Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Mèrits

Mèrits fa 1 mes 3 dies #66182

• Revolució_mundial
  • Avatar de Revolució_mundial Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola!
Algú sap quina és la manera més efectiva d'aconseguir mèrits?
M'he trobat que el grau superior, i la carrera universitària que tinc no donen cap tipus de puntuació.

Era per si algú sabia com aconseguir puntuació per mèrits d'alguna manera pràctica.

Moltes gràcies a tothom d'avant ma.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.

Mèrits fa 1 mes 3 dies #66184

• Aldorosell
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
A les bases ho tens la puntuacio que dona cada cosa, a partir d'aqui ets tu el que ha danalitzar el que et surt mes a compte. Si treballa, estudiar etc...

Mèrits fa 1 mes 3 dies #66185

• Arni95
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 11
Bones. Jo per exemple vaig fer un cicle mitjà de mecànica de dos anys, i un superior d’electricitat de dos anys també( recordeu que a part que han d’estar a les bases , si en fas dos han de ser de diferent família professional perque et comptin els 3 i 5 punts respectivament), i compaginant amb currar de mecànic ( ara han fer canvis i ja no puntua tant ofici, només 0,05 cada mes complet) i estudiar opos i entrenar. Vaig haver de ‘sacrificar’ 4 anys per poder tenir mèrits i formació per entrar a Bombers Bcn.D’una manera pràctica i ràpida? potse el First o el Trailer serien els més ràpids tot i que veuràs que valen diners i paciència. Depèn del que vulguis sacrificar, que al cap i a la fi lo important es passar els filtres i arribar al final. Molta sort!

Mèrits fa 1 mes 2 dies #66186

Jo el que faria és el que dóna més punts. Sobretot cicles formatius i treball.

Mèrits fa 1 mes 2 dies #66187

Per cert aprofito. Algú sap si per tenir 2 cicles superiors puntua els 8 punts. O només puntua 5 d'un dels cicles.
Merci

Mèrits fa 1 mes 2 dies #66188

• Arni95
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 41
  • Gràcies rebudes: 11
Bones, en el meu cas se segur que si fas un mitjà i un superior només compta el superior si els has fet de la mateixa família professional ( per exemple mitja i superior de mecànica )en canvi si fas de diferent família et comprarien els 3 i 5 punts. En el cas de dos superiors, si surten a les bases, suposo que t’haurien de comptar 5 punts per a cadascun d’ells si son de diferent família però no conec cap cas així que no ho tinc clar del tot!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.127 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok