de la conspiració en base a això.

4. Les notes són molt altes.
Sí, les notes de tothom en general són més altes. Hi ha 60 persones que han tret més d'un 12, l'any passat només eren 25. La mediana, la mitjana, el punt de tall... tot ha pujat. Hi ha gent que ha tret notes més baixes, però molta més ha tret notes més altes. Les distribucions de notes són clavades a anys anteriors, com sol passar en les notes dels exàmens, els primers queden una mica despenjats i la resta segueixen apretats. No hi ha ni el més mínim indici de cap anomalia en els resultats.

4. Hi ha hagut "massa" impugnacions.
Fa 2 anys hi va haver 6 impugnacions, aquest any només 5. Es veia venir que hi hauria moltes impugnacions ja que han facilitat per primera vegada les preguntes de l'examen.

5. Les preguntes impugnades eren completament inimpugnables.
Invertint només mitja hora per internet es pot veure com de motius n'hi ha. Jo no he presentat cap impugnació ni conec a ningú que n'hagi presentat ni sé amb quins motius les ha impugnat. Però si amb mitja hora trobo això, possiblement dedicat-hi més temps es poden trobar motius molt més sòlids.

Pregunta 4. Temperatura de treball d'un motor. Ja se'n ha parlat molt d'aquesta pregunta en altres fils d'aquesta pàgina. Hi ha varies temperatures en un motor: la temperatura del refrigerant, la de la cambra de combustió abans de l'explosió/combustió, la temp sortida dels gasos. En el dièsel hi ha més temp en els gasos d'admissió, el de benzina tindrà en general més temp de sortida de gasos i el refrigerant pot estar a la mateixa temp en tots dos casos.

Pregunta 16. El bobinatge d'arrancada sol ser més fi ja que ha de treballar només a l'arrancada però en cap cas ha de tenir necessàriament més espires.

Pregunta 46. Posant al google "argila vermella" ja es veu que aquest terme gaire tècnic no és. Si et baixes el llibre "Obres de fàbrica" per cap lloc trobaràs vermella en canvi si que expliquen que per a peces refractàries i totxos l'argila sol contenir mica.

Pregunta 72. Sospita d'accident amb fractura. Si només sospites és perquè no veus fractura oberta, en aquest cas si que únicament taparies i immobilitzaries. En molts casos, immobilitzar en la posició en que la que trobis l'accidentat pot causar una posterior pèrdua funcional. La tracció + immobilització fora de l'hospital, en molts casos ajuda a evitar complicacions.

Pregunta 75. Com he dit abans, no tinc ni idea dels arguments que ha presentat la gent que ha impugnat. Això no vol dir que pugi acusar alegrement al tribunal o a qui sigui de conspiració.

En qualsevol cas crec que no és feina meva buscar amb detall les justificacions per a les impugnacions. Això és feina dels que amb molta vehemència assegureu que no hi ha ni un sol motiu per impugnar-les. Amb això no vull dir que els motius que hi hagi siguin de pes, però com a mínim alguns n'hi ha. Dit això, estaria bé també que el tribunal ens expliqués i justifiques les decisions que pren per a que tots puguem saber-ne els motius. I posats a ser transparents, estaria bé que ens diguessin com es puntua la prova d'ofici i quins són els criteris per a la prova de conducció.

Em sap greu pels que heu quedat fora. Feu les reclamacions que cregueu més oportunes. Com ja sabeu, per cada opositor que s'ha vist "perjudicat" per les impugnacions n'hi exactament un que ha resultat "beneficiat". Per mi, impugnar és un dret de tots els opositors i no s'ha d'entendre com tenir ganes de "perjudicar" a ningú, els opositors poden impugnar el que volen i després el tribunal decideix.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, furilla127, bernatganxo, Echo03

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #53030

respecte la parrafada... alguna coseta:
Si es volgués tivar el fil de la legalitat, no tindria cap lògica la presència de preguntes de Reserva en cap tipus d'examen; en cap Facultat heu vist mai això !? Hi ha moltes altres oposicions a l'Administració que no disposen de preguntes Reserva.
El problema rau en donar per fet que en les opos de bombers hi ha d'haver preguntes impugnables i de Reserva; i que el opositor té el dret de impugnar-les totes. Al acceptar això estem creant diferències entre els opositors ja que quan s'entra amb aquesta dinàmica llavors es crea indefensió amb la gent perjudicada per les impugnacions, ja que no tenen les mateixes condicions legals per poder revisar la seva nota.
El procés de selecció segueix el seu camí, independentment dels possibles recursos que s'hagin pogut presentar i ja està a remolc de la resolució d'un recurs del qual el seu termini de resolució no està dictaminat enlloc. I per exemple ara per la convocatòria de les físiques què han de fer aquestes persones pendent de resolució..?!?.
El dret dels opositors és disposar de les mateixes condicions que els seus companys, i amb aquesta premisa de "totes les preguntes són impugnables" s'entra amb una diferència insalvable.
Quan en un examen la pregunta no està ben formulada, primer la responsabilitat és del examinador, i en cas que el mateix tribunal així ho dictaminés caldria dedicir a partir de quantes preguntes el examen es pot considerar nul; i en cas que aquestes preguntes estiguin per sota d'aquest numero, llavors caldria anular-les i valorar el examen tenint en compte que el total de preguntes disminueix.
Total, que la indefensió dels opositors que han d'anar a remolc dels que han impugnat és flagrant !!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: cordero

IMPUGNACIONS fa 10 anys 8 mesos #53043

Estic completament d'acord amb el que dius MAV, sembla mentida quE coses tant clares pretenguin donar-li la volta.
Fan les coses malament i encara alguns volen donar la culpa als opositors.
Sembla sindrome d'Estocolmo!
Gràcies MAV

Temps de càrrega de la pàgina: 0.236 segons
Gràcies a Fòrum Kunena