Hola a carbonfusion poder fins ara a estat una mica dubtosa la elecció del cap de parc però tot i ke sembli una màfia la veritat és que s'intenta elegir la persona ke es cregui més convenient ia sigui per la proximitat amb el parc, el carnet de conduir ( B i també el C ) i altres coses com cursos de socorrisme són les coses que et donaran punts a favor,tot i això el ke et seria mes util és la constància i l'interès ke mostris per ser bomber.
tot i això que e dit, actualment estan parlant de fer canvis, aquests canvis farien que la elecció no passes del tot x el cap de parc sinó per un sistema d'oposició en ke primer es paria la part selectiva (la convocatòria) semblant a la ke es fa ara i despres un cop completada es faria el curs basic.
Això és el que tinc entes que és far-ha però quant es el gran misteri, és diu que és far-ha a la següent convocatòria és a dir l'any "2013 o 2014"
Ingrés a la secció activa del cos de bombers voluntaris (bv1
fa 14 anys 3 mesos #44806
Carbonfusion
Visitant
Hola voluntari Albamonte
Jo he anat a un parc del Baix Llobregat i directament el Cap del Parc m ha dit que te molts currículums, que no cal que li deixi el meu i que en tot cas q torni pasat un any.
Home això no motiva gaire
No puc dir que el meu currículum sigui el millor, però si no l´agafa es difícil valorar
no et desanimis perquè ara les coses estan canviant així ke poder ara es faran primer les opos i despres el curs en lo qual puder el cap de parc no i pinta gran cosa en la elecció dels aspirants.
Ingrés a la secció activa del cos de bombers voluntaris (bv1
fa 14 anys 3 mesos #44824
Carbonfusion
Visitant
voluntari Albamonte va escriure: no et desanimis perquè ara les coses estan canviant així ke poder ara es faran primer les opos i despres el curs en lo qual puder el cap de parc no i pinta gran cosa en la elecció dels aspirants.
que tinguis sort.
Si, un cap de parc m´ha dit que ha de conviar la normativa, però q encara esta molt verd.
Ricky va escriure: Una pregunta, han canviat les proves físiques respecte l'anterior convocatoria?
Mercy
Si que han canviat algun aspecte de les proves però res molt important. Han dit que els examinadors posaran la nota de tall minima i ke aquesta no podra ser inferior a 5 per a cada prova, això implica que no es fara la mitja de les proves sinó s'aproven totes elles.
Avui he anat a imforma-me per ser bomber voluntari, vull presentar-me a les pròximes convocatòries de bomber professional i que millor que començar per aqui no? Doncs el cap de bomber ma dit molt amablement que per a ells intruir-me a mi, perquè desprès jo marxi a ser funcionari no els es beneficiós es una perdua de diners tot i que desprès jo pugui seguir sen voluntari. Crec que ara ni que portes el millor currículum de tots m'agafara no crec que sigui una bona jugada del cap.....