Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11431

• don giorgio
  • Avatar de don giorgio Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 11
  • Gràcies rebudes: 0
He llegit a les bases de les convocatories que no dona ningún tipus de merits el fet de que tinguis per exemple una diplomatura. Però m'han comentat que a la entrevista, com que es poden "carregar" a qui vulguin, normalment agafan abans a algú amb més estudis que altres. O també he sentit que "ajuda" el fet de tenir el titul de socorrista o cosas per l'estil. Que en penseu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11433

Home, jo personalment crec que això d'excloure la gent com més estudis tingui és un error (si realment els rumors són certs). De fet a quasi totes les oposicions es prima el fet de tindre titulacions i crec que és com hauria de ser. Això si, no per tindre una titulació un és més llest o més intel·ligent que un altre ni molt menys, però crec que s'hauria de valorar els estudis superiors.

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11437

Home s'hauria de valorar tot el que estigui ralcionat amb la feïna, perqué de que serveix que valorin una llicenciatura en Història per dir alguna cosa, serà més lògic que abans valorin un curs de socorrisme per exemple dic jo no??

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11439

• don giorgio
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Jo tambe trobo més lògic el fet de que tingui mes sentit el curs de socorrisme que la carrera de historia. Pero a veure si algú ens pot confirmar/desmentir això que m'han comentat uns companys. Tot i que ara que hi penso potser es té mes en compte a les oposicions per barcelona, ja que et demanen un curriculum vitae.

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11445

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
No sé ... por aquí en un post anterior había alguien que afirmaba todo lo contrario, que "evitaban" a gente con titulación universitaria ... Como siempre, comentarios de lo más variopintos ... Yo no te puedo confirmar ni desmentir nada, no tengo n.p.i. ...

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11453

i entonces que hago?

me callo que tenga una carrera? me lo escribo en la frente?
le pregunto al entrevistador que es lo que quiere oir?

vaya vaya!

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11454

si realment és així pitjor serà ser enginyer o enginyer tècnic... :? Jo m'ho trec del CV xD

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11456

• don giorgio
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Em semblaria moooolt extrany que fos quelcom negatiu tenir una carrera (i mes si es una enginyeria de cert prestigi). Pot ser indiferent o positiu, pero no crec que sigui negatiu. Estic parlan bassan-me una mica en el sentit comú.

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11457

Hola,

Jo recordo un aspirant a bomber de la Generalitat que va sortir a televisió perquè el van rebutjar a la entrevista personal. Aquesta persona era Titulat en INEF i havia treballat com a forestal 3 o 4 campanyes, va treure unes marques físiques i teòriques impecables. La resposta que li van donar en presentar un recurs va ser que era una persona molt preparada i que segurament quan passes 2 anys com a bomber s’avorriria i ho deixaria.

Jo crec que el estar molt preparat perjudica, millor moure’s entre la mitja. Ja se que això no te sentit, quant més preparat millor no¿? però potser el procés de les opos no es de per si caòtic. No saps les dades dels exàmens fins que no els tens al damunt, puntua més tenir el carnet d’autobús (heu vist algun bomber en autobús) que haver treballat 3 anys com a forestal o voluntari, et poden fer fora 2 o 3 vegades en la entrevista personal fins que la passes (que passa que cada any canvies de personalitat?) etc.

Salutacions.

Salutacions.

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11459

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Si desde luego fue así, menuda putada para el chaval.

Lo que está claro es que hay gente con carrera que entra y gente que no. Igual influye, no lo sé, pero dudo mucho que sea un factor determinante o decicisivo. Creo que aquí lo importante es saber argumentar el por qué se quiere trabajar como bombero, darles a entender que es lo máximo a lo que aspiras y que el tipo de trabajo encaja al 100% con tu forma de ser.

Además, cómo no van a querer a gente con estudios si luego para la escala superior y ejecutiva uno de los requisitos es precisamente tener diplomatura o licenciatura?

No sé, es lo que pienso y quiero pensar :wink:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11527

Crec que aquesta idea és absurda.

Evidentment que és positiu tenir estudis, i encara més si són tècnics. En els bombers cada dia tenen més importància aquest tipus de coneixements, no és com abans que només calia ser un "matxomen". Els bombers han de treballar cada dia amb nombrosos conceptes que els enginyers dominen bé, sinó mireu el temari: física, estructures, hidràulica... Tenir una carrera tècnica és molt positiu.

no pain, no win

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11558

• david aguilar
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 74
  • Gràcies rebudes: 2
Espero que no perjudiqui, perquè amb lo que m'ha costat treure la carrera, només faltaria que ara això fos una traba en comptes d'una avantatja....
Vamos, que pot ser que els examinadors tinguin criteris extranys d'avaluació, pero d'aquí a no voler titualts...

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11565

No perjudica en absolut hi ha gent que entra amb carrera i gent que no, le tria no la fan pel teu curriculum sinó pels aspectes psicològics que detecten t'estudien la personalitat que els deixes veure a l'entrevista, el tema de on has treballat que has estudiat es per donar-te conversa i veure la teva personalitat i si aquesta s'adapta a la feina, sempre hi han incongruencies i injustucies perque a vegades nosaltres mateixos intentem donar una imatge massa idealitzada de nosaltres mateixos (perfil de superbomber) per tal deixeu-vos la pasta i aneu a un psicòleg de selecció de personal, es una prova més i com a tal s'ha de preparar,

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11568

HOLA A TODOS, PUES CLARO QUE TE VALORARAN QUE TENGAS MAS UNA CARRERA DE INGENIERIA QUE UNA CARRRERA DE HISTORIA TODO LO VALORAN EN SU MEDIDA.
PERO POR EJEMPLO LO QUE MAS VALORAN LOS CURSOS QUE TENGAS RELACIONADOS CON LA PROFESION COMO POR EJEMPLO..
NIVEL AVANZADO DE EXTINCION DE INCENDIOS.
CURSOS DE DESENCARCELACION.
CURSOS DE INCENDIO FORESTAL.
CURSO DE MENCARCIAS PELIGROSAS.
CURSO DE INTRERVENCION EN INCENDIOS DE INTERIOR.
HABER TRABAJADO RELACINADO DE BOMBERO COMO EN AENA O EN OTROS PARQUES DE INTERINO COMO EN OTRAS PROVINCIAS.
HABER TRABAJADO EN OFICIOS RELACIONADOS CON EL TEMA COMO ALBAÑIL,CARPINTERO,ELECTRICISTA,FONTANERO ETC...
SOLO PIENSA QUE SI TU POR MUCHA CARRERA QUE TENGAS Y POR MUCHA PUNTUACION QUE SACAS EN EL PROCESO OSEA EXAMEN,FISICAS CONDUCCION ETC...Y NO TENCAS CASI UNA EXPERIENCIA EN EL TEMA.
FIJO QUE VALORAN MEJOR AL TIO QUE TE TRAE UN CURRICULOUN CON TODOS LOS CURSOS Y CONTRATOS DE TRABAJO DE EL TIPO QUE TE DESCRIBO INCLUSO TENIENDO MUCHA MENOS NOTA EN TODO QUE AL QUE SOLO A ECHO UNA CARRERA Y NO SE CUANTAS CAMPAÑAS DE FORESTAL...
A CUALQUIER SICOLOGO QUE VALLAS A PREGUNTAR TE DIRA LO MISMO.....
ANIMO Y A COJER EXPERIENCIA Y SINO GASTATE LA PASTA EN UN SICOLOGO Y HAZTE UN PERFIL QUE NO TIENES QUE TE CAGAS
ANIMO

Llicenciatures, diplomatures i altres titulacions fa 18 anys 1 mes #11570

Hi ha molta gent que entra amb carrera, jo en conec a varis, i també son molts els que no tenen, aixi que tot això que parleu son especulacions, de veritat, et poden fotre fora per molt preparat o per poc, així que millor estar molt preparat no?
També diuen que ara no volen escaladors, però n'hi entren...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena