Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Requisit radar 15 km fa 10 anys 5 dies #56055

• wasixu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola,

Tinc un dubte, em trobo en que la distància des de la vivenda en la que visc i hi estic empadronat fins al parc de bombers voluntaris més proper és de 17 km.
Voldria saber si per aquests escassos km quedaré exclòs de la convocatòria per no complir el requisit. Hauria la possibiltat d'empadronar-me a una ciutat més propera, encara que no hi estigui residint? O que hauria de fer?

Gràcies :cheer:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Requisit radar 15 km fa 10 anys 5 dies #56056

Jo tinc el mateix dubte... i també si es pot fer en un parc mixte..

Requisit radar 15 km fa 10 anys 5 dies #56067

Bones a tots, en aquesta convocatòria no surten places per fer parcs mixtes i el tema de la distancia al parc han de ser 15 km màxim!
Sort companys

Requisit radar 15 km fa 10 anys 5 dies #56068

Wasixu això que dius nosé si ets conscient que és il·legal, a més aquest requisit de 15 km màxim ho fan perquè et doni temps a anar a parc quan surt un servei.
Salut!

Requisit radar 15 km fa 10 anys 5 dies #56072

Són 15 km màxim, i ho fan perque l' activació sigui ràpida, tots els parcs de bbvv funcionen d'aquesta manera, fins ara és el que s'ha utilitzat i és el que més funciona. T'hauries d'empadronar a un lloc més proper, però de totes maneres per aquestes convocatòries no hi sou a temps perquè s'han de tenir els requisits un cop és publiqui la convocatòria.
salut

Requisit radar 15 km fa 10 anys 5 dies #56075

• wasixu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Merci.
Doncs quina merda la veritat per un parell de quilometres.

Requisit radar 15 km fa 10 anys 5 dies #56081

On ho diu que s'han de tenir els requisits un cop és publiqui la convocatòria?

EDITO
"Aquests requisits s’hauran de posseir en el dia de finalització del
termini de presentació de sol·licituds i mantenir fins a la data de
nomenament com a bomber voluntari de la Secció Activa."

Fins al 23 de Septembre hi ha temps de cumplir tots els requisits ;)

Requisit radar 15 km fa 10 anys 5 dies #56097

Els requisits, com bé diu jordilleida, es poden complir fins a l'últim dia. Empadronar-se a un altre lloc no és il·legal, de fet cap Ajuntament t'empadronarà sense un document de residència o de lloguer. Ara, si el que es planteja és empadronar-se per complir les bases i a partir del 25 desempadronar-se i tal, a Interior no són tontos, almenys en això no :lol: :P

Requisit radar 15 km fa 10 anys 5 dies #56098

No tinc cap problema en mudar-me per aconseguir ser Bomber Voluntari... :blink:

Requisit radar 15 km fa 10 anys 4 dies #56120

• Genís1414
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 35
El que diu és això:

3.2 Indicació del parc o els parcs de bombers als quals es vol ser adscrit.
A la sol·licitud de participació cal indicar com a màxim tres parcs de bombers, per ordre de preferència, als
quals la persona participant vol ser adscrita entre els parcs amb places vacants que figuren a l'annex 2,
sempre que es compleixi el requisit establert a la base 2.1.c), relatiu a la residència de la persona participant.
Les persones participants autoritzen l'òrgan convocant a fer les comprovacions necessàries per acreditar el
requisit relatiu a la residència, llevat que desmarquin la casella que ho autoritza a la sol·licitud de participació.

En cas que la persona participant no hagi donat l'autorització esmentada, tant per la sol·licitud telemàtica com en suport paper, cal que acrediti documentalment el requisit de residència mitjançant la presentació, en els
llocs indicats a la base 3.1.b) i en el termini de presentació de sol·licituds, del volant de residència del padró
municipal que correspongui. Aquesta acreditació ha de ser vigent i expedida a partir de la publicació de la
convocatòria.

Requisit radar 15 km fa 10 anys 4 dies #56124

"Llevat que desmarquin la casella que ho autoritza a la sol·licitud de participació.

En cas que la persona participant no hagi donat l'autorització esmentada..." bla bla bla...

Si marques la casella, ja està, entenc jo. Si no la marques, no dones el consentiment i llavors si que te que ser abans de la publicació de la convocatoria.

Requisit radar 15 km fa 10 anys 4 dies #56131

Quants us presenteu i a on??

Requisit radar 15 km fa 10 anys 4 dies #56133

Marc_37 va escriure: Wasixu això que dius nosé si ets conscient que és il·legal, a més aquest requisit de 15 km màxim ho fan perquè et doni temps a anar a parc quan surt un servei.
Salut!

Si es Il•legal, pero esta parlant de 2 km... Si et truquen i estas sopant amb la dona? Tambe estas mes km de distancia, no ens quedarem vivint a casa per si surt una emergència, jo se que s'ha d'estar a prop, pero s'ha de tenir ma dreta i ma esquerra, si vius a 25/30km doncs no, no facis el viu per que l'equip patirà per culpa teva, i de retruc tota la operacio

Requisit radar 15 km fa 10 anys 4 dies #56134

Si estàs a més de 15 km no seràs un BBVV operatiu pq marxaran sense tu a tots els serveis.
La idea d'estar a menys de 15 km és que desde que reps l'avís fins al parc tardis 5 min com a molt. Per exemple, les víctimes d'un accident de trànsit els hi va de minuts salvar la vida o morir en el lloc.

Requisit radar 15 km fa 10 anys 4 dies #56136

• HotelGolf
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 48
  • Gràcies rebudes: 16
jo tinc Castellar a menys de 15 km, però Caldes i Matadepera estan a 15,10km o així, suposo que si no son 15km clavats no serveix de res. De fet si em mudes a un o dos barris mes a munt entrarien xd, lo qual seria ridícul.
Si poso aquests dos parcs a part de Castellar, exlcoirien nomes aquests dos no? no tota la sol·licitud?
Merci

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.180 segons
Gràcies a Fòrum Kunena