Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Bombers Voluntaris 2020

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 3 setmanes #69827

• manuCV
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 12
Bones, algú sabria dir-me sobre el padró i el lloc de residència. Què passa si són diferents?

-Diguem que visc a Arenys de Mar actualment, amb un contracte de lloguer amb 13mesos de vigència. Tinc una isocrona 0-5 minuts.
-Però que tinc el padró a Castellar del Vallés, amb una antiguitat de >24mesos. Tinc una isocrona 0-5minuts.

Canviar-me el padró d'un lloc a l'altre em faria passar de 9 a 4 punts de mèrits. Hi ha cap manera de justificar a l'ajuntament amb el contracte de lloguer, que al estar vivint a Arenys des de fa X mesos, em donin el padró amb l'antiguitat del contracte de lloguer?

Entenc que els que hi visquin més a prop amb més antiguitat (més mèrits), tenen preferència pel fet de poder assistir a les emergències més ràpidament, oi?

Merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 3 setmanes #69828

Hola,

El que miren és e loc on estàs empadronat, en aquest cas entenc Castellar. El lloc de residència que dius de Arenys ni els sortirà

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 3 setmanes #69829

• Adrià_Racordnià
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 0
On es pot veure els mèrits que dona ser bomber voluntari de cara a la oposició de bomber funcionari? Es manté com abans? puntua a partir del 3er any de bomber voluntari?

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 3 setmanes #69830

Això hauràs de esperar a les bases de bomber professional que et dirà exactament què dona mèrits
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Adrià_Racordnià

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 3 setmanes #69832

• Focfire
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 68
  • Gràcies rebudes: 24
Hem realitzat un excel per poder ficar-nos al parc per qual optarem a l'oposició de BBVV i així fer-nos una idea més o menys del que tenim.

docs.google.com/spreadsheets/d/1SnYqLTtH...n5Y/edit?usp=sharing

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 3 setmanes #69833

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Una pregunta companys,
Si agafas placa de voluntari i fas el curs, i despres agafes placa de funcionari no fas el
Curs xq esta convalidat, pero llavors... Que vas directament a practiques al parc???
Gracies i bon Nadal!

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 3 setmanes #69834

• xavier_soley
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 7
Si tens el curs de formació de BBVV, et convaliden parcialment el curs de formació de BBFF i només has de fer els mòduls que no has fet al curs de BBVV. Normalment comences el curs de formació de BBFF uns mesos més tard que la resta d'aspirants que no el tenen convalidat.
Tmb hi ha gent que li convaliden el curs de formació de BBFF completament i comencen les pràctiques quan la resta d'aspirants estan fent el curs de formació

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 3 setmanes #69846

Hola! primer de tot bon nadal a tothom! tinc una pregunta bastant absurda però a les bases no ho he sapigut interpretar....per a bomber voluntari hi ha cap problema si tinc miopia? O m'hauría d'operar com a opos gene. Moltes gràcies i a gaudir de les festes amb l'estudi. ànims

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 3 setmanes #69852

Bon dia a tots i totes. Es pot compaginar el curs i la plaça de bomber voluntari amb una feina normal?¿ Es a dir, podría fer-ho els caps de setmana¿? moltes gràcies i bones festes

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 2 setmanes #69860

• ANYS I PANYS
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 34
  • Gràcies rebudes: 12

LUISBS va escriure: Bon dia a tots i totes. Es pot compaginar el curs i la plaça de bomber voluntari amb una feina normal?¿ Es a dir, podría fer-ho els caps de setmana¿? moltes gràcies i bones festes

Sí, fins ara el curs haestat de caps de setmana.
Un dubte que tinc jo, només optes a un parc? o bé en pocs ficar varis? Omplint la sol·licitud veig que en pots ficar més d'un. Pots ficar tots els parcs el quals entrin dins la teva isòcrono i despres aniran omplint per ordre? A veure si em podeu aclarir el funcionament.
Gràcies!

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 2 setmanes #69861

• gassssss
  • Avatar de gassssss Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Senior
  • Navegador Senior
  • Missatges: 73
  • Gràcies rebudes: 13
A les bases pots trobar tota la informació. Salut!

3.2 Indicació del parc o els parcs de bombers als quals es vol ser adscrit
a) Els participants han de triar un sol parc a l'hora de fer la sol·licitud.
b) Hi haurà la possibilitat d’optar per un segon parc, que també haurà de complir els requisits del punt 2.1.c).
A les places d'aquest segon parc només s'hi accedirà si no es completen el nombre de participants per plaça i
sempre que no s'hagi accedit a les places del parc de primera opció.

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 2 setmanes #69862

• Adrià_Racordnià
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 8
moltes gràcies :)

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 2 setmanes #69863

Bones! Hi ha un error, els primers parcs de la llista son de la RECentre i no de la REMNord com fica. I els parcs de la RECentre estant repetits al final amb gent diferent apuntada.
Salutacions!

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 2 setmanes #69864

• france.urb
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 2
Hola! Jo tenia el mateix dubte, em vaig llegir les bases i posa:

6.1.1.4 Quarta prova: proves mèdiques.
(...)
a) Descripció:
Aquesta prova consisteix en un reconeixement mèdic a les persones participants (...) a fi d'acreditar que no pateixen cap malaltia ni defecte físic, psíquic o sensorial que els impedeixi exercir normalment les funcions pròpies de la Secció Activa del cos de bombers voluntaris de la Generalitat, d'acord amb les causes d'exclusió mèdiques establertes a l'annex 4 d'aquesta convocatòria.

Llavors vas a l'annex 4:

Annex 4
Exclusions mèdiques
(...)
2. Oftalmologia.
L’agudesa visual llunyana mesurada sense correcció ha de ser superior o igual a 0.5 en l’ull millor i superior o igual a 0.3 en l’ull pitjor (agudesa visual mesurada mitjançant el test de Snellen).

Bombers Voluntaris 2020 fa 9 mesos 2 setmanes #69865

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 129
  • Gràcies rebudes: 62

Focfire va escriure: Hem realitzat un excel per poder ficar-nos al parc per qual optarem a l'oposició de BBVV i així fer-nos una idea més o menys del que tenim.

docs.google.com/spreadsheets/d/1SnYqLTtH...n5Y/edit?usp=sharing

Dues cosetes, Primer, que vol dir els numeros que hi ha al costat dels noms? I segon, al llistat hi ha parcs on no s'hi ofereixen plaçes con Sant Vicenç dels Horts.

EDITO: Lo dels numeros ja m'ha quedat clar, no ho habia vist.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.160 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.