Fa unes setmanes que es va publicar aquesta noticia, ja teniu tema per parlar...que l'apartat de bombers voluntaris feia molt que no es tocava. Salut!
Cito de la noticia;
A finals d'any, noves places de Bomber voluntari
La Generalitat convocarà més de 400 places per cobrir totes les baixes que s'han anat acumulant als 77 parcs de Catalunya
"tan bon punt s'aprovi el reglament farem una convocatòria amb la qual intentarem cobrir totes les baixes de bombers voluntaris." Està previst que s'aprovi al mes de desembre i després es convocaran noves places.
No crec que facin això... sinó els 2500 (aprox) bombers voluntaris que ja ho són es cabrejarien. Almenys que ells també tinguéssin l'oportunitat d'entrar en aquesta borsa...
No se, també diuen que aquesta noticia és per ilusionar i que no és cert qe hi haurà convocatoria... però la notícia hi és.
Això es una noticia!!! Però no s’ho creu ningú!!!!
Tranquil no sortirà cap convocatòria… us creieu que aprovaran amb tres mesos el nou reglament?????
Abans d’acabar l’any eleccions al parlament!!! Això es l’únic que esta clar....
Part de la notícia ja l'han complert: APROVAT EL NOU REGLAMENT DE BOMBERS VOLUNTARIS. ( a la noticia deien que l'aprobarien a finals d'anys i treurien la convocatoria)
No està publicat a cap lloc, segons m'han dit l'han enviat a tots els parcs de bombers voluntaris i tenien 10 dies per fer alegacions. Aquests 10 dies estaran a punt d'acabar si no es que ja ho ha fet. Despres imagino que estudiaran les alegacions i els possibles canvis que es poden i/o volen fer. I llavors es tornara a enviar i ja suposo que quedara definitivament aprovat. Dic definitivament perque aprovat ja esta segons em consta, osigui que si volen ja poden tirar endavant amb aquest un cop el publiquin.
Un cop publicat estara al caure la convocatoria... que ja aviso que segons el que m'han dit i he llegit serà igual que per ser funcionari amb els mateixos requisits i la mateixa competència qui hi ha a una convocatoria de bombers professionals.
Gracies Echo03.
Pel que tinc entes, el projecte ha de passar pel parlament, hhan de ferhi esmenes els grups qui vulgui i despres aprovarlo.
Permet_me una pregunta: saps si hi ha la possibilitat que convoquin places de voluntari per un parc de funcionaris, o a partir dara nomes es podra ser voluntari en un parc de bbvv?
Segons el que tinc entès només podra ser a parcs exclusivament de bbvv i segurament tambe aquells qe siguin mixtes (voluntaris i professionals) i que estiguis a 15 km de radi dels parcs; podras optar a un maxim de 3 parcs.
Vaig enviar un correu farà cosa d'un any a la generalitat preguntant sobre això i em van contestar que tots els parcs són susceptibles a tenir bombers voluntaris, si ara ha canviat la cosa, no tinc ni idea.